Strakke lat, met een Tuono op pad!

Status
Niet open voor verdere reacties.
gewoon 3 dagen geen post hier!!!!! :z

pimmie :veel plezier op de ring van het weekend (wordt het geen tijd voor een abo'tje?)

rene,zullen we zondag even de tuono's uit gaan laten richting emmen (training op pottendijk?) :Y


De Nurburgring GP-strecke a.s maandag, niet DE ring... ;)
Maar ik ga zondag zeker effe daar kijken... *O*
 
O, nou dan zat ik er even naast :+ Kom anders maar een bakkie(colaatje) doen, ik kan helaas niet van huis, klusjes uitvoeren, maar bevriende en andere motorrijders zijn altijd welkom 8-)
 
Laatst bewerkt:
Zijn er hier nog '06-'07 Tuono rijders die van hun originele dempers af willen of weten waar een set originele dempers te koop staat? Heb net een '07 gekocht en wil er graag een set originele dempers bij hebben voor de Eifel etc.
 
Tja, das nou net de reden waarom ik ze niet weg doe!! 8-) Koop jij natuurlijk niks voor :N , maar toch :+

Trouwens, van harte, fotootje!!??
 
Zo, die Duitsers weten wat circuitdagen zijn, 9 sessies van 20 minuten op één dag, geen pauze... Spierpijn anyone? :X


ja,was het gaaf?
nog foto's gemaakt?

emmen is verregend dus daar heb je niets aan gemist.

weet jij trouwens of moes op vakantie is?
ik heb nog speedtriple onderdelen nodig voor een gecrashde vriend -O-
 
Trouwens, van harte, fotootje!!??
Thanks, ben blij als een klein kind wat net Sinterklaas op bezoek heeft gehad. Zal binnenkort even échte foto's maken, maar het is een gebruikte '07 in Fluo Red geworden:

tuono_fluo_red_2007.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ja, was heel gaaf. Echt ook iets om een keer met een groepje te doen. Ben daar zondag heen gegaan, bus in het rennerskwartier en daar ook slapen.
Vervolgens 's maandags inschrijven en rijden, echt lopende band, tijden zijn bekend, en tijdens je sessie kan je zo de baan op en af.
De blauwe groep waa ik in zat kreeg alleen 's ochtends een marshall mee om het tempo 2 rondjes te temperen zodat iedereen op warme banden begon. Daarna de hele dag vrij rijden met uiteraard in achtneming van inhaalregel en gentleman agreements.
Gaan rare dingen gebeurd anders dan wat kleine valpartijtje, echt zeer geslaagd.
Het was eigenlijk een 2-daags evenement maar uiteraard moest ik vandaag werken... -O-
Gelukkig kon een vriend van mij de tweede dag overnemen...

Moes is inderdaad op vakantie.

full
 
Ja, was heel gaaf. Echt ook iets om een keer met een groepje te doen. Ben daar zondag heen gegaan, bus in het rennerskwartier en daar ook slapen.
Vervolgens 's maandags inschrijven en rijden, echt lopende band, tijden zijn bekend, en tijdens je sessie kan je zo de baan op en af.
De blauwe groep waa ik in zat kreeg alleen 's ochtends een marshall mee om het tempo 2 rondjes te temperen zodat iedereen op warme banden begon. Daarna de hele dag vrij rijden met uiteraard in achtneming van inhaalregel en gentleman agreements.
Gaan rare dingen gebeurd anders dan wat kleine valpartijtje, echt zeer geslaagd.
Het was eigenlijk een 2-daags evenement maar uiteraard moest ik vandaag werken... -O-
Gelukkig kon een vriend van mij de tweede dag overnemen...

Moes is inderdaad op vakantie.

[afbeelding]

Mooi voorelkaar hoor !! :}

Maareh, waarom heb je nou een plastik tent op het dak van je bus ? :+
 
Thanks, ben blij als een klein kind wat net Sinterklaas op bezoek heeft gehad. Zal binnenkort even échte foto's maken, maar het is een gebruikte '07 in Fluo Red geworden:

[afbeelding]

HaveBlue, ik kan niet anders zeggen dan; wat een mooie bak ! Schitterende fiets, heel veel plezier er mee. Wanneer krijg je hem thuis ?
 
Zijn er hier nog '06-'07 Tuono rijders die van hun originele dempers af willen of weten waar een set originele dempers te koop staat? Heb net een '07 gekocht en wil er graag een set originele dempers bij hebben voor de Eifel etc.

HaveBlue Gefeliciteerd met je mooie Fiets, ik heb nog een nieuwe/ ongebruikte set net als op de foto, wat wil je er voor geven?

Groetjes,

Tuonojack
 
Pimmie, haal je wel voorzichtig de stikkers eraf :?
Lekker aan het gummen geweest dus, nog wat "racers" kunnen pesten met de Donderbus??

Nog actie foto's?

Ik heb nu een racetopkuipje... ;)

Yep, weer redelijk wat mensen ingehaald. Moet wel zeggen dat het niveau hoog lag bij deze dag en heb veel 'gelijken' meegemaakt wat het wel allemaal heel leuk maakt... :]

Er zijn foto's gemaakt maar die zijn nog niet op de site geplaatst... :N
 
Ziet er heel mooi uit Pimmie. lijkt me heel gaaf om zoiets te doen.

vraagje, wat voor uitlaat heb jij onder die brute fiets?
 
Mijn slaapplaats... :X

[afbeelding]
hoi Pimmie,sliep het lekker zo dicht bij jouw mean machine,kan me niet voorstellen dat ik ooit zo dicht bij mijn bike heb geslapen :Z :Z
ik ga vanaf donderdag 2 weken naar kroatie,met de fam.dus tot de 20 ste.
als er nog adviezen zijn op het gebied van rechtere sturen,hou ik me aanbevolen :? :?
veel tuono plezier intussen. *O* *O*
 
Ja, was heel gaaf. Echt ook iets om een keer met een groepje te doen. Ben daar zondag heen gegaan, bus in het rennerskwartier en daar ook slapen.
Vervolgens 's maandags inschrijven en rijden, echt lopende band, tijden zijn bekend, en tijdens je sessie kan je zo de baan op en af.
De blauwe groep waa ik in zat kreeg alleen 's ochtends een marshall mee om het tempo 2 rondjes te temperen zodat iedereen op warme banden begon. Daarna de hele dag vrij rijden met uiteraard in achtneming van inhaalregel en gentleman agreements.
Gaan rare dingen gebeurd anders dan wat kleine valpartijtje, echt zeer geslaagd.
Het was eigenlijk een 2-daags evenement maar uiteraard moest ik vandaag werken... -O-
Gelukkig kon een vriend van mij de tweede dag overnemen...

Moes is inderdaad op vakantie.

[afbeelding]

Kicken kerel!! Mocht je nog eens een keer gaan, effe op tijd laten weten! Lijkt me cool daar! Zal ik wel een eigen slaapplaats regelen, anders wordt het wel erg knus!! :}
 
Pimmie, haal je wel voorzichtig de stikkers eraf :?
Lekker aan het gummen geweest dus, nog wat "racers" kunnen pesten met de Donderbus??

Nog actie foto's?

Komt er nog een Ardennen rit Fritser?! Of een rondje Made om de schade van de laatste 'platte tube' rit in te halen?!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan