Suzuki GS500 topic #7

Status
Niet open voor verdere reacties.
pakking die tussen de blokdelen zitten voor het tandwielenkapje zeg maar :Y.

Ik dacht ook dat mijn kering lek was, maar de pakking bleek gescheurd te zijn.

Achter het ontstekingsdeksel? Of de pakking van het carter zelf...

In Utrecht om 17:00 een klein beetje mot-sneeuw, maar hier in het oosten niks. Het heeft vanacht al wel goed gevroren en het was nat dus dr ligt al veel pekel.

Dat niet wassen heb ik ook geprobeerd, maar op een gegeven moment kon ik het niet meer aanzien en ben ik 2 uur bezig geweest om al het vet eraf te poetsen.... -O-

:^ *O*

een beetje ' niet wassen' helpt niet genoeg. Je moet al echt wel een heel vettige laag hebben, alvorens het zout wordt tegengehouden. Je hebt daar speciale producten voor.
Ik denk dat wd40 spuiten ook niet genoeg is.

Ik heb vanmiddag blanke tectyl opgehaald :)


sneeuw zuigt

maarjah wat doe je er aan...doorrijden toch? :+

:^ :Y
 
Tijdje niet gepost hier maar kzal hier weer eens wat neerzetten :P Binnekort de motor ff klaarmaken (lees: uitlaat laten buigen, deropzetten en 25kw kit inbouwen) en op voor me rijbewijs en theorie 8-) Hopende dat ik nog meekan naar de gs500 meeting 8-)
 
Laatst bewerkt:
*O* MENSEN MET VET OMGEBOUWDE GS-JES OPGELET *O*

Heb effe rond geinformeerd en na mijn eigen verwachting was de dagwaarde al niet hoog,
maar 500euro voor een gs uit 92 das zeker niet veel -O- . Ik bedoel je word voor je sokken gereden en je mooie Laser systeem is al 425 euro!! dus reken maar uit dat je dan altijd geduppert gaat zijn B| (in mijn geval niet maar ik heb er weinig aan gedaan)
Dus voor sommige onder jullie is een taxatie laten maken nog niet zo'n gek idee ;)

Moest het effe delen :Y
Doe er mee wat je wild :W




ow en sneeuw lekker :]
 
Wild loopt rond in de bossen... ;)

Als je zo redeneert dan loont het zelfs niet om te gaan tanken, want je steekt er geld in, dat je nooit terugkrijgt. Alles wat je aan je moto hangt, krijg je zowieso nooit terug. Maar de moto krigjt wel een hogere meotionele en optische waarde. Dus zo kan je altijd wat meer vragen.

Natuurlijk een GS van '92 met roest en krassen e.d. moet je niet van verwachten dat je daar €900 voor krijgt.

Maar een nette GS 500 E '92 krijg je verkocht voor €1200 aan een particulier.
 
zonder al teveel gekke dingen zou ik niet weten, ben gewoon gek en rag af en toe ook een eind weg... _O-

maar zelfs dan gaan ze nog best lang mee. Sowieso met een 25kW fiets heb je wat minder snel last van extreme slijtage. Heb mijn band nog niet helemaal afgereden maar ligt er voorlopig al 7000 km onder en dat zonder dat het profiel echt zichtbaar ernstig is versleten. Kan nog wel paar duizend mee gok ik zo :+

edit: en ja ik heb officieel ook '25kW op kenteken' :+ :9
 
Laatst bewerkt:
ben met de fiets naar school gegaan. mijn vader dacht dat er ijzel lag, niet dus.

was me dat afzien -O- die momenten doen me altij denken aan waarom ik een gs heb gekocht *O*

Hoe ver moet je fietsen dan?
en met ijzel kan je ook best rijden hoor })
 
niet zo ver rijden hoor
heb gwn geen conditie op gebied van fietsen meer

ja ik weet dat je kunt rijden in ijzel, maar als studentje neem ik dat risico niet. zeker als je weet dat bij een gs500f er kappen zijn, en je geen valtoppen kunt zetten.
 
zonder al teveel gekke dingen zou ik niet weten, ben gewoon gek en rag af en toe ook een eind weg... _O-

maar zelfs dan gaan ze nog best lang mee. Sowieso met een 25kW fiets heb je wat minder snel last van extreme slijtage. Heb mijn band nog niet helemaal afgereden maar ligt er voorlopig al 7000 km onder en dat zonder dat het profiel echt zichtbaar ernstig is versleten. Kan nog wel paar duizend mee gok ik zo :+

edit: en ja ik heb officieel ook '25kW op kenteken' :+ :9

ik heb officieel 25kw, en heb hem niet ontgrensd. Misschien bij het onderhoud op 6000km(nog 1000 te gaan), heb er in 2007 al weer bijna 1000km opzitten :)
 
Ik ga zaterdag trouwens kleppen stellen, de keering van de koppelingsstift vervangen en nieuwe remblokken erop gooien. Iemand interesse in een how-to met foto's? :)
 
Ja, how-to zou cool zijn... moet zelf o.a. mn voorrem uitelkaar gaan halen..
 
ja hoor, uhuh moet morgen afrijden met zown apparaat

23_img_vrachtwagen1.jpg


En vinden de mensen van bovenaf dat het fucking erg moet gaan sneeuwen met bij bijhorend weer alarm B|




:]
 
Laatst bewerkt:
ja hoor, uhuh moet morgen afrijden met zown apparaat

[afbeelding]

En vinden de mensen van bovenaf dat het fucking erg moet gaan sneeuwen met bij bijhorend weer alarm B|
:]
In het noorden valt pas 's avonds de sneeuw :+
Succes met afrijden :)

@Rambabbel: How-to is altijd handig.
 
have fun *O*



je hebt iig een boel meer wielen om op te blijven staan :9


Succes ermee :Y
 
ja hoor, uhuh moet morgen afrijden met zown apparaat

[afbeelding]

En vinden de mensen van bovenaf dat het fucking erg moet gaan sneeuwen met bij bijhorend weer alarm B|




:]

Misschien juist leuk driften :D

Succes in ieder geval morgen !

(wees blij dat je er niet mee rond hoeft in jouw woonwijk :S)
 
Laatst bewerkt:
Ik ga zaterdag trouwens kleppen stellen, de keering van de koppelingsstift vervangen en nieuwe remblokken erop gooien. Iemand interesse in een how-to met foto's? :)
Haal de nokkenas er ff af of gebruik een ander tooltje als dat van Louis.de iig ;)
 
Haal de nokkenas er ff af of gebruik een ander tooltje als dat van Louis.de iig ;)

Ja kijk wel ff hoe ik het doe, kwaliteit van het louis tooltje is me bekent iig. ;)

Moet toch eerst onderdelen halen, misschien heeft de dealers er wel een handig tooltje voor. En anders idd gewoon de nokkenas er ff uit, kun je er sowieso makkelijk bij :)
 
Hoe ver moet je fietsen dan?
en met ijzel kan je ook best rijden hoor })

kan je avatar niet ietsje trager

mijn ogen doen zeer als ik de foto's probeer te bezien die erop staan :P


als ik nu juist enkele pilletjes had gepakt was het wel lekker flashen geweest O-)
 
Laatst bewerkt:
@ GS500 Ryder, Grovert_R en Pr!li: Foto's zijn toegevoegd/ dan wel gewijzigd in de OP :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan