Stop stichting baggelhuizen teken de petitie!!!!!

• Onderwerp starter Onderwerp starter Phi
  • Startdatum Startdatum
Het is natuurlijk zo dat de overheid hier een fout gemaakt heeft door woningbouw toe te staan maar ik ben toch van mening dat de bewoners hier net zo'n grote fout gemaakt hebben.
Recht of niet, ze wisten dat het circuit er al was en dat dat nou eenmaal lawaai produceert. Ik vind het geheel niet van al te grote intelligentie tonen bij bewoners & locale overheid..

Ook getekend, miss als ik groot ben dat ik ook ooit wil racen :+

Getekent ! Misschien helpt het als we aan de amerikanen doorgeven dat er in die woonwijk een heel nest al qaida terroristen zitten . Een preciesiebombardementje is zo geregeld . Stelletje hufters , waarom gaan ze niet op antarctica wonen als ze rust willen .

done

das al petitie 2 die ik teken in 1 week voor dit soort geintjes.. andere was voor het sluiten van een crossbaan die door de gemeente was gefinancierd om aan te leggen en nu opeens weer opgeruimd moest worden voor een afwateringsgebied ofzo.. gebied is ook belangrijk als we niet met zn allen willen verzuipen... maar was wel meer mooi 300.000 eurie voor die baan neergelegd.. om t niet over de kosten van het slopen te hebben.. ze leren maar met geld om gaan.. moeten wij ook doen

Weer een stomme fout van de betreffende gemeente om daar een bouwvergunning voor af te geven.

Projectjes brengen natuurlijk veel geld in het gemeentelaadje.

ik teken alleen als die wijk met de grond gelijk gemaakt wordt :Y B|
anders heb het totaal geen zin :N Don Quichot
alles moet wijken voor de wijk. B|

Laatst bewerkt:
Ook ff getekend

hoorde dat er zoveel mogelijk mensen door de wijk baggelhuizen heen moeten rijden ?

zondag nog gedaan :P

Is er ook nog ergens een petitie om Baggelhuizen met de grond gelijk te maken, en zo het probleem op te lossen :?

De fout ligt niet bij de mensen die een huis gekocht hebben in Baggelhuizen. De fout ligt bij de gemeente die die grond vrijgegeven heeft om daar woningbouw te plannen. Dat is een domme actie geweest (niet uniek overigens)

De wet is -helaas- heel simpel: als er woningen komen bij bedrijfsterreinen, dan moeten de bestaande bedrijven aan strengere eisen gaan voldoen. Volstrekt onredelijk, volstrekt belachelijk, maar zo is het geregeld.

Wat je zou moeten doen is de gemeente onder druk zetten om geluidswallen te gaan betalen. Verzin maar een maatregel om het geluid voor de woonwijk te verminderen. Een maatregel die niet ten koste gaat van de kwaliteit van de races. Dat kost scheppen met geld en dat heeft de gemeente niet of wil de gemeente niet, maar dáar moet je wel gaan pushen. De bewoners van die wijk pesten is zinloos en zal alleen de publieke opinie tegen je in het harnas jagen.

Ik schat in dat het circuit ook al in conclaaf is met de gemeente, maar lég daar de druk neer. Als er geprocedeerd wordt, dan is de kans groot dat de rechter zal oordelen dat de gemeente bij de bouwplannen onvoldoende rekening heeft gehouden met het maatschappelijk belang van het circuit.

Er wordt hier nu een end-of-pipe oplossing voorgesteld. De racers moeten de prijs betalen. Of de bewoners moeten de prijs betalen. Leuk dat de gemeente en Provincie stoer doen met dwangsommen, maar de rechtsgeldigheid van hun beslissing zal door de rechter getoetst moeten worden. Die gaat als eerste vragen of er ándere oplossingen onderzocht zijn. En ik geef je op een briefje dat die NIET onderzocht zijn, om de doodsimpele reden dat die de gemeente geld kosten en dat willen ze niet.

Stichting Baggelhuizen heeft vast wel een advocaat. Ga praten met die club en ga zoeken naar een manier om sámen de gemeente/provincie onder druk te zetten.

het TT circuit heeft met omliggende grond e klassificatie A-locatie industrie, dat betekend dat je er redelijk veel lawaai zou mogen maken, helaas dus door de zeikerdswordt hier strenger gemeten dan op shell pernis.

Done

Is het niet een idee om de stichting "Stop Stichting Baggelhuizen" te creeren ofzo? Ik denk dat er meer mensen zijn die zich daar bij inschrijven. Dan heb je diezelfde wettelijke kracht achter je, en die baggelmensen kiezen er toch echt zelf voor om naast een circuit te gaan wonen?

Misschien kan de fout ook wel gelegt worden bij Gemeente Assen voor hun bestemmingsplan. Ze hadden immers ook zelf kunnen bedenken dat woningbouw naast een circuit problemen oplevert. Of ze moeten van plan zijn een grote discotheek naast het circuit te bouwen, ,maarja daar zullen ze dan ook wel weer een stichting voor maken.

Done

Is het niet een idee om de stichting "Stop Stichting Baggelhuizen" te creeren ofzo? Ik denk dat er meer mensen zijn die zich daar bij inschrijven. Dan heb je diezelfde wettelijke kracht achter je, en die baggelmensen kiezen er toch echt zelf voor om naast een circuit te gaan wonen?

Misschien kan de fout ook wel gelegt worden bij Gemeente Assen voor hun bestemmingsplan. Ze hadden immers ook zelf kunnen bedenken dat woningbouw naast een circuit problemen oplevert. Of ze moeten van plan zijn een grote discotheek naast het circuit te bouwen, ,maarja daar zullen ze dan ook wel weer een stichting voor maken.

Vuur met vuur bestrijden . Misschien werkt 't vooral als alle MFers lid worden

in die wijk zijn ook een stel leuke rondjes te tekenen.

meeting op het woonwijk circuit? open uitlaten voor deze keer geen probleem.

Terug
Bovenaan Onderaan