"Silly"season 2020

Hier zit die Kenan achter;)

Wel vreemd idd.
Can had er volgens PvdG op Europsort weinig zin in...kan ik me voorstellen. Maar volgens Kenan stroomt Can via de WSS en later WSBK door naar de MotoGP. We gaan het zien, zijn broertje zit bij Tech3 dus we gaan zien welke route het beste is.....
 
De meest opmerkelijke move van dit Silly season:

Vorig jaar om deze tijd kwamen ze superlatieven te kort voor Can.
Nu een jaar later degradeert hij naar de 3e divisie. Zo'n slechte indruk kan hij toch niet achter gelaten hebben dat er geen GP team meer geïnteresseerd in hem zou zijn.
Ik ben bang dat hij slachtoffer is van een onervaren Turkse manager (Sofuoglu) die alleen maar lijntjes in de WSS heeft.
 
Vorig jaar om deze tijd kwamen ze superlatieven te kort voor Can.
Nu een jaar later degradeert hij naar de 3e divisie. Zo'n slechte indruk kan hij toch niet achter gelaten hebben dat er geen GP team meer geïnteresseerd in hem zou zijn.
Ik ben bang dat hij slachtoffer is van een onervaren Turkse manager (Sofuoglu) die alleen maar lijntjes in de WSS heeft.

Exact dit is mijn gedachte. Ik laat mijn ongelijk graag bewijzen, maar ik ben er bang voor. De heren in de WSS zijn echt geen watjes en met alleen talent ga je het in die klasse niet halen.
 
Walgelijk. Binder moet zich behelpen met een tweedehands KTM en Alex zit in het beste team op de beste motor. Ik hoop van harte dat KTM met top materieel komt en dat Binder hem het snot voor de ogen rijdt.

Als er nog een wedstrijd was geweest was Binder kampioen geworden in de Moto2
 
Als als als....en als Binder beetje gas gegeven had in Japan was ie kampioen geweest.
MM is de grootste in de MotoGP en als hij bij Honda aangeeft dat z'n broer wel op de Honda van JLo kan rijden dan gebeurd dat simpel.
 
Walgelijk. Binder moet zich behelpen met een tweedehands KTM en Alex zit in het beste team op de beste motor. Ik hoop van harte dat KTM met top materieel komt en dat Binder hem het snot voor de ogen rijdt.

Als er nog een wedstrijd was geweest was Binder kampioen geworden in de Moto2
Ik hoop dat Binder hem ook met een moeilijke KTM om de oren rijdt....
AM73 kon nog wel eens getekend hebben voor het einde van zijn carrière. 1 jaar bagger presteren en hij kan alleen maar omlaag.....
 
Ik hoop dat Binder hem ook met een moeilijke KTM om de oren rijdt....
AM73 kon nog wel eens getekend hebben voor het einde van zijn carrière. 1 jaar bagger presteren en hij kan alleen maar omlaag.....
Exact mijn woorden.. een “Reddingkje” zegmaar.. zou zonde zijn van welke coureur dan ook.
 

Toch nog een optie voor zarco om in de MotoGP te blijven....

Hij zal heel snel moeten kiezen!

 
Ik hoop dat Binder hem ook met een moeilijke KTM om de oren rijdt....
AM73 kon nog wel eens getekend hebben voor het einde van zijn carrière. 1 jaar bagger presteren en hij kan alleen maar omlaag.....
Geloof er niks van.

De marquezclan heeft nu wat ze willen.
En als de benjamin van de clan niet presteert, wat ik dus ook verwacht, zal Honda hem niet kunnen dumpen, zonder de rest van de clan te verliezen.

Ze hebben de clan 1 vinger gegeven en die hebben de hele hand gepakt.
 
Denk dat Avintia wel een clausule in Zarco's contract zal opnemen...tussentijds stoppen..no money :P
 
Geloof er niks van.

De marquezclan heeft nu wat ze willen.
En als de benjamin van de clan niet presteert, wat ik dus ook verwacht, zal Honda hem niet kunnen dumpen, zonder de rest van de clan te verliezen.

Ze hebben de clan 1 vinger gegeven en die hebben de hele hand gepakt.
Dat is een nog veel erger scenario. Dan kunnen ze het omdopen in MarquezGP
 
Ik ga ervan uit dat elke fabrikant niets liever wil dan Marc marquez op hun stalen ros.

Dat is bijna een garantie voor het kampioenschap.
Dat ze daarbij een middelmatig broertje erbij krijgen, zullen ze dan voor lief nemen.

Ik zou er als fabrikant iig wel akkoord mee gaan
 
En Avintia is vanaf dit jaar een satelliet team, dus dat betekent betere fietsen en meer fabriekssteun...
 
Terug
Bovenaan Onderaan