Suzuki GS 500 Topic #5

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vandaag werd op circuit de Lansard, (bij Veldhoven) een supermotard training gehouden. Ik wilde eigenlijk ook wel ff de baan op, gewoon eventjes mee driften, maar het mocht niet, stelletje zeikerds.


full

En nog maar een plaatje, op speciaal verzoek :}

Hoezo gas erop houden doe jij toch wel?!, jij was degene die z'n gas losliet zodat je weer ff hard bij kon trekken, bij jouw ging het echt gas! - rem! - gas! - rem!
 
Laatst bewerkt:
Vandaag werd op circuit de Lansard, (bij Veldhoven) een supermotard training gehouden. Ik wilde eigenlijk ook wel ff de baan op, gewoon eventjes mee driften, maar het mocht niet, stelletje zeikerds.


(Afbeelding)
En nog maar een plaatje, op speciaal verzoek :}

Hoezo gas erop houden doe jij toch wel?!, jij was degene die z'n gas losliet zodat je weer ff hard bij kon trekken, bij jouw ging het echt gas! - rem! - gas! - rem!

Nou en })







:+ ...... :]
 
tyft maar op, kheb dat geintje vorig jaar ook geflikt !

Dat was 1 x en NOOIT weer _O-

Kwas samen met Thomaazzz van mf te touren, mooi zonnetje en ongveer -5..

damned al de je*us wat ****** koude handen en voeten hadden wij _O-
 
_O-


Gaat het nou een winter ritje worden? '(
Dan gaat m'n GS juist voor een gedeelte uit elkaar voor onderhoud.

Nee geen winter rit, ik wil het doen als het weer nog goed is, dus dan hebben we niet al te lang meer, bovendien moet ik niet te lang w88 anders is het aanbod van me moeder niet meer geldig ( :+ ).

Maar kan er nu nog niks over zeggen, ik wil het eigenlijk het liefst bij 1 dag houden (zondag) maar als er meer stemmen zijn voor 2 dagen dan kunnen altijd nog wat bekokstoven met Tenten zat hier en een megacamping op 2 KM afstand O-)

Maarja we zien wel, lijkt me wel vhet om hier de wijk een keer de stuipen op het lijf te jagen met onze groep "gevaarlijke motor rijders" *O* O-)
 
Laatst bewerkt:
Nee geen winter rit, ik wil het doen als het weer nog goed is, dus dan hebben we niet al te lang meer, bovendien moet ik niet te lang w88 anders is het aanbod van me moeder niet meer geldig ( :+ ).

Maar kan er nu nog niks over zeggen, ik wil het eigenlijk het liefst bij 1 dag houden (zondag) maar als er meer stemmen zijn voor 2 dagen dan kunnen altijd nog wat bekokstoven met Tenten zat hier en een megacamping op 2 KM afstand O-)

Maarja we zien wel, lijkt me wel vhet om hier de wijk een keer de stuipen op het lijf te jagen met onze groep "gevaarlijke motor rijders" *O* O-)


Dan ga ik ook voor de 2 dagen :Y
 
Kan ook 2 dagen, rij ik gwn s'avonds naar huis, en dan s'ochtends weer op :P

Zo ver is Brabant dan weer niet hé ;) ( Dichterbij voor de meeste dan Limburg wat dan wel NOG mooier rijden is :+ )
 
Hehe zekers relax Basta :P Mijn ma maakt zich alleen maar zorgen iedere keer dat ik wge ben op de bike ;)

Maar we moeten zeker weer n keer een meeting houden jah, ma aankomende week eerst de MFMM :} Hopelijk wordt het wel mooi weer want hier is het egt klote op t moment, dus kben me motor maar ff n onderhousbeurtje aan t geven, moet ook gebeuren af en toe :)

Jij kwam toch ook uit Limburg hé, als ik me niet vergis.
Als jij zondag naar de MM rijt, rij je dan via Eindhoven? mss dat we samen op kunnen rijden dat rijdt altijd gezelliger hé :9

edit: typvout |(
 
Laatst bewerkt:
Jij kwam toch ook uit Limburg hé, als ik me niet vergis.
Als jij zondag naar de MM rijt, rij je dan via Eindhoven? mss dat we samen op kunnen rijden dat rijdt altijd gezelliger hé :9

edit: typvout |(

Jaah goed idee :] Vanaf hier ga ik sowieso al met een vriend van mij en mn pa, en dan misschien nog n paar andere maar die wisten t nog niet zeker, maar dan kun je sowieso meerijden, altijd gezellig natuurlijk *D

Ik zal straks eens vragen wat voor n route ze in ged8e hadden dan laat ik het wel ff weten!
 
Jaah goed idee :] Vanaf hier ga ik sowieso al met een vriend van mij en mn pa, en dan misschien nog n paar andere maar die wisten t nog niet zeker, maar dan kun je sowieso meerijden, altijd gezellig natuurlijk *D

Ik zal straks eens vragen wat voor n route ze in ged8e hadden dan laat ik het wel ff weten!

Is goed, zodra je iets weet hoor ik het wel dan.

Ik kom ook niet alleen, neem ook nog n vriend mee, maar hoe groter de groep hoe beter hé ;)
 
Het schakelaartje voor mijn remlicht heeft het begeven. Het schakelaartje van de voorrem, wat net naast de lichtschakelaar is gemonteerd. Misschien iemand die dit onderdeeltje voor mij nog heeft liggen?
 
Het schakelaartje voor mijn remlicht heeft het begeven. Het schakelaartje van de voorrem, wat net naast de lichtschakelaar is gemonteerd. Misschien iemand die dit onderdeeltje voor mij nog heeft liggen?

als je een beetje kunt knutselen kun je het zelf wel fixen.. heb ik ook gedaan ;)
je bent ongeveer 5 minuutjes kwijt om t uit elkaar te pulken en te repareren..
en 55 minuten om t weer in elkaar gefrot te krijgen :P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan