Suzuki GS500 Topic #9

Status
Niet open voor verdere reacties.
als er een contest komt voor mooiste gs.
wordt dat erg interressant.
aangezien mijn gs ook nog in verbouwing is. *D
* krijgt straks een dubbele RVS uitlaat met aan elke kant een titanium open demper :}, waarvan bekend is dat dit zo goed als uniek is op de GS500E :9~
 
Wooohooooo, het beest van mij leeft weer! :)
Na een paar maanden stilstand weer verse olie erin geknikkerd, flesje motoforte bij de benzine en gaan met de banaan. GS for life, of in ieder geval nu ff ;) .
 
Mijn Gs500 rijdt na het monteren van 25kW setje(door mezelf) nogal klote en stotterd en komt niet echt hoog in toeren. Ook weet ik niet precies welke van de 2 slangen nou naar de 2 nippels voor onder de tank hoort. Er zitten daar 2 slangen en 2 nippels(1 korte en 1 lange) maar ik weet niet welke slang naar welke nippel hoort. Iemand hier mss een duidelijke foto van? En anders gewoon gevalletje van testbank + afstellen?

Mvg Dennis


Meestal loopt een gs gewoon goed na het monteren van het juiste 25kw setje.

Hoe je slangen moeten lopen staat in het WPB. Die (mocht je die niet hebben) redelijk makkelijk te downloaden is.
 
Meestal loopt een gs gewoon goed na het monteren van het juiste 25kw setje.

Hoe je slangen moeten lopen staat in het WPB. Die (mocht je die niet hebben) redelijk makkelijk te downloaden is.

Das niet helemaal waar, ik heb het juiste setje en mijne wilde niet eens starten, mijne moest helemaal opnieuw afgesteld worden!
 
Ja dat dacht ik al wel dat de motor opnieuw moest worden afgesteld ;) Kheb ook nog open demper van Arrow he dus dat zoiezo :P En ja dat van de slangen het staat niet met een duidelijke foto in het Wphb welke slang waarheen moet dus :P
 
tijd voor een update van mijn gs.
ik heb maandag de kont van een sv 650 gehaald met achterlicht. moet nu alleen nog buddyseat en echt zadel hebben. dan een nieuw subframe en dan is de kont af, be halve de kleur natuurlijk.
hier is een fotootje van de kont:
IMG_00161.jpg

geil he! afgekeken van icedevil, toen ik zijn gs zag was ik meteen verliefd op deze kont van de sv650!
i'll keep you up to date.
 
Laatst bewerkt:
tijd voor een update van mijn gs.
ik heb maandag de kont van een sv 650 gehaald met achterlicht. moet nu alleen nog buddyseat en echt zadel hebben. dan een nieuw subframe en dan is de kont af, be halve de kleur natuurlijk.
hier is een fotootje van de kont:
[afbeelding]
geil he! afgekeken van icedevil, toen ik zijn gs zag was ik meteen verliefd op deze kont van de sv650!
i'll keep you up to date.

Zeker geil :Y

Desalniettemin dat ik het liefst een SV-kont in de garage zie staan, met de rest van een SV eraan gemonteerd :+
 
Zeker geil :Y

Desalniettemin dat ik het liefst een SV-kont in de garage zie staan, met de rest van een SV eraan gemonteerd :+

mwohh vind ik niet, ik vind de voorkui niet zo mooi van een sv en daardoor vind ik m iets te lang
 
tijd voor een update van mijn gs.
ik heb maandag de kont van een sv 650 gehaald met achterlicht. moet nu alleen nog buddyseat en echt zadel hebben. dan een nieuw subframe en dan is de kont af, be halve de kleur natuurlijk.
hier is een fotootje van de kont:
[ foto ]
geil he! afgekeken van icedevil, toen ik zijn gs zag was ik meteen verliefd op deze kont van de sv650!
i'll keep you up to date.

na-aper ;)

gaaf hoor! succes met het aanpassen van je subframe! en als je vragen hebt kan je altijd ff mailen! mailadres staat in m'n profiel...

m.v.g. Remco

PS... mooi he })
full
 
Das niet helemaal waar, ik heb het juiste setje en mijne wilde niet eens starten, mijne moest helemaal opnieuw afgesteld worden!

Oke dan heb ik niets gezegd. O-)


Zojuist een rode auto van de TNT-Post met een schitterende zwarte doos van Laser.
Dat wordt vanavond dus knutselen })
 
Laatst bewerkt:
maar dan moet je dus ori onderdelen gaan zitten verbouwen?
daar heb ik niet zo'n zin in...

nee ik heb de originele verwijderd en andere er tussengezet, welke dus 4 cm langer zijn.

Dit is de makkelijkste en minst ingrijpende manier om de achterkant op te hogen.
anders moet je aan het subframe gaan lassen e.d.
dat is meer moeite en veel ingrijpender.
ik kan mijn originele kappen nog terugzetten. :P mocht het ooit nodig zijn.
 
Je kunt er ook een andere (langere) achterveer onderhangen. Bijvoorbeeld eentje van een Suzuki Intruder. Het grote nadeel van dat ophogen is, dat je voorvork rechter komt te staan. Tot z'n 100km/u merk je er weinig van, maar hoe harder je gaat des te harder gaat je stuur slingeren. En wanneer je dan 170 rijdt....rijdt dat niet prettig meer. Daarom houd ik het nu maar gewoon bij het originele. Plus, af en toe een KD maken is leuker dan 4cm hoger zitten. :Y
 
Zo ben even een maandje niet op het forum geweest en al weer een 9e topic:D

Na een warmloper te hebben gehad met mijn vorige blok, heb ik 2000km zonder problemen met mijn nieuwe blok gereden. Maar nu houdt de motor in tussen de 7000-en 10.000 toeren.

Wanneer de motor in zijn vrij staat kan ik gewoon zonder problemen en in een stuk de 10.000 toeren bereiken, pas als ik in zijn versnelling rij houdt hij in. Hij doet dit in alle versnellingen..

Wat kan dit zijn??
 
Ik zou eigenlijk de foto's gisteren al posten, maar door omstandigheden is dat niet gelukt, dus dan maar bij deze. (en nou maar hopen dat de OP eindelijk wordt bijgewerkt O-) )













Even een kleine Modificatie lijst:
-volledige zwarte kuip
-zwarte velgen
-open Laser exhaust system
-dubbele schijven voor
-blauwe teller verlichting
-kleine knippers achter

Als iemand nog een mooie Suzuki sticker set of site weet, dan hoor ik het graag :]
 
uuuhhhhhm sorry dat ik stoor maar heeft er iemand nog een remschijf voor in het voorwiel?????
de mijne is na zo'n 120 dkm toch redelijk versleten :?
dus mocht je er een hebben (voor weinig), dan graag

Ik heb mijn 2e schijf gewoon bij een sloperij gekocht, helemaal recht en nog 6mm dik. Kostte 5 tientjes
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan