Suzuki GS500 topic #7

Status
Niet open voor verdere reacties.
en dan bedoel ik zo schuin door de bocht!!
weet dan niet wat ik geraakt heb want zo schuin neemt dit beginnertje de rotondes niet!! (ha ha)
zondag wordt het weer mooi weer! gaan we maar weer eens wat rond crossen! :]
 
@ Beunhaas, jij was toch nog op zoek naar een linker- en rechterstuurhelft voor je GS'je?

Check deze site ff, toen ik keek hadden ze beide nog liggen:

BOR demontage

Thanx, daar wou ik al gaan vragen en aangezien ik daar mn leren pak heb besteld en het 10min rijden is, is het ideaal :)

Beunhaas86 vanochtend(10.10u) gespot op de 1e rotonde in oldenzaal-hengelo :P Ik reed (op de fiets ;( )op het fietspad ernaast met me meissie 8-)

Dan reed ik nog vrij rustig :), ik was net 500m van huis. Had ff gezwaaid :P

Verder gaat dit topic echt vies hard :P Geen tijd om bij te lezen. Dan maar even :W :W :W
 
22 vs 5

})


Als ze allemaal tegelijk starten... Ik zie het al voor me, s'avonds op 'Hart van nederland' zoiets van: Vanochtend voelde de mensen in het noorden van het land een aarbeving met een kracht 4 op de schaal van Richter.

_O- _O-
 
22 vs 5

})


Als ze allemaal tegelijk starten... Ik zie het al voor me, s'avonds op 'Hart van nederland' zoiets van: Vanochtend voelde de mensen in het noorden van het land een aarbeving met een kracht 4 op de schaal van Richter.

_O- _O-


22 tegen 5 :?

Heb je iedereen die op de meeting komt gecheckt ofzo :?

EDIT: Zou natuurlijk wel gaaf zijn als we op Hart van Nederland komen, wordt de 4e meeting door de extra publiciteit gehouden met nog veel meer GS'en, dus nog meer "muziek" })
 
Laatst bewerkt:
Goed verhaal...Lekker kort :Y :+

Jij kan je mond ook niet houden he _O- .

Verder wil ik even kwijt dat ik de volgende onderdelen heb liggen en kwijt wil. Als niemand ze hoeft dan gaan ze volgende week met de oud ijzer boer mee.
- Een onderblok (onder en bovenkant) wat er netjes uit ziet
- Een dynamodeksel met volgens mij een goeie spoel erin maar ook met een hoop magneetstukjes (kapotgeslagen magneten)

Dan heb ik ook nog:
- Een dynamodeksel met een goeie spoel erin met kabel eraan (zal het er maar ff bij zetten :P)
- Een nette versnellingsbak

Meer volgt, komt ook nog wel een topic. Ooit O-)
 
Jij kan je mond ook niet houden he _O- .

Verder wil ik even kwijt dat ik de volgende onderdelen heb liggen en kwijt wil. Als niemand ze hoeft dan gaan ze volgende week met de oud ijzer boer mee.
- Een onderblok (onder en bovenkant) wat er netjes uit ziet
- Een dynamodeksel met volgens mij een goeie spoel erin maar ook met een hoop magneetstukjes (kapotgeslagen magneten)

Dan heb ik ook nog:
- Een dynamodeksel met een goeie spoel erin met kabel eraan (zal het er maar ff bij zetten :P)
- Een nette versnellingsbak

Meer volgt, komt ook nog wel een topic. Ooit O-)


Die dynamodeksel...piccie :?
 
Die dynamodeksel...piccie :?

Had jij die van Uhuh al niet? Of ben je weer op je bek gegaan? :+

Jij kan je mond ook niet houden he _O- .

