Show hier dus al je nieuwe/oude/verse/vage/gejatte/gevonden
gereedschap dat je met de sleutelaars wil delen!
Voorgaande Topics:
gereedschap dat je met de sleutelaars wil delen!
Voorgaande Topics:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Net een nieuw setje schroevendraaiers meegenomen.
Kijken of het iets is, en dat voor maar 3,50 euro
[afbeelding]
Als ik lief ben, 'krijg' ik het luchtsetje(compressor, rolslang en slagmoersleutel)Komende week veel aanbiedingen bij de Aldi!
Is hier bij de 'dump' op Zwaag ook allemaal KINZOspul te koopNet een nieuw setje schroevendraaiers meegenomen.
Kijken of het iets is, en dat voor maar 3,50 euro
[afbeelding]
zijn alle oliefilters hetzelfde? zo ja, dan wil ik evt. een oliefilter dop aanschaffen. vind ik mooier dat zo iets!
Is hier bij de 'dump' op Zwaag ook allemaal KINZOspul te koop
Dat TOPCARFT spul?Ff terug naar het inbussetje van Aldi: eerste kopje is er al afgebroken
Bij het tweede boutje (losdraaien...).
En waarom verbaasd het me niet?
Idd.Volgens mij heeft v Beusichem die boedel aan het begin van het jaar geveilt
Ging per palet te gelijk ,ik denk dat je voor weinig een hoop schroeven draaiers hebt kunnen kopen
Ja, echt carft-kwaliteit dusDat TOPCARFT spul?
Daarnaast kom je niet overal met de dop op het filter. Ja, de dop wel, maar dan krijg je de ratel er niet op, omdat bijvoorbeeld de uitlaat in de weg zit.
\[edit]
Oh, eerst verder lezen, dan pas reageren Martell....
Komende week veel aanbiedingen bij de Aldi!
Volgens mij heeft v Beusichem die boedel aan het begin van het jaar geveilt
Ging per palet te gelijk ,ik denk dat je voor weinig een hoop schroeven draaiers hebt kunnen kopen
Jongens en meisjes.......
Hoelang duurt het voordat jullie eindelijk eens begrijpen dat al het geld wat jullie weggooien aan goedkoop gereedschap gewoon écht weggegooid geld is
En natuurlijk, jullie doppensetjes/momentsleutels/ander gereedschap zijn in jullie ogen natuurlijk bést goed, en dat is ook logisch, omdat je bijna nooit iets écht goeds vastgehad hebt.
en
Ach, ik maak het verhaal geeneens af, heeft hier toch geen zin.
Hebben jullie dat nu ook als je in een gereedschapszaak komt dat je wel lijkt op een vrouw in een schoenenwinkel
Ik kon me vandaag weer niet beheersen
[afbeelding]
Is een 1/4 doppendoos met een ratel met kantelbaar kopje
Aan de prijs tezien is dat spul van goud waar ze een laagje rvs over hebben gespoten
Was een aanbieding 179€ (afgeprijst van 249€)
Oja is een Wera zyklop
Hoelang duurt het voordat jullie eindelijk eens begrijpen dat al het geld wat jullie weggooien aan goedkoop gereedschap gewoon écht weggegooid geld is
En natuurlijk, jullie doppensetjes/momentsleutels/ander gereedschap zijn in jullie ogen natuurlijk bést goed, en dat is ook logisch, omdat je bijna nooit iets écht goeds vastgehad hebt.
en
en