Stop stichting baggelhuizen teken de petitie!!!!!

• Onderwerp starter Onderwerp starter Phi
  • Startdatum Startdatum
Volgens mij komt dit uiteindelijk toch wel goed. Gaan we de dopjes uitdelen in de wijk of sturen we ze op?

We zitten al over de 1900 handtekeningen, beetje weinig als je alle bezoekers hier alleen al telt, kom op mensen, kom nou eens in beweging voor je eigen sport-liefhebberij-uitlaatklep-hobby!!

Straks gaan diegenen die nu toch niet tekenen weer lopen zeiken dat alles minder wordt hier in dit mooie NEderland, maar in dit geval heb je daar dan zelf schuld aan, diegenen die al getekend hebben, WELL DONE!!, :} :} :} maar zij die nog niet hebben getekend, schiet op met je luie donder en kom in beweging!! B| :+

anders heb ik nog wel een paar bussen pur schuim...
ff laten drogen en je hebt oordoppen op maat gemaakt :D

Geeft nix dat 't je bloedbaan vergiftigd toch??

Moet morgen lessen dus zal wel ff vragen of ik daar door de buurt heen kan, per ongeluk om de 5 meter te veel gas geven met de koppeling nog in... *gniff*

En ik stem voor een MM daar ergens in de buurt...
Heb laatst ook ergens db boosters gevonden...
Waren erg illegaal volgens de site...
En dan maar sprintjes trekken door de straten...

Het mooie van dat pur-schuim: Het zet nogal sterk uit tijdens harding :P
Ik zeg: Goed vol spuiten die oren, en dan afplakken! Heeft binnen toch ruimte zat om uit te zetten 8-)

Ik heb ook maar getekend, ik woon tenslotte tegen Schiphol aan :+

Done
Het word eens tijd dat dit soort zieleige figuuren die na hun geboorte in de Azijn gedoopt zijn een keertje een halt toe geroepen worden .

We zitten al over de 1900 handtekeningen, beetje weinig als je alle bezoekers hier alleen al telt, kom op mensen, kom nou eens in beweging voor je eigen sport-liefhebberij-uitlaatklep-hobby!!

Straks gaan diegenen die nu toch niet tekenen weer lopen zeiken dat alles minder wordt hier in dit mooie NEderland, maar in dit geval heb je daar dan zelf schuld aan, diegenen die al getekend hebben, WELL DONE!!, :} :} :} maar zij die nog niet hebben getekend, schiet op met je luie donder en kom in beweging!! B| :+

:^ 1900 is nog veel te weinig . 2 nullen erbij en het wordt intresant *O*

Het mooie van dat pur-schuim: Het zet nogal sterk uit tijdens harding :P
Ik zeg: Goed vol spuiten die oren, en dan afplakken! Heeft binnen toch ruimte zat om uit te zetten 8-)

Kan wel een paar rollen super sterke duck tape mee nemen van het werk voor het afplakken!! :Y

Dat wil je er echt zelf niet af trekken :N

*O* :]

Paar tubes kit werkt misschien nog wel beter :+
Maar serieus: zou wel een leuke actie zijn :Y

Ik doneer 10 euro, zeg maar waar het geld heen moet.

Geweldig idee! pers erbij halen en dan haal je de TV wel, dan kan de motor lobby laten zien dat zij de good guys zijn en die lui maar zieligerts en hopelijk krijgen we dan de publieke opinie mee...

Dus die tegenstichting (wel met een iets andere naam) kan hier mooi voor gebruikt worden.
Als iemand dat op zich wil nemen doneer ik ook wel wat ££

Mooi, er is dus animo voor :D

Ik woon in Assen en kan waarschijnlijk wel regelen dat bij het eerst volgende gesprek dat zij houden wij die oordoppen kunnen aanbieden. En dan idd met de pers erbij :D

Volgens mij komt dit uiteindelijk toch wel goed. Gaan we de dopjes uitdelen in de wijk of sturen we ze op?

Persoonlijk aan ze aanbieden heeft denk ik een betere impact :)

Het topic vind je hier:
Oordoppen actie: Stop Stichting Baggelhuizen

Laatst bewerkt door een moderator:
welkom in het poldermodel land, een voorbeeld voor de rest van de wereld :r ... iedereen mot hier meepraten, meebeslissen, zich overal mee bemoeien, en uiteindelijk duurt hier alles 5 keer zo lang, kost 4 x zo veel, en de groep ontevreden mensen is altijd groter dan normaal.

Hoeveel accomodatie's, bedrijven, en verenigingen hebben al moeten wijken omdat weer een of andere geitewollensokkenwereldverbeteraar weer een regeltje heeft gevonden waarmee ze het belang van een eenling via de wet boven het belang van een grote groep konden stellen, en daardoor velen benadeelden...
Ik begrijp de intentie's wel, maar het zijn vaak grote egoisten die het voor grote groepen verpesten

btw
getekend

Ik hoop het ook, en anders wekelijks een MegaMeeting, dan op de motor, dan op de Harlie Trapperson, dan hondenuilaten daar enz. enz.
Tot ze begrijpen dat we niet kwaad willen, noch kwaadwillend zijn, maar dat wij alleen niet begrijpen da als je in de zeer dichte nabijheid van een dergelijk circuit gaat wonen je niet moet zeuren over incidenteel wat lawaai.

Als je in het stadsuitgaanscentrum gaat wonen moet je ook niet klagen over horeca, ga dan in een hutje op een ANDERE hei wonen. :X

Ik hoop het ook, en anders wekelijks een MegaMeeting, dan op de motor, dan op de Harlie Trapperson, dan hondenuilaten daar enz. enz.
Tot ze begrijpen dat we niet kwaad willen, noch kwaadwillend zijn, maar dat wij alleen niet begrijpen da als je in de zeer dichte nabijheid van een dergelijk circuit gaat wonen je niet moet zeuren over incidenteel wat lawaai.

Als je in het stadsuitgaanscentrum gaat wonen moet je ook niet klagen over horeca, ga dan in een hutje op een ANDERE hei wonen. :X

:N :N :N :N

Niet die andere hei :(

Ik krijg net zin in iets offroad achtigs met als extra een paar sm wielen. :9~

als je ze naar de andere hei stuurt, mag ik daar straks niet meer over de zandpaden raggen :( :( Stuur ze naar Timbouctou ofzo, in die zandbak hebben ze tenminste ruimte en meestal erg veel stilte :X

:N :N :N :N

Niet die andere hei :(

Ik krijg net zin in iets offroad achtigs met als extra een paar sm wielen. :9~

als je ze naar de andere hei stuurt, mag ik daar straks niet meer over de zandpaden raggen :( :( Stuur ze naar Timbouctou ofzo, in die zandbak hebben ze tenminste ruimte en meestal erg veel stilte :X
Welles, De "Heiplaat", en dan hutje zo'n 20 meter onder het straatniveau, want zo diep gezonken en laag zitten :r ze :r ongeveer.
Sorry Rijnmondelingen, niets persoonlijks jegens jullie, maar die Baggelhuizenaren.....

Dat is nog eens geld verdienen, koop een goedkoop huisje naast een drukke disco en ga dan klagen over geluidsoverlast. Disco moet sluiten en je huis is meteen een ton meer waard......

Ik heb getekend

De fout ligt niet bij de mensen die een huis gekocht hebben in Baggelhuizen. De fout ligt bij de gemeente die die grond vrijgegeven heeft om daar woningbouw te plannen. Dat is een domme actie geweest (niet uniek overigens)
:^ kijk maar naar Enschedé

Getekend!

Terug
Bovenaan Onderaan