Strakke lat, met een Tuono op pad!

Status
Niet open voor verdere reacties.
full



Toen heb ik ze maar uit de lucht geknald 8-)
 
full


Ook voor de vissers en wandelaars onder ons is het schitterend. Het barst er van de Forel. Neem wel je Nederlandse vergunning mee. Duitsers denken dan dat je examen hebt gedaan _O-

Nog een paar impressie's van de omgeving:

full
 
mooie pics BB.

maar hebben ze jouw motor afgesleept vanwege 50 km te hard ??.
of lees ik dat verkeerd.
In Juny ben ik met de Tuono en een xjr 1200 bij Stutgart aangehouden door een motoragent die ons al een poosje volgde terwijl ik een wedstrijdje deedt met een Impreza.

Alle drie langs de kant....op de camera en gezien dat ik waar je 70 mocht 128 reedt en waar 100 mocht stond er 158 op zijn camera.

Doorgetrokken streep en geen r.a.w werdt niet over geluld .

Eindresultaat was pp 220 euro cash afrekenen emn gewoon doorrijden.

gr Driver
 
Yep die motor werd afgesleept :( Denk dat ik dan toch alsnog mijn rechtsbijstand er eens even op ga zetten. Maar misschien dat het op een 60km weg zwaarder telt B|
De boete was ook maar 120 euro maar het afslepen koste me 160 en er kwam nog 45 euro administratiekosten bij B|

Dus alles bij elkaar opgeteld koste me toch 325 euro :( B| :( SCHEISSE
 
Yep die motor werd afgesleept :( Denk dat ik dan toch alsnog mijn rechtsbijstand er eens even op ga zetten. Maar misschien dat het op een 60km weg zwaarder telt B|
De boete was ook maar 120 euro maar het afslepen koste me 160 en er kwam nog 45 euro administratiekosten bij B|

Dus alles bij elkaar opgeteld koste me toch 325 euro :( B| :( SCHEISSE
normaal moet je als buitenlander net als hier gewoon cash afrekenen.
Heb je niks bij je mag je ergens gaan pinnen , dat werdt ons verteld.
Wij reden overigens wel netjes te hard dus niet echt aso ect.

Misschien dat je in 50 en 60 km zones harder wordt aangepakt maar dan nog vindt ik het vreemd dat je bent afgesleept en de motor 3 dagen kwijt bent geweest.

Rechtsbijstand...kun je wslijk vergeten want je hebt 3 dagen de tijd gehad om deze in te schakelen want ik begrijp uit je verhaal dat je de motor na 3 dagen terug kreeg.
En je hebt inmiddels betaald dus in feite schuld bekend hoe lullig dat ook klinkt.

Dus....net als ons....euries kwijt maar verder wel een leuke vakantie gehad :+
 
Ik mocht een gedeelte betalen... Daarna kreeg ik een rekening thuis met het restant...

83 in een 50 zone, inhalen waar het niet mocht en kon maar wel lukte....
 
Ik mocht een gedeelte betalen... Daarna kreeg ik een rekening thuis met het restant...

83 in een 50 zone, inhalen waar het niet mocht en kon maar wel lukte....
en dat souveniertje mocht kosten ......33 te hard zo,n 100 euro ?

inhalen waar het niet mocht ...125 ?

gr Driver
 
Daarom ben ik na mijn bekeuring ook naar Italie gegaan, daar zijn ze wat vergevingsgezinder naar Aprilia's ;) ;)
Mijn buurman heeft zijn duc verkocht en ook al zo'n snavel aangeschaft. Nou zit mijn meissie te denken aan een F800s.
Dus misschien staat er bij mij dadelijk ook wel zo'n bier met worst in de schuur :X
 
Niet zo zeiken over de bekeuringen, anders mot je maar BMW gaan rijden!
zeiken ....prijsvergelijkend onderzoek ben ik mee bezig :+

bekeuringen boeien me eg nie dat hoort er soms bij.

BMW...geen bekeuringen .....keep on dreaming Fritser.


gr Driver
 
Laatst bewerkt:
Tuonorijders,
Topics op Motor-Forum worden na 2500 posts gesloten om de database een beetje te ontlasten. Jullie zijn inmiddels de 2700 gepasseerd, tijd voor een nieuw topic.

groet, Grandia
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan