Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Welkom Bart!!
Yoshimura R11 heb ik geen ervaring mee, filmpjes op youtube zo te horen zeer mooi geluid. Ik zelf heb een GP M2 uitlaat, ben hier zeer tevreden over.. vooral bij hoge toeren knalt die lekker
Zal denk ik voor yoshimura kijken of Mivv GP.
Hallo,
Ik heb de Yoshimura eronder zitten. Db killer eruit en is wel een mooi geluid. Vooral als je m wat in de toeren jaagt ;-) Maar dat is zoals al eerder gezegd vooral een persoonlijke keuze en wat je eraan wil besteden natuurlijk :-)
Voor de Bellypan heb ik gekozen voor die van de freegun.
Veel rij - en kiesplezier [afbeelding]
Ik heb de originele van Suzuki zelf, die is wel duur €300 volgens mij. Vind ik persoonlijk het mooist, gestroomlijnd.
Ik zou even googelen en kijken welke je het mooist lijkt. Dat is eigen smaak hè!!
Ik heb deze bellypan via de Suzuki verdeler aangekocht en is vrij prijzig in vergelijking met sommige anderen (300€), maar monteren is heel makkelijk zelf te doen , 5 min.
Wat de seat cover betreft vind ik deze (link) een van de mooiere en denk ik hier zelf over om aan te kopen...
Home :: JMV Concept parts :: Seat Cowls :: Suzuki :: GSR 750 11-13 :: Seat Cowl / Passenger-Seat Cover for Suzuki GSR 750 11-13 unpainted (grey)
Ik heb deze bellypan via de Suzuki verdeler aangekocht en is vrij prijzig in vergelijking met sommige anderen (300€), maar monteren is heel makkelijk zelf te doen , 5 min.
Wat de seat cover betreft vind ik deze (link) een van de mooiere en denk ik hier zelf over om aan te kopen...
Home :: JMV Concept parts :: Seat Cowls :: Suzuki :: GSR 750 11-13 :: Seat Cowl / Passenger-Seat Cover for Suzuki GSR 750 11-13 unpainted (grey)