Show hier dus al je nieuwe/oude/verse/vage/gejatte/gevonden
gereedschap dat je met de sleutelaars wil delen!
Voorgaande Topics:
gereedschap dat je met de sleutelaars wil delen!
Voorgaande Topics:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik dacht eerst aan bescherming van de meetpennen, maar daar zit geloof ik iets?
Ook geen openingen aan de onderzijde van de multimeter, om deze schuin op tafel te zetten?
das echt goed spul kun je erg lang plezier van hebbenIk ook een nieuwe multimeter
[afbeelding]
heb er in mijn leven al de nodige versleten en gebruik hem ook veel, de Fluke75 die ik eens tweedehands had aangeschaft is in elk geval nu op. Een goedkope meter van een paar tientjes heeft 3 maanden geleefd dus nu maar weer een goede.
Leuk spul dat mij enkele malen goed heeft bijgestaan[afbeelding]
Ik heb een slagschroevendraaier aangeschaft reuze makkelijk een knal op zn kop en los is de schroef werkt echt heel goed. merk gedore
[me="JAMF"]zal er ook eens eentje aanschaffen[/me]Leuk spul dat mij enkele malen goed heeft bijgestaan
Wat kost de Gedore?[afbeelding]
Ik heb een slagschroevendraaier aangeschaft reuze makkelijk een knal op zn