Suzuki GS500 topic #7

Status
Niet open voor verdere reacties.

gefeliciteerd!

hier in delft ook een behoorlijk dik pak sneeuw.
was niet leuk op de motor net!!!
Ga dat soort acties ook niet meer doen. Kheb mn fiets band maar weer eens geplakt en ga in het vervolg niet meer kijken of mn gs ook een goede sneeuwscooter is :P

groeten paul

Dr ligt hier nog helemaal niks!
Wat ligt er dan waar ik net door op mijn bek ging voor ik de straat uit was :P

Wel grappig als je met de motor dwars op de grond ligt en iedereen kijkt naar je zo van :"Wat had jij verwacht dan" ;)
Ding weer rechtopgezet, alleen een kras, spiegels en knippers d'r nog op.zat op een gegeven moment in z'n 3 ofzo, maar hij sloeg niet af als ik de koppeling los liet, achterwiel draaide gewoon :P

Wel grappig om om te draaien en stapvoets te rijden met 2 voeten aan de grond.

Morgen maar is kijken of alles nog goed zit.

Uhuh ! Gefeliciteerd ! Bij jou gaat het vanavond / morgen pas sneeuwen :)

Uhuh gefeliciteerd :)

Jaah hier ligt het ook vol nu. Ik zat het nieuws te kijken zegt die weerman ineens; 'de sneeuwgrens ligt nu bij Enschede'. Ik kijk uit het raam, jawel! Vlokjes! *O*

Nu ligt er een paar cm dus ik heb de Astra van mn ma ff gepakt en ben naar het indusstrieterrein gereden. Handrem erop (achterwielen blokkeren) en dan maar gassen en draaien, supervet!

Bewijs:
full

Mensen, kom hier maar motorrijden :+ ik gok dat hier zo'n 0,2 milimeter sneeuw ligt B|
en dat op niet gestrooide gebieden _O-

Van de week heb ik m'n orginele demper eraf gezaagd en ben nu bezig met de nieuwe demper. De diamater van de nieuwe demper is alleen groter dan de uitlaatbocht. Ik ga proberen om de demper een beetje scheef op te lassen, zo dat er geen nieuwe bocht gemaakt hoeft te worden.

oowja, nou gaan we allemaal foto's van je eigen straat maken en ze hier posten. Kun je dan niet beter gelijk een Off-topic openen?
:+

Hier sneeuwt het nu ook sinds een uur of 2. Maar het blijft slecht liggen op de weg dus ik waag het erop naar zwolle te rijden, als het me te link is draai ik gewoon weer om :)

@ Uhuh feli *O*

ambt. krijgt spontaan kerstgevoelens bij het zien van zoveel maagdelijk witte sneeuw

ja ambtenaren hebben ook gevoel :+

*O* Gefeliciteerd *O*

Noum hier begint het ok al te sneeuwen, maar het moet nog wel even aanhouden wil je een sneeuwpop maken.

En toch heb ik besloten om morgen maar ff lekker vrij te nemen :Y

oowja, nou gaan we allemaal foto's van je eigen straat maken en ze hier posten. Kun je dan niet beter gelijk een Off-topic openen?
:+

Van posten in Off-topic gaat je banaanscore omlaag })

Je ziet de schapen haast niet meer...
full

Laatst bewerkt:
#$@@%#Sneeuw B|

Ben er weer, ging gewoon niet. Bij iets gas geven of zelfs maar overschakelen op enkel de koppeling zonder gas, was ik direct het achterwiel kwijt. In de achtertuin moet ik normaal ff een paar keer steken om de gs op haar plekkie te krijgen, maar dat ging nu wel wat makkelijker O-)

Wanneer is die troep weer weg? Ik wil rijden B|

De onderdelen haal ik morgenavond met de auto dan maar ff op.

Iemand ervaring met het eraf halen van de originele stickers op tank en zijkappen? Lijkt me nogal een vervelend (misschien onmogelijk zonder te spuiten) karweitje aangezien die stickers eerst geplakt zijn, en daarna pas de blanke lak er overheen gegaan is, dat denk ik althans. Zit er al een aardig tijdje aan te denken, want ik vind die Paarse stickers een beetje schmerig eruit zien -O- :)

Heb het gelezen ja, zo iemand is toch gewoon ziek? Dat kan haast niet anders, als je bij je verstand bent doe je dat niet.

Iemand zin om deze kerel een nekschot te geven ? :(

:(

Echt wel.

En dan krijgt'ie ook nog maar een temp. ban :N

Ik zou hem er nu gelijk vanaf schoppen :Y

EDIT: Volgens mij heeft hij al een perm ban op dit moment, kan gelukkig niets meer over hem vinden op MF

Iemand zin om deze kerel een nekschot te geven ? :(

FOK.nl cookie-informatie

:(

Wat een kansloze ******* ******** ******* *****!

Stuk stront :r

Begin hier een beetje te koken van binnen...

*O* Feli *O*

Misschien is het al eens gezegt, maar dan heb ik het niet gezien: Zitten daar risers onder?

Niet dat ik weet :X

Taartschep afzagen en het lijkt al heel wat, waarschijnlijk puur gezichtsbedrog *D

Maareh...heb inderdaad wel af en toe het idee dat er wat klem zit daaronder tegen de tank en dat de kinderbijslag in gevaar komt O-) En dat had ik op de vorige niet...piccie van een riser...?

Laatst bewerkt:
Klopt, en kon mijn toetsenbord ook haast wel doormidden breken toen ik het las.

Maarja, wat moet je met zulk volk? Erop reageren heeft ook geen zin, meer als een hele lijst scheldwoorden komt er toch niet uit en zulke mensen zijn vaak ook nog eens te dom om het te snappen :X

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan