Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
The2wheels.com heeft ook verschillende hendels. Ik heb laatst deze besteld voor 30 dollar: the2wheels - GP Adjustable Levers Online Store
via ebay heb ik ze gekocht...set was rond de €21,-
kijk uit met goedkoop spul, de pasvorm kan soms slecht uitpakken.
Plannen zijn wat gewijzigd, heb test gereden met de gsr en daarna met Yamaha MT09, keuze is op de laatste gevallen. Toch wel een verschilletje.Welkom Ron, het is een beetje stil hier maar hopelijk leeft het strax weer wat op.
Foto's zijn altijd welkom en je kunt alles hier vragen.
Veel plezier met je gsr...
Hallo iedereen!
Mijn naam is Leslie, ik kom uit midden Limburg en heb 3 weken geleden een GSR 750 uit 2015 gekocht. Heb nu inmiddels 700 km gereden met goed weer en de motor bevalt prima. Hiervoor had ik een Yamaha Fazer 600. Dus dit is wel een redelijke upgrade geweest. Sindsdien heb ik nog niet veel gewijzigd aan de moto, alleen barracuda valdoppen gemonteerd (nog niet te zien op de foto).
Toekomstplannen:
- belly pan
- Garmin navigatie systeem monteren.
- Wellicht nog andere kleur striping, maar opzich vind ik het rood zo wel mooi staan.
Groetjes,
Leslie
[afbeelding]
Je kan volgens mij bij de dealert best vragen of ie los voor jou een arrow dempert (want daar werken ze mee samen) er op wil zetten. Hoe dat met andere uitlaten zit weet ik niet.
Oh en volgens mij was dat één vraag.
Voor 700 kun je toch wel een betere uitlaat demper kopen dan de Arrow
Tenzij een eventuele garantie claim voort vloeit uit het verwisselen van de uitlaat demper dan verwacht ik geen problemen bij de dealer. Voor de zekerheid zou ik het wel even navragen bij de dealer waar je de motor wilt gaan kopen.
Het verwisselen van de demper is niet meer dan bouten los en vast draaien dus dat kun je prima zelf dus als ik jou was zou ik vooral online kijken voor een mooie demper.
Ik heb nu een witte...zou nu voor de blauwe gaan...;-)
M'n pa heeft de matzwarte gehaald en ik moet zeggen dat wanneer ze naast elkaar staan (zwart en blauw) dat ik de zwarte toch iets volwassener/stoerder vind ogen. Heb je geen zaak in de buurt waar je ze (beide) even kunt bekijken.
Het wordt de blauwe versie 2016. Er komt dan een andere uitlaat onder ik denk de GP M2 uitlaat. Helaas nog wel even wachten tot Augustus, planning staat dat die de eerste week van augustus op gehaald word... heb er zin in