kan er iemand mijn 2 posts van zonet zien,
derjuist stonden ze er nog, nu ga ik zien naar reacties en kzie ze niet meer staan
nu staan ze der trug
srry voor het spammen, maar ksnap er niets meer van, das al de zoveelste keer dat ik dit heb sinds de update van de software, vond de ouwe meuk toch beter
geen problemen hier.. vind deze versie juist wel relaxter dan de vorige!
en jongens, iedereen gefeliciteerd met het (bijna) volspammen van het vorige topic, hoe lang zal t duren totdat ook deze vol zit?
ik durf t hier bijna niet te zeggen maar warm en droog in hetwintersletje bevalt me tot nog toe uitstekend
niet voor €200, zou meer een hobby/interesse projectje zijn@ the beerhunter
heb je interesse in dat blok?
Nou, om het inhoudelijke peil van het GS500 topic hoog te houden maar even een fotootje van de GS500.
[afbeelding]
[me="The Beerhunter"]mag het soort sarcasme van die advertentie wel[/me]Ziet er een stuk beter uit dan die GS op marktplaats.
Zoals dat er ook staat "mooie gs 500 e onderdelen , zitten allemaal nog aanelkaar ook"
[me="dreetje9"]vermoed dat ze dat ook wel zullen blijven aangezien het hoge nieveau roest.[/me]
Zonde om een GS zo te mishandelen
Nou, om het inhoudelijke peil van het GS500 topic hoog te houden maar even een fotootje van de GS500.
[afbeelding]
Die Duc is jouw nieuwe bike??
heren en dames, hier het eerste serieuze probleem van het topic..
mijn motortje lekte altijd wel een beetje, maar slechts 1 of 2 druppels na een lange rit. Als je de onderkant even afveegde wasie weer een week druppelloos. dus viel heel erg mee dus. alleen is het sinds een maandje ofzo een stuk erger geworden, tot er op een gegeven moment zelfs kleine plasjes onder stonden. dus toen ben ik op onderzoek uitgegaan, en het probleem zit hier:
[afbeelding]
het koppelingspookjestaafje. ik heb de motor eventjes laten draaien in uit elkaar liggende toestand, toen gebeurde er niks, maar toen ik het staafje even een klein stukje bewoog gutste het eruit. daarna motor maar uitgezet.
heeft iemand hier ervaring mee, slash weet iemand wat te doen? uit de werkplaatshandboeken en technische tekeningen die ik tot mijn beschikking heb kan ik niet precies opmaken hoe de constructie achter het bronskleurige plaatje is.. alle tips welkom!
Jeps, de nieuwe brommer. En het is vloeken in de kerk, maar zo'n Monster is toch wel erg gaaf. Ik ben erg te spreken over Japanners, maar Italiaans werk is ook zeer doordacht. Zoals luchtfilter vervangen zonder gereedschap. (Zadel losklikken, tank losklikken, tank naar achteren kantelen in het scharnier (...) en het luchtfilterhuis losklikken en de filter vervangen. Ideaal. Om nog een hanmdigheidje te noemen. Het voorspatbord zit niet met bouten in de voorpoten gedraaid, maar de kunststof pennen vallen in enkele grotere gaten die met bouten worden geborgd. Dus de bouten zitten niet in het aluminium, maar in het kunststof waardoor het vastklemt. Dus geen vasgeroestte bouten meer. Dus ik ben eigenlijk zeer verbaasd over de kwaliteit. En nu maar hopen dat het lang heel blijft.
die had ik idd ook al gezien. het is alleen uit de tekeningen niet te halen of die keerring voor of achter het carterdeel zit.. met andere woorden, of het blok uit elkaar moet om hem te vervangen of niet.
maar na nog een uurtje research en een paar woorden in mn wphb die hoop gaven, heb ik het dekseltje er maar afgehaald.. en de keerring zat er dus achterdus ik kan hem gewoon vervangen zonder mn blok te slopen nou ist dus alleen wachten totdat er weer een motorzaak open is