Show hier dus al je nieuwe/oude/verse/vage/gejatte/gevonden
gereedschap dat je met de sleutelaars wil delen!
Voorgaande Topics:
gereedschap dat je met de sleutelaars wil delen!
Voorgaande Topics:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
In mijn alle eerlijkheid moet ik bekennen dat ik er, pas na een tijdje, perongeluk achterkwam dat die dop er af konHet meest interessante vind ik deze:
Ratz in "Show hier je (nieuwe) gereedschap *3*"
met een vierkant-aansluiting, voor doppen.
In mijn alle eerlijkheid moet ik bekennen dat ik er, pas na een tijdje, perongeluk achterkwam dat die dop er af kon
Die bithouder op de slagschroevendraaierWelke dop kan waar af?
Die bithouder op de slagschroevendraaier
In theorie vond ik dat ook, maar in de praktijk nog nooit nodig gehad.Is wel handig hoor, een dop er op
Soms met de achteras nodig gehad. Eerst een klap met de slagschroevert, en dan met de luchtdraaierts er op.
In theorie vond ik dat ook, maar in de praktijk nog nooit nodig gehad.
Klopt, ik kwam pas tot bezinning toen ik op de site keek, € 35,- (Zonder MF-korting.)bij die stahlwille kan de dop er ook af, zit een 1/2 inch aansluiting...
koffiefreak, waar en wat kost dat?
Klopt, ik kwam pas tot bezinning toen ik op de site keek, € 35,- (Zonder MF-korting.)
Gheheh tja, Stahlwille is nou niet een merk wat je in de vijf euro bak van de Karwei tegen komt
Ik heb dat setje bij een plaatselijke gereedschapwinkel gekocht (in Hamont), maar ze zijn ook te koop bij Hein Gericke, Ik heb 59 euro betaald.
Had ze nodig voor het demonteren van voorvorken, voor de onderste imbusbout in de vorkpoot.
Tuurlijk geven ze die dingen gratis mee, die zijn nl. levensgevaarlijk, iedere keer als je er in kijkt staat er wel weer iets in dat je eigenlijk niet nodig hebt, maar na een week peinzen toch wel ergens voor kan gebruiken.En catalogi van gedore, vyncier (tengtools) etc krijg ik ook altijd gratis de nieuwste van mee. Terwijl bijvoorbeeld die vyncier catalogus normaal gewoon 15 euro kost, staat er ook op.
Tuurlijk geven ze die dingen gratis mee, die zijn nl. levensgevaarlijk, iedere keer als je er in kijkt staat er wel weer iets in dat je eigenlijk niet nodig hebt, maar na een week peinzen toch wel ergens voor kan gebruiken.
Net als "vroegah" die Sinterklaasspeelgoedboeken met Lego en playmobil.
Gheheh tja, Stahlwille is nou niet een merk wat je in de vijf euro bak van de Karwei tegen komt
Die zooi kun je ook beter in die bak laten liggen