Verder wil ik even kwijt dat ik de volgende onderdelen heb liggen en kwijt wil. Als niemand ze hoeft dan gaan ze volgende week met de oud ijzer boer mee.
- Een onderblok (onder en bovenkant) wat er netjes uit ziet
- Een dynamodeksel met volgens mij een goeie spoel erin maar ook met een hoop magneetstukjes (kapotgeslagen magneten)

Dan heb ik ook nog:
- Een dynamodeksel met een goeie spoel erin met kabel eraan (zal het er maar ff bij zetten :P)
- Een nette versnellingsbak

Meer volgt, komt ook nog wel een topic. Ooit O-)

Heb jij toevallig nog die lange bout liggen waarmee het blok vasthangt aan de voorkant? :)

Zie:
Rambabbel in "Suzuki GS500 topic #7"
Rambabbel in "Suzuki GS500 topic #7"
 
zo net effe een lekker stukkie gereden :] en ik moet zeggen ik heb erg zinin de meeting jammmmm.
gaan er morgen ng mensen toeren.
zo ik ga nu effe lekker douchen dan lost kijken met een heeerlijkeee koude smakelijke lekkere koele biertje :9~ .
ajus
 
Had jij die van Uhuh al niet? Of ben je weer op je bek gegaan? :+

full


Ik heb die van UhuH er idd op zitten, maar die zag er al niet zo fraai uit toen ik hem haalde :N

Dus als deze nou beter is, en anders toch op de schroot zou belanden, heb ik er natuurlijk wel oren naar :Y
 
Thanx, daar wou ik al gaan vragen en aangezien ik daar mn leren pak heb besteld en het 10min rijden is, is het ideaal :)Dan reed ik nog vrij rustig :), ik was net 500m van huis. Had ff gezwaaid :P

Verder gaat dit topic echt vies hard :P Geen tijd om bij te lezen. Dan maar even :W :W :W
Je reed idd nog vrij rustig :P maar ik wou wel zwaaien maar je keek net links achter je of je t gas derop kon gooien :P

Btw.. ik heb ook een niet-originele demper hoor :P de demper zit er alleen nog niet onder want wordt nog opmaat gemaakt :P ik zal een foto posten als de demper erop zit ;)
 
kleine rotondes neem ik ook verschrikkelijk traag

kleine rotondes :?
bestaan die?
óf het is een echte rotonde en je kan de moto lekker rechts links rechts gooien, óf je gaat rechtdoor :P


rambabbel, ik heb nog wel 2 stukken schroefdraad liggen die jij nodig hebt. met moeren, zonder bussen. mag je komen halen voor een kratje pils oid :) (eindhoven ;) )
 
Laatst bewerkt:
Gebruiken jullie van de banden het hele oppervlak, of heb je nog een klein stukje ongebruikt rubber? (chickenfactor)

Ik krijg het nog niet voor elkaar om alles te gebruiken, ik heb een kleine cm ongebruikt ;(

Kzal later des weekends wel ff een fototje toevoegen
 
Laatst bewerkt:
Gebruiken jullie van de banden het hele oppervlak, of heb je nog een klein stukje ongebruikt rubber? (chickenfactor)

Ik krijg het nog niet voor elkaar om alles te gebruiken, ik heb een kleine cm ongebruikt ;(

Kzal later des weekends wel ff een fototje toevoegen
Ja heb ik ook, en dat zit precies in het midden van de band :+ :+

Nee, ff serieus...
Heb ik ook last van, heb ze wel eens weg gehad, maar dat was in de zomer, toen het ff droog was.
durf ik net wat platter te gaan. daarnaast rij ik te veel woon/werk. is meestal nog geen 4 km. kan k de motor niet optimaal benutten zeg maar ;)
 
In de winter is mijn 'schaamstreek' ook groter dan in de zomer :9 :P :9

Winter: kleine cm aan beide kanten
Zomer: nagenoeg volledige gebruikt... als ik de leuke bochtjes in de omgeving opzoek

_O- _O- _O-

[edit: .....en niet constant mijn vriendin meesleur achterop :X ]
 
Laatst bewerkt:
Gebruiken jullie van de banden het hele oppervlak, of heb je nog een klein stukje ongebruikt rubber? (chickenfactor)

Ik krijg het nog niet voor elkaar om alles te gebruiken, ik heb een kleine cm ongebruikt ;(

Kzal later des weekends wel ff een fototje toevoegen

Nog een halve mm ongebruikt *D

Kneedown hier, Kneedown daar lalalala 8-) })
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan