Stop stichting baggelhuizen teken de petitie!!!!!

• Onderwerp starter Onderwerp starter Phi
  • Startdatum Startdatum
Hee goed idee!

Hierbij de oproep om zovaak mogelijk met de motor door die wijk te crossen to ze er horendol van worden!
})
misschien een leuk ommetje voor de TT route

&

kunnen we daar bij die zeikmensen geen MM houden ofzo?
En dan nemen we geen straatlegale uitlaten mee :)

Maar gewoon met een aantal motorrijders elke dag een stuk door baggerhuizen rijden, dan hebben ze minder last van TT.
Kutvolk :(

:N bereik je alleen maar mee dat ze helemaal niet willen luisteren naar ons :N

signed.
vreselijk die zeikerds..

ga dan lekker in scandinavie wonen ofzo, lekker rustig in een uithoek van de wereld.

Het is overal gelijk. Ik woon in Eelde. Eelde heeft een soort hobbyvliegveld. Daar vertrekken per week een aantal vakantie vluchten en er zit een vliegschool (of 2, weet ik zo niet). Mensen komen in Eelde wonen en gaan vervolgens zeiken over vliegtuigen. Ik HOOR ze niet eens meer. De enige die je nog wel eens hoort is zo'n vlucht waarin ze de motor uitzetten, dan valt het geluid weg..

Maar als je je wilt ergeren, kan dat natuurlijk aan alles.

Zo, die is getekend. Een circuit is om te racen, niet om oerklankmeditatie te volgen :P .

Ook getekend :Y

www.assenwest.nl ..

Ze hebben gisteren net een vergadering gehad, met als thema, hoe kan het ook anders, Geluid... -O- -O-

Done!! :Y :)

Sommige mensen hebben altijd wel wat te zeuren :Z
Als ze weten dat daar een circuit is,ga je daar toch niet wonen als je er last van hebt.
Ik woon toch wel een eindje van het circuit af en redelijk dichtbij de A28, hoor soms ook wel dat ze aan het racen zijn op het circuit en op de snelweg.
Daar ga ik tenslotte echt niet over klagen :N
Blijkbaar hebben hun niks anders te doen |(

Done!! :Y :)

Sommige mensen hebben altijd wel wat te zeuren :Z
Als ze weten dat daar een circuit is,ga je daar toch niet wonen als je er last van hebt.
Ik woon toch wel een eindje van het circuit af en redelijk dichtbij de A28, hoor soms ook wel dat ze aan het racen zijn op het circuit en op de snelweg.
Daar ga ik tenslotte echt niet over klagen :N
Blijkbaar hebben hun niks anders te doen |(

Hoe erg is nu de overlast in baggelhuzien zelf dan?
Is het echt heel goed hoorbaar daar, of is het meer een achtergrond geluid zoals bv. een snelweg?

Is het echt heel goed hoorbaar daar, of is het meer een achtergrond geluid zoals bv. een snelweg?

Geluid is in Baggelhuizen redelijk goed hoorbaar, je kunt in ieder geval de verschillende motoren/auto's onderscheiden en het toerental horen.

Maar dat is in Noorderpark (Naast het centrum, andere kant van de stad) ook zo, afhankelijk van de windrichting is het dan zacht op de achtergrond of iets harder.

Kan me er eerlijk gezegt niet druk om maken. Vind het wel leuk eigenlijk.

Maar goed, de mensen in Baggelhuizen vinden iedere bron van geluid ergerlijk. Zo hebben ze geprotesteerd tegen:
De Smelt (Evenementen centrum)
Het TT-Circuit
De JWF Kazerne
Oefenterrein De Haar (Defensie)
De A28
De fietsvierdaagse (Die vreselijke fietsbellen maken een takkeherrie)
Evenementen bij de Baggelhuizer plas

Al met al is alles wat geluid maakt vreselijk volgens Stop Geluidshinder Baggelhuizen.

Ik zeg: Pak een breinaald, ram em in je oren en het probleem is over.

Ik wil eigenlijk wel een handtekeningenlijst op de zaak wegleggen.. maar ik weet niet goed waar zo'n ding aan moet voldoen.. heeft iemand daar ideen over?

Ik woon niet in baggelhuizen maar het is vast wel beter hoorbaar dan de wijk waar ik woon.
Het is zeker niet een achtergrond geluid zoals een snelweg denk ik.

Geluid is in Baggelhuizen redelijk goed hoorbaar, je kunt in ieder geval de verschillende motoren/auto's onderscheiden en het toerental horen.

Maar dat is in Noorderpark (Naast het centrum, andere kant van de stad) ook zo, afhankelijk van de windrichting is het dan zacht op de achtergrond of iets harder.

Kan me er eerlijk gezegt niet druk om maken. Vind het wel leuk eigenlijk.

Maar goed, de mensen in Baggelhuizen vinden iedere bron van geluid ergerlijk. Zo hebben ze geprotesteerd tegen:
De Smelt (Evenementen centrum)
Het TT-Circuit
De JWF Kazerne
Oefenterrein De Haar (Defensie)
De A28
De fietsvierdaagse (Die vreselijke fietsbellen maken een takkeherrie)
Evenementen bij de Baggelhuizer plas

Al met al is alles wat geluid maakt vreselijk volgens Stop Geluidshinder Baggelhuizen.

Ik zeg: Pak een breinaald, ram em in je oren en het probleem is over.

:^

Terug
Bovenaan Onderaan