Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb inmiddels de remmen van de Gsr wat onder handen genomen. Ik heb Hel stalen remleidingen gemonteerd samen met een radiale Nissin rempomp van een Gsx-R. Ik ben er tevreden mee en deze rempomp heeft voor mij twee voordelen in vergelijking met de Brembo RCS. De hendel heeft het zelfde uiterlijk als de originele en hij is een stuk goedkoper
Nu ben ik alleen nog op het idee gekomen dat een Carbon demper beter staat bij mijn motor. Dus wie heeft er interesse in mijn titanium Akrapovic demper voor de Gsr?
De demper is pas enkele maanden oud, ziet er als nieuw uit en komt inclusief alles accessoires en de originele verpakking.[afbeelding]
Moet dat kosten?
R&G... toen ik m kocht bij motoport bijbesteld...is niet goedkoop...€95,-
Het is hier blijkbaar niet zo levendig Hoe dan ook heb ik een GSR750Z Street Xtreme besteld welke ik over een weekje hoop te mogen ophalen!
Heel veel plezier ermee
Het is inderdaad een beetje rustig hier...werk werk werk..of eigenlijk zoeken naar werk werk werk
En het mooie zomerse weer speelt misschien ook wel mee.
Je vroeg je nog af in hoeverre je met de gsr 140/150 kon rijden? Nou kan makkelijk hoor, enige wat gaat opbreken misschien is de windbescherming. OF het gebrek daaraan. Ben ooits naar Barcelona gereden met lange stukken autobaan. Goed te doen hoor, maar ik kan me voorstellen dat een ruitje toch wel lekker is dan
Ben overigens 1,98 dus ook aan de lange kant
Ik heb eigenlijk bijna dezelfde vraag. Ik overweeg de GSR 750Z (omdat ik de kleurstelling niet mooi vind van de twee normale 750's) nieuw aan te schaffen met street extreme pakket, is dat de moeite?
Ik rij op dit moment een supersport, gsxr600 uit 2005, en overweeg de overstap naar een naked. Ik heb een proefrit gehad en ik moet zeggen dat ik nog net niet direct de demo motor gekocht heb. Ik ben lang, 1.98m, en heb op de gixxer gewoon te snel last van rug en polsen, met name met relaxe binnendoor ritjes. De GSR zat met mijn lengte gewoon perfect, en het rijden is gewoon magnifiek. Het rijdt zoveel comfortabeler en binnen een paar bochten smeet ik er al harder mee dan met mijn gixxer die ik nu een jaar of 6 heb.
Het enige waar ik nog niet over uit ben, los van de eerste vraag, is hoe het op de snelweg zal rijden, juist omdat ik wat langer ben. Ik begrijp dat ik er bijv. een flyscreen op kan zetten als ik wat langere stukken snelweg ga rijden (komt max 1 keer per jaar voor), maar hoe makkelijk is het om 140-150 te rijden op een langer stuk?
Mijn laatste vraag is m.b.t. de remmerij. Hij voelde nogal sponzig aan tov mijn gixer (2pot vs 4pot), maar zal dit veel beter zijn met stalen remleidingen? Of moet ik dan meer gaan kijken naar een andere rempomp of klauwen?
Gefeliciteerd Expor!
Het harder rijden dan 150kmpu heb je inmiddels wel ervaren gok ik.. voor andere eventueel geïnteresseerden, bij de 200kmpu heb ik pas het idee dat ik niet veel harder moet rijden ;-)
Afgelopen week naar Luxemburg geweest met 7 man. Prachtig rijden daar, mooie geasfalteerde wegen en met deze bike geen last van pols of rug. En ik rij al die gasten met een superbike er in de bochten uit! ;-)
Heeft iemand suggesties voor andere spiegels? Mag niet veel breder worden dan het stuur ivm deuropening schuur (nee ik ga de deur niet verbreden).