Das wel de oplossing..Of gewoon 1x goed monteren en daarna er af blijven
de originele stekkers zijn niet los verkrijgbaar en 2ehands vaak al half weggesmolten.
Ik heb de originele schuifstekkertjes uit de behuizing getrokken omdat deze nog helemaal goed is en ik heb drie soorten die er in passen maar deze klikken er niet vast in, vergrendeling is dus niet goed. Ik denk dat ik dan toevallig de tiende heb van de oudere Suzuki’s. Ik laat het eerst maar eens zo en zodra ik hem weer op benzine kan laten lopen dan meet ik de laagspanning en laadstroom nog wel even. Zou inderdaad jammer zijn van m’n nieuwe accu. Ik heb al een andere regelaar, is een van een cx, zou ook moeten kunnen.de originele stekkers zijn niet los verkrijgbaar en 2ehands vaak al half weggesmolten.
Kontroleer ook even de werking vd gelijkrichter, deze zijn 9 vd 10x bij een oudere Suzuki kaput.
Voordat je er een nieuwe accu inzet en deze weer gesloopt word door een defecte gelijkrichter/regelaar.
Vandaag eens even in mijn assortiment van allerlei zooi aan het zoeken geweest en wat schertste mijn verbazing ik had precies de juiste schuivertjes liggen.Ah, oké top.
Die schuifstekkers zijn op de site van Rick Donkers ook niet te vinden?
Ik heb een regelaar van een gpx600 liggen, die zou ook moeten werken en gaan niet snel kapot ( zegt men),
Bij een ander?Word vervolgdBekijk bijlage 2057215
Ja, @jgpeggeman gaat zich ermee bezighouden. Maar hij blijft van mij. Heb de tijd en ruimte even nodig voor de harley.Bij een ander?
Ik zou zoiets opknappen ook leuk vinden maar heb er de ruimte niet voor. Thuis hadden we een mooie bedrijfsruimte met heftruck en spul zodat we naar hartenlust konden klussen..veel gedaan en nu eigenlijk ook wel weer tijd voor en zin in.Ja, @jgpeggeman gaat zich ermee bezighouden. Maar hij blijft van mij. Heb de tijd en ruimte even nodig voor de harley.
Ik zei toen wij voor een huis gingen kijken dat ik alleen iets wilde kopen met een plekje om aan mijn motor te kunnen knutselen. Geen garage voor de auto nodig en het liefst in de binnenstad. En dat is ondanks ons zeer beperkte budget opmerkelijk goed gelukt. Daarom een klein huisje dat nog wel veel werk aan zat maar wel een fijn schuurtje, van steen en geïsoleerd dak.Ik zou zoiets opknappen ook leuk vinden maar heb er de ruimte niet voor. Thuis hadden we een mooie bedrijfsruimte met heftruck en spul zodat we naar hartenlust konden klussen..veel gedaan en nu eigenlijk ook wel weer tijd voor en zin in.
Maar helaas met de carburateurs al gelijk een enorme tegenslag te pakken! De carburateurs waren erg vies, en veel zat muurvast! Gasnaald zat vast in het huis, en de vlotternaalden zaten muurvast. Maar het ergste was dat de vlotterpennen ook muurvast zaten… en daar begint nu de ellende, want helaas is de naaldhouder afgebroken
Heb jij dat gedaan ?
Is wel een bekend fenomeen, dat dit houdertje breekt.Maar helaas met de carburateurs al gelijk een enorme tegenslag te pakken! De carburateurs waren erg vies, en veel zat muurvast! Gasnaald zat vast in het huis, en de vlotternaalden zaten muurvast. Maar het ergste was dat de vlotterpennen ook muurvast zaten… en daar begint nu de ellende, want helaas is de naaldhouder afgebroken
Bekijk bijlage 2057271
Mijn idee voor nu is, om aan beide kanten een gaatje er in te boren, en er een staafje in te zetten, en dan de twee delen vast te ‘lijmen’ met JB weld…
Daarnaast geeft onderstaande foto wel een beeld van de staat van de carburateurs
Bekijk bijlage 2057272
Enfin… genoeg te doen dus.
Preventief de cilinder koppen al wat vol laten lopen met olie…
Gewoon’n’ nieuwe toch?Ja? Leek me leuk om de boel te slopen
Dat was wel kennis die ik reeds had… is niet mijn eerste carb… en ook niet mijn eerste mikuni CV… laten we het er op houden dat de boel verre van fris wasBeetje mosterd na de maaltijd maar de vlotterpennetjes gaan er vaak maar naar 1 kant uit. Hopelijk lukt het repareren.