Silly Season

Iannone zal ondertussen vast wel meer levenservaring hebben en minder mooi boy spelen. :?
Hij is even door het afvoerputje gegaan en moest weer van onderaan beginnen.
Voor de meeste mensen een lesje onderdanigheid (maar niet iedereen leert op dezelfde manier O-) ).
 
Jaja hij heeft het de afgelopen jaren zwaar gehad, dat zie je meteen.... :')
Ik heb totaal geen medelijden met dat zichzelf overschatte stuk onbenul. Van mij mag hij wegblijven, maar als hij zich zelf nog ff voor schut wil zetten vindt ik dat prima.
 
Jaja hij heeft het de afgelopen jaren zwaar gehad, dat zie je meteen.... :')
Ik heb totaal geen medelijden met dat zichzelf overschatte stuk onbenul. Van mij mag hij wegblijven, maar als hij zich zelf nog ff voor schut wil zetten vindt ik dat prima.
Mee eens hoor, maar toch wel een apart talent die Ianone...., ik weet het niet misschien gaat hij ons nog wel verassen...
 
Jaja hij heeft het de afgelopen jaren zwaar gehad, dat zie je meteen.... :')
Ik heb totaal geen medelijden met dat zichzelf overschatte stuk onbenul. Van mij mag hij wegblijven, maar als hij zich zelf nog ff voor schut wil zetten vindt ik dat prima.
Dit baseer je op wat? Foto's op sociale media of heb je dagelijks contact met m? Had hij dan 4 jaar binnen in n hoekje moeten gaan zitten huilen?
Zal vast een rare snuiter zijn, maar zijn talent staat buiten kijf. Denk dat het voor wksbk niet eens verkeerd is dat er weer een flamboyante persoonlijkheid mee doet.
 
Hij is 34, heeft 4 jaar niet op niveau geracet en als je de statistieken erbij pakt is het nu ook weer niet ZO indrukwekkend wat hij heeft gepresteerd.
Flamboyant is hij zeker, maar resultaten moeten er komen anders is het :W
Daar heb je helemaal gelijk in! Maar om hem alleen als bottox drugs gebruikende nietsnut neer te zetten, vind ik een beetje kort door de bocht.
 
Daar heb je helemaal gelijk in! Maar om hem alleen als bottox drugs gebruikende nietsnut neer te zetten, vind ik een beetje kort door de bocht.
Dat is wel het laatste wat de meesten van hem hebben gezien en dat blijft hangen.
Net als Rossi die voor spek en bonen meedeed en de vette pens van Lorenzo _O-
Niet iedereen kan als Casey Stoner de MotoGP verlaten :}
 
Iannone doet me een beetje denken aan Badr Hari. Vergane glorie, bad boy imago, probeert terug te komen en gaat óf winnen, óf alle hoeken van de ring te zien krijgen. Hoe het ook gaat zijn: een beetje drama is goed voor de sport. En dat in een seizoen waarin zo ongeveer alle hoofdrolspelers behalve Bautista nieuwe liveries aangemeten krijgen, en dus alles sowieso ondersteboven komt te staan!
 
Ik heb dit weekend drie namen gehoord die in verband worden gebracht met Honda:
Aldeguer —> Zou carriere killer worden
P. Espargro —> Heeft ervoor bedankt.
L. Marini —> Die zien we dan niet meer in de top 15 eindigen voorlopig.

A. Marquez en L. Marini zie ik niet als de grootste talenten. Zij profiteren nu van goed materiaal, waardoor ze soms succesvol zijn.
Ik schat Rins en Mir hoger in.
 
Ik heb dit weekend drie namen gehoord die in verband worden gebracht met Honda:
Aldeguer —> Zou carriere killer worden
P. Espargro —> Heeft ervoor bedankt.
L. Marini —> Die zien we dan niet meer in de top 15 eindigen voorlopig.

A. Marquez en L. Marini zie ik niet als de grootste talenten. Zij profiteren nu van goed materiaal, waardoor ze soms succesvol zijn.
Ik schat Rins en Mir hoger in.
Daarom is het voor Marini wel een kans om goed te verdienen. Sportief is het een achteruitgang maar bij Ducati gaat hij het ook niet winnen van de andere rijders.
 
Voor Marini is het dé kans op een fabrieksmotor. Die moet-ie pakken. Een sporadisch podium zonder verder perspectief weegt daar niet tegenop.
 
Ik kan me niet voorstellen dat een coureur, op dat niveau, zijn kansen op podia, opgeeft voor een motor, waarbij die weet dat die daarmee regelmatig zal vallen (met alle risico's van dien) en de kans op überhaupt een podium nihil zal zijn.

Marini is mss geen kampioenschapskandidaat, maar is ook geen pannekoek.
Kan me ook niet voorstellen dat die met een minimum salaris moet rondkomen.

Dus waarom zou je dan van een ducati overstappen naar een Honda?

Had het wel begrijpelijk gevonden wanneer ze Zarco zouden overhevelen naar het fabrieksteam
 
En VR46 clan weer met aandacht naar Honda?
Synergetisch werkend.
 
Eerste waar ik aan moest denken, stel Honda onderhandelt met VR46 over het afkopen van het contract.
En VR46 zegt prima je mag Marini overnemen maar dan wilt VR46 de NSR500 uit 2001 hebben.
 
Eerste waar ik aan moest denken, stel Honda onderhandelt met VR46 over het afkopen van het contract.
En VR46 zegt prima je mag Marini overnemen maar dan wilt VR46 de NSR500 uit 2001 hebben.
Zou een stunt zijn. Dan weet je meteen hoe wanhopig ze bij Honda zijn als ze Vale's NSR weggeven.
 
Ik kan me niet voorstellen dat een coureur, op dat niveau, zijn kansen op podia, opgeeft voor een motor, waarbij die weet dat die daarmee regelmatig zal vallen (met alle risico's van dien) en de kans op überhaupt een podium nihil zal zijn.

Marini zijn huidige overweging heeft een groot parallel in de recente geschiedenis: Dovi ging van podiums bij Tech3 Yamaha naar een hopeloze fabrieks Ducati. Hij kwam héél dicht bij een wereldkampioenschap door die keuze, iets wat bij Tech3 nooit gebeurd zou zijn.
 
Marini zijn huidige overweging heeft een groot parallel in de recente geschiedenis: Dovi ging van podiums bij Tech3 Yamaha naar een hopeloze fabrieks Ducati. Hij kwam héél dicht bij een wereldkampioenschap door die keuze, iets wat bij Tech3 nooit gebeurd zou zijn.
Scherp!
 
Ik hoop dat Marini overweg kan met de Honda.
Bij Marini heb ik altijd het gevoel dat het een uitzonderlijk goede coureur is maar dat het er nèt niet uitkomt of omdat het nèt niet klopt.
Ik heb Marini best hoog zitten, misschien een misvatting ik maar ik hoop dat hij wat kan laten zien en ook hoe enorm goed hij volgens mij is.
Nu best wisselvallig qua finishen maar ook wel weer zadelvast.
De Honda lijkt daarentegen op het moment wel een regelrechte carrière killer te zijn...
 
Eerste waar ik aan moest denken, stel Honda onderhandelt met VR46 over het afkopen van het contract.
En VR46 zegt prima je mag Marini overnemen maar dan wilt VR46 de NSR500 uit 2001 hebben.
De eerste HRC medewerker die dat oppert krijgt een mooi zwaard en een wit doekje mee en er wordt vanuit gegaan dat hij de volgende dag niet meer op zijn werk verschijnt 8-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan