"Silly"season 2020

Tot nu toe zijn er voor Lorenzo nog geen wildcard optredens gepland in 2020, maar Yamaha staat open voor deze mogelijkheid, mocht Lorenzo besluiten om opnieuw te willen gaan racen. 😍

Straks kan Lorenzo het HRC team ineens nog een poepje laten ruiken. :+ _O-
 
Ik hoop oprecht dat hij niet bang meer is om gas te geven, laatste paar races op de Honda zat het gewoon niet lekker meer bij hem.
 
Ik hoop oprecht dat hij niet bang meer is om gas te geven, laatste paar races op de Honda zat het gewoon niet lekker meer bij hem.

Dat zou zeker leuk zijn als meneer Lorenzo het heilige vuur nog ergens kan aansteken :t Maar stel je voor je moet volgas wedstrijd rijden op een motorfiets met bijna 300pk waar je eigenlijk de hele tijd bang voor bent zoals afgelopen jaar :N Moet er niet aan denken.
 
Daardoor vraag ik me ook hardop af wat zijn plan is ?!
Wil hij gewoon iets hebben om voor te leven ?
Als hij geen gas durft te geven kunnen ze net zo goed die nakasuga aanhouden want die is ook gewoon te langzaam.
Maar ergens hoop ik dat hij er nog wat vertrouwen in heeft en het gas weer volledig open draait.. en dat zn kenmerkende stijl weer terug komt
 
EQE4EPxU8AA8nIq
 
Dat grijs in hjet pak had van mij nie gehoeven, fiets ziet er wel gelikt uit,.

Nieuwe M1 is ook gepresenteerd en de verschillen ( qua kleurstelling ) zijn zo miniem dat ik het niet nodig vind deze hier te plaatsen.
 
Wow, die Suzuki ziet er echt heeeel vet uit. Ik vind dat zilvergrijs wl kunnen hoor!
 
Hommage: cool.
Grijs: niet cool.

Op deze manier is het wel makkelijker om van een afstand de Yamaha en Suzuki te onderscheiden. Maar een dikke schoonheidsprijs krijgt-ie niet van me.
 
Hommage: cool.
Grijs: niet cool.

Op deze manier is het wel makkelijker om van een afstand de Yamaha en Suzuki te onderscheiden. Maar een dikke schoonheidsprijs krijgt-ie niet van me.


Sluit ik me helemaal bij aan.
 
Terug
Bovenaan Onderaan