Suzuki GS 500 Topic #5

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hey meeting in brabant dan kom ik ook wel!!

En laser systeem wil ik ook ben al e4en tijdje aan et zoeken voor een nieuwe auspuff...
Maar die 275E is zeker alleen de demper??
Als ik nou ook die bochten er bij wil hoeveel is dat extra??
Dus JA IK DOE MEE, mits ik effe te horen krijg hoeveel het dan gaat worden. voor het hele systeem.

en megameeting?? waar?
 
275 euro voor het HELE systeem, dus bocht, pijp, demper, de hele shit! *D

Megameeting is A.S Zondag in Veenendaal, staat ook op MF onder het kopje "waar is wat te doen" ofietsdergelijks. *O*

C U Daar 8-)
 
En laser systeem wil ik ook ben al e4en tijdje aan et zoeken voor een nieuwe auspuff...
Maar die 275E is zeker alleen de demper??
Als ik nou ook die bochten er bij wil hoeveel is dat extra??
Dus JA IK DOE MEE, mits ik effe te horen krijg hoeveel het dan gaat worden. voor het hele systeem.

en megameeting?? waar?
275euro is voor een compleet uitlaatsysteem... :9~

MegaMeeting: ** MEGAMEETING 2K6 Part 2 ** 24 september!
 
275 voor een compleet systeem ja :Y (in mijn tijd zelfs nog 270 whuahaha) :+


En hoe et klinkt ?.


zoiets ongeveer

klikkerdrklikklik

:+

Geluidsposer B|

:+

Ik zou vanavond met een oud klasgenoot gaan rijden. Belt ie net op dat zijn carburateurs lekken en bla bla. Dat word dus geen rijden maar sleutelen vanavond *O*

Ik zal eens wat fotosoepwerk uit de kast trekken voor een eventueel nieuw beginpost plaatje...
 
Maak eens een geluids opname van een 30 uurtje, want in 4 seconde hoor je niet veel. :+

Heb je trouwens al gekeken naar de precieze gegevens?
 
als je een beetje kunt knutselen kun je het zelf wel fixen.. heb ik ook gedaan ;)
je bent ongeveer 5 minuutjes kwijt om t uit elkaar te pulken en te repareren..
en 55 minuten om t weer in elkaar gefrot te krijgen :P

Mijn schakelaartje was helemaal verteerd en uit elkaar gevallen. Is niet meer te repareren. Dus als iemand nog zo'n remlichtschakelaartje over heeft, dan hoor ik het graag! :)
 
uuhhmm nee, gaat ik nu doen :Y

Oké, als ik het goed begrijp zijn de volgende mensen geïntresseerd in een laser-uitlaat:

dreetje9 (Als'ie hem heel houdt in luxemburg :+ )
Maus de Waus
Johntrovitz
Dj1

Wie kan ik nog meer noteren?? (En klopt deze lijst :? )

 
Laatst bewerkt:
Hoppa:

full


Niet echt een supersoepje maar wel snel klaar ;)
 
;( De mijne was blijkbaar niet mooi genoeg... Toch maar moeten poetsen de volgende keer...





:z

Die van jouw was te strak gespoten en daarbij valt de rest in het niets ;) .

Ik heb gewoon ze dr gewoon willekeurig ingegooid op voorwaarde dat ze een 3/4 verhouding hadden.

En de uitlaat van Uhuh omdat iedereen daar schijnbaar op geilt :9

*edit; tiepfaut
 
GVD!! :( Net de 2e roadkill in een week ;(

Vorige week een kat overrede, die was op slag dood, khad zelfs pijn in me pols van de klap tege t stuur.. En nu net precies langs de maas een fazant of iets dergelijks, vol tege me koplamp.. Wat haat ik zon dinge, egt zielig..
 
Die van jouw was te strak gespoten en daarbij valt de rest in het niets ;) .

Ik heb gewoon ze dr gewoon willekeurig ingegooid op voorwaarde dat ze een 3/4 verhouding hadden.

En de uitlaat van Uhuh omdat iedereen daar schijnbaar op geilt :9

*edit; tiepfaut


Gast ik spam me hier helemaal kapot om prominent member te worden, sta ik er niet bij -O-






















:+
 
Die van jouw was te strak gespoten en daarbij valt de rest in het niets ;) .

Ik heb gewoon ze dr gewoon willekeurig ingegooid op voorwaarde dat ze een 3/4 verhouding hadden.

En de uitlaat van Uhuh omdat iedereen daar schijnbaar op geilt :9

*edit; tiepfaut

Hehe, goede smoes. ;)

Tja, als je 4x3 foto's wilt, kan ik het ook niet helpen. Alleen echte spiegelreflexen hebben 2x3 formaat. En compactcamera's zijn alijd 3x4, dus dan houdt het op. :z :W
 
Laser deeptone exhaust systems


31 - 5036 D

For racing use only





Dat laatste staat serieus op et pijpie _O-

Dus jij volgt dat ook letterlijk 8-)
er staat niet dat je er mee op het circuit moet om te racen, dus zolang jij raced op de openbare weg is er niks aan de hand :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan