Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
ziet er leuk uit, met zo'n superbike stuurtje er op
maar dat windscherm vind ik echt niet kunnen hoor...
De stickers zijn er al gedeeltelijk vanaf gehaald om het over te kunnen spuiten. De oplettende kijker heeft gezien dat het achter "handvat" er al af is. (Inmiddels mat-zwart gespoten.)
Dus ik ben er nog wel even zoet mee. Maar deze foto's zijn dus ook meer ter documentatie.
goed bezig stickers weghalen, en matzwart spuiten is altijd goed,probeer et es met je velgen
Oeps, verkeerde knop...
Dan maar weer iets verzinnen om hier te posten.
Heeft iemand enig idee of deze kroonplaat origineel is?!
(Afbeelding)
Het valt mij namelijk op dat de bochten niet helemaal soepel lopen. Het kan zijn dat de moto "vierkante" banden heeft, ik moet wennen aan dez fiets of dat er iets technisch anders zit. Als jullie een idee hebben hoor ik het graag.
Jazzy, hoeveel open luchtfilters heb jij in je motor zitten dan ?
...en welke aanpassingen heb je gedaan om deze filters toe te kunnen passen?
Tjezus jongens het duurt nou toch wel errug lang.
Nog steeds nog maar van één klant fotoos van de nieuwe "flame" schijf ontvangen.
Hebben jullie die dingen nou nog niet gemonteerd?
En Jazzy, kan ik van jou ook een (hoge resolutie)foto krijgen van je remschijf.
Voor me sijt (als ik nog eens tijd krijg om 'm te updaten)
culater@planet.nl
Tsjah, sorryTjezus jongens het duurt nou toch wel errug lang.
Nog steeds nog maar van één klant fotoos van de nieuwe "flame" schijf ontvangen.
Hebben jullie die dingen nou nog niet gemonteerd?
Wil je dat noooooit meer doenHet (aanzuig)geluid is echter wel vraag dat maar aan Roy (Revz) ik denk dat de hele straat wakker was toen ik op zondagmorgen ff langs kwam.
Meer geluid onder de tank vandaan dan uit de uitlaat
(Ik heb Flatslide carbs erop dus daar functioneren die losse filters perfect op)
Mijn kroonplaati is precies zo (Model '91?)Oeps, verkeerde knop...
Dan maar weer iets verzinnen om hier te posten.
Heeft iemand enig idee of deze kroonplaat origineel is?!
(Afbeelding)
Het valt mij namelijk op dat de bochten niet helemaal soepel lopen. Het kan zijn dat de moto "vierkante" banden heeft, ik moet wennen aan dez fiets of dat er iets technisch anders zit. Als jullie een idee hebben hoor ik het graag.
Dan is je hele Airbox verwijderd? Veel opnieuw af moeten stellen dus...Niet zo'n zin in Geluidje zal wel smullen zijn.2
op elke carb 1
Mijn kroonplaati is precies zo (Model '91?)
Er zijn dus bepaalde jaren GS geleverd met Superbike stuurtjes.
Alle lagers langslopen (Wiel / balhoofd etc.)Jeps, bouwjaar 1991. Dan zal het wel standaard zijn. Maar dan is het verder zoeken waar de instabiliteit vandaan komt in het voorwiel.