Suzuki GS500 Topic #9

Status
Niet open voor verdere reacties.
Goeiedageem'
Ook maar ff reageren in dit topic zodat ik meekrijg als er weer iets gepost wordt.

Dan ook maar meteen 2 vragen:

1:
Van m'n knutsel gs500 ben ik m'n enige sleutel kwijt (flink kwijt!!!) Iemand een oplossing?

2:
Stel dat ik nieuwe sloten koop; hoe haal ik de tankdop uit m'n tank?

Alvast bedankt!
 
je kan je gs toch ontgrensen? scheelt toch weer iets?...Wat ga je nu kopen?

@Dennis: Ik heb precies de zelfde :9~~

Ja , je kunt de begrenzing eraf halen , maar dat vindt iedereen niet spannend genoeg ! *D
Je gaat dan van 25Kw naar een wereldschokkende 34 Kw , in praktijk , waar je GS begrensd ophoud ( +/- 150 ) gaat ie dan vlot naar +/- 190 en met geduld de +/- 200 op de teller 8-)
Maar de winddruk , het is en blijft een naked bike , is aaaaaaaaaanzienlijk.

Waar je hem voor houdt is zijn handeling en stuur-eigenschappen ! :}
Die zijn TOP , je haalt in bochtjes de snelle boy's gewoon in........ _O-
da's lache :Y
 
En mijn GS is in Landgraaf.

Hier wat foto's direct na aankomst:

gs500_1.JPG


gs500_2.JPG


gs500_3.JPG


gs500_4.JPG


gs500_5.JPG


gs500_6.JPG



Kuipdelen blijken op verschillende plaatsen bekrast, gescheurd en beschadigd te zijn, dus het plan is als volgt:
1. Motorblok vervangen
2. Zorgen dat ze rijdt
3. Zorgen voor koplamp en spiegels zodat ze naakt de weg op mag
4. Op m'n gemak de kuipdelen repareren, schuren en spuiten
 
mwah, krij toch liever een SV hoor...maar mijn lijstje word denkik: gs begrenst, gs ontgrenst, SV...en dan zien we wel weer...
 
Iemand idee waar ik dit probleem moet zoeken?

zitten nieuwe sproeiers in mn carburateurs.. nieuwe vlotternaalden en de mengselschroeven staan 2.5 slag open zoals ook in het werkplaatshandboek staat. als ik nu rijdt krijgt hij veelste weinig brandstof en lijkt het alsof bij 6000 toeren de begrenzer er op gaat ... draai ik de mengselschroeven verder open dan wordt het steeds beter maar nog niet zoals het hoort. Hij krijgt dus veelste weinig mengsel...

iemand hier die enig idee heeft wat dit kan zijn?

bedankt alvast!
 
Ik rij nu ook al een tijdje onbegrensd op mn gsje rond en dat is toch anders dan een 'echte' snelle motor.
Een vriend van me heeft regelmatig dikke motoren in de orde cbr600 gsxr600 zx6r tot aan tl1000r staan en er is uiteraard een aanzienlijk verschil tussen deze motoren en een gs.
Het is een leuke motor, absoluut. maar als je eenmaal geen 25 kw meer hoeft kriebelt meer snelheid wel erg hard. er staan op dit moment denk ik niet voor niets zoveel begrensde gsjes te koop.

groeten paul

ps. iemand nog onderdelen nodig? kijk even in mn onderdelen topic
 
Laatst bewerkt:
tjah, als ik het geld heb komt er over 2 jaar een SV 650...maarjah...eerst maar eens auto rbw halen en een autotje...

Ik ben namelijk zo'n leipo die zo zot is van motoren dattie eerst ze motor rbw haalt :z *D :P
 
tjah, als ik het geld heb komt er over 2 jaar een SV 650...maarjah...eerst maar eens auto rbw halen en een autotje...

Ik ben namelijk zo'n leipo die zo zot is van motoren dattie eerst ze motor rbw haalt :z *D :P

Heb ik ook, en voor dat er een auto rbw / auto komt toch echt een echte motor wanneer ik >25kw mag :D

Goeiedageem'
Ook maar ff reageren in dit topic zodat ik meekrijg als er weer iets gepost wordt.

Dan ook maar meteen 2 vragen:

1:
Van m'n knutsel gs500 ben ik m'n enige sleutel kwijt (flink kwijt!!!) Iemand een oplossing?

2:
Stel dat ik nieuwe sloten koop; hoe haal ik de tankdop uit m'n tank?

Alvast bedankt!

Tankdop zit met 4 van de 8 imbusjes vast. maar het gedeelte wat op slot gaat blijft inderdaad achter je vulopening hangen (bedenkik terwijl ik de eerste zin typ :P)
Sleutel van een andere GS gaat ook niet op je tankdop passen...

Ik weet wel dat BOR Demontage een slotenset heeft.
 
En mijn GS is in Landgraaf.

Hier wat foto's direct na aankomst:

[knip]

Kuipdelen blijken op verschillende plaatsen bekrast, gescheurd en beschadigd te zijn, dus het plan is als volgt:
1. Motorblok vervangen
2. Zorgen dat ze rijdt
3. Zorgen voor koplamp en spiegels zodat ze naakt de weg op mag
4. Op m'n gemak de kuipdelen repareren, schuren en spuiten

Toch maar weer gezwicht voor een GS-je? ;)

Als hij weer rijklaar is, moeten we anders maar een keer samen stukje gaan rijden he
 
Ik wou eerst ook ander auspuff kopen...maar heb besloten geen geld uit te geven aan de GS..(behalve onderhoud dan)

Gaan al me centen in een SV die errug leuk word over paar jaar 8-)

edit: Neemt niet weg dat het een gave uitlaat is!! klinkt idd lekker
 
Laatst bewerkt:
Mijne ligt momenteel in de kreukels vanwege aanrijding met een ouwe l*l in een mercedes die vanuit stilstand gas gaf toen ik m op een voorrangskruising passeerde -.-

Updates komen nog.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan