Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb op mijn RT alle koffers zitten waar vrijwel niets in zit. Maar zonder die koffers vindt ik het geen RT meer. En vind ik hem lelijk.Ik heb nu op mijn GS de BMW zijkoffers en een Givi topkoffer. Afwisselend zo'n grote zwarte of de kleinere alu koffer. De kleine alu koffer is mijn "toerkoffer". De grote zwarte vooral voor als ik voor het werk onderweg ben, past een grote laptoptas is, plus wat andere spullen en op lokatie gaat mijn helm er in. Givi koffer dus vooral omdat het makkelijk wisselen is tussen verschillende modellen en ook beide koffers op mijn andere motor passen. De BMW topkoffer heb ik al jaren in de kelder staan, die gaat er weer op als ik de motor inruil.
Zijn gewoon smoesjes omdat ze het niet kunnen/mogen.Even on topic. Een andere veel gehoorde opmerking is : Ik wil best gaan motorrijden maar dan wil ik alleen op een Harly rijden en dat kan ik niet betalen. Of Ik wil ook motorrijden maar het verkeer van tegenwoordig is te gevaarlijk.
Wow is daar een heel topic over.. speciaal ook voor niet BMW rijders.Standaard opmerking van een niet BMW-rijder : "Kan het geneuzel over BMW koffers naar het BMW-koffer-topic?"
Ja maar je moet de 'special handshake' kennen om binnen te mogen.Wow is daar een heel topic over.. speciaal ook voor niet BMW rijders.
Ja maar je moet de 'special handshake' kennen om binnen te mogen.
hmm, ik wel eigenlijk.Ik zal dan maar het goede voorbeeld geven en weer even terug naar het onderwerp gaan.
"Lekker man! Motorrijden is vrijheid!"
Ik snap die nooit zo goed. Waarom zou je op een motor vrijer zijn dan in een auto? Begrijp me niet verkeerd, ik vind motorrijden heerlijk. Maar ik ervaar dat niet als 'vrijheid'. Althans niet meer dan ik in de auto ervaar.
Als je heel goed alles in de gaten houdt kan motorrijden doodvermoeiend zijn. Als je dat niet doet wordt het je dood.Of mensen die motorrijden zien als een zware sport. Als je in de motor gp mee rijdt begrijp ik dat wel maar verder valt dat nogal mee vind ik, over het algemeen is het allemaal best relaxt.
Daar heb ik nou nog nooit last van gehad en ik rij al een tijdje en leef nog steeds. Ik heb in de ruim 40 jaar dat ik nu motorrij slechts een keer een zware crash gehad en dat was door de schuld van een ander.Als je heel goed alles in de gaten houdt kan motorrijden doodvermoeiend zijn. Als je dat niet doet wordt het je dood.
Precies.hmm, ik wel eigenlijk.
Heerlijk na een dag op kantoor om even te rijden, niet ingeblikt in de file (mijn traject heeft altijd file )
Voelt toch wel vrijer om tussen een file door te rijden en makkelijk in te halen op B wegen waar ik met de auto meestal niet eens moeite doe om in te halen.
Is dat echt vrijheid, tja geen idee, maar het voelt echt wel serieus fijner en ik vind ingeblikt rijden helemaal niets.
Je verbrandt 100-150 kcal met een uur motor rijden. Dat is meer dan met autorijden. Als ik 3 weken met de motor op vakantie ben geweest ben ik ook altijd een paar kilo afgevallen. Ondanks dat ik me onderweg tegoed doe aan copieuze maaltijden.Ook zo een, " motorrijden maakt zeker wel hongerig he" ja je verbrand ook veel calorieën met gas geven, remmen en schakelen.
Precies dat bedoel ik.Ik heb in de ruim 40 jaar dat ik nu motorrij slechts een keer een zware crash gehad en dat was door de schuld van een ander.
Dat is eigenlijk alleen in het begin zo, net na het halen van je rijbewijs of als je een langere tijd niet hebt gereden. Zodra je er aan went gaat het vanzelf en kost het niet zoveel moeite meer is mijn ervaring.Als je heel goed alles in de gaten houdt kan motorrijden doodvermoeiend zijn.
Dat en af en toe een oestertje.Je verbrandt 100-150 kcal met een uur motor rijden. Dat is meer dan met autorijden. Als ik 3 weken met de motor op vakantie ben geweest ben ik ook altijd een paar kilo afgevallen. Ondanks dat ik me onderweg tegoed doe aan copieuze maaltijden.
Ja, daar val je natuurlijk ook goed van af!Dat en af en toe een oestertje.
Ook zo een, " motorrijden maakt zeker wel hongerig he" ja je verbrand ook veel calorieën met gas geven, remmen en schakelen.