heeft het nog nut dat ik die originele gs750 spaakvelgen ga opzoeken.....
Nouja, ter inspiratie dan maar:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Heeft geen nut hier in Nederland, wel in warme landen of voor race gebruik.Extra oliekoeler vind ik altijd erg mooi staan.
Heb foto's gezien waar er 1 gemonteerd zat.
Voegt het iets toe of slaat het helemaal nergens op?
Ik heb ook een koeler op die van mij zitten, geen idee of het nodig is. Ik heb er een 1245cc big bore opzitten, dat was mijn idee er achter, en zomers wordt het blok soms echt wel warm.Heeft geen nut hier in Nederland, wel in warme landen of voor race gebruik.
Ik heb er ooit 1 gemonteerd op mijn Honda 750 KZ, het duurde veel langer voor de motor op temperatuur was,
dat is eerder een nadeel dan een voordeel. Ik had er ook een olietemperatuurmeter opzitten, het duurde een eeuwigheid voordat de olietemperatuur goed was.
Die motor is een goed voorbeeld dat je met een paar kleine aanpassingen een heel andere motor krijgt. Geweldig ding!heeft het nog nut dat ik die originele gs750 spaakvelgen ga opzoeken.....
Bekijk bijlage 2085969
Bekijk bijlage 2085970
Dat is ook heel wat anders dan een standaard 750.Ik heb ook een koeler op die van mij zitten, geen idee of het nodig is. Ik heb er een 1245cc big bore opzitten, dat was mijn idee er achter, en zomers wordt het blok soms echt wel warm.
Dat zou zo maar kunnenZijn de uitlaten zo slecht? Ik zie wel wat uitstulping wat op verrotte tussenschotjes wijst, maar je hebt toch nog wel wat tijd? Jou kennende kom je straks met een nos systeem dat ergens in donker Afrika achter in een hut van de hoofdman lag en dat hij in 1978 voor zijn verjaardag heeft gekregen van de Japanse keizer. Of zo.
Dan zorg je ervoor dat je altijd aan de rechterkant opstapt. En schoonmaken en poetsen aan de linkerkant laat je door iemand anders doen.Een 4 in 1 vind ik persoonlijk niet mooi staan, maar dat is mijn gebrek.
Hetzelfde als een gsx1400 met 1 uitlaat, dan mis je ook iets aan de linker kant.
Nou neeZijn dat jou nagels ?