Show hier je (nieuwe) gereedschap *3*

• Onderwerp starter Onderwerp starter Fuzy
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
ja, ziet eruit als de goede. voor welke prijs?

heb die van mij ook al een aantal jaar en is nog als nieuw. Hij werkt ook echt heel erg goed, veel beter dan mn oude 'nobrand'

Is wel handig hoor, een dop er op :Y

Soms met de achteras nodig gehad. Eerst een klap met de slagschroevert, en dan met de luchtdraaierts er op.

In theorie vond ik dat ook, maar in de praktijk nog nooit nodig gehad.

Gisteren nog: moer veels te strak gezet door de vorige monteur. Met een luchtslagsleutel niet los te krijgen.

Uitlaat zat in de weg om lekker met een ratel er bij te kunnen, dus een tik met het handzame apparaatje.

Lekkere klap met de grtote rubber hamer en voila.

Ik heb dat setje bij een plaatselijke gereedschapwinkel gekocht (in Hamont), maar ze zijn ook te koop bij Hein Gericke, Ik heb 59 euro betaald.
Had ze nodig voor het demonteren van voorvorken, voor de onderste imbusbout in de vorkpoot.

Hmm bij mijn CBR kon ik ook gewoon met een kort inbusbitje + verlengstukje.

Heb zo'n slagschroevendraaier van tengtools. Goed ding, maar al wel 3 bitjes mee kapot geramd, de bitjes die erbij geleverd worden en dus er tegen zouden moeten kunnen. Netjes vervangen onder garantie overigs, en toen ik zei dan sla ik ze toch weer kapot, kreeg ik van de zaak ze van gedore ipv tengtools, gratis :}

Das ook het voordeel van al je gereedschap bij dezelfde zaak halen, dan kunnen ze je ook eerder wat tegemoet komen. Ze maken bij mij voor grotere aankopen ook gewoon direct een mooie prijs, zonder dat ik er om hoef te vragen bijvoorbeeld. En catalogi van gedore, vyncier (tengtools) etc krijg ik ook altijd gratis de nieuwste van mee. Terwijl bijvoorbeeld die vyncier catalogus normaal gewoon 15 euro kost, staat er ook op.

En catalogi van gedore, vyncier (tengtools) etc krijg ik ook altijd gratis de nieuwste van mee. Terwijl bijvoorbeeld die vyncier catalogus normaal gewoon 15 euro kost, staat er ook op.
Tuurlijk geven ze die dingen gratis mee, die zijn nl. levensgevaarlijk, iedere keer als je er in kijkt staat er wel weer iets in dat je eigenlijk niet nodig hebt, maar na een week peinzen toch wel ergens voor kan gebruiken.

Net als "vroegah" die Sinterklaasspeelgoedboeken met Lego en playmobil.

Tuurlijk geven ze die dingen gratis mee, die zijn nl. levensgevaarlijk, iedere keer als je er in kijkt staat er wel weer iets in dat je eigenlijk niet nodig hebt, maar na een week peinzen toch wel ergens voor kan gebruiken.

Net als "vroegah" die Sinterklaasspeelgoedboeken met Lego en playmobil.

Haha ja dat is waar, zeg ook zeker niet dat het niet uit kan voor ze, maar ze strooien die dingen toch ook niet zomaar in de rondte. de teng catalogus hadden ze zelf maar 1 die hebben ze zelfs speciaal besteld, is ook echt in boekvorm (harde kaft)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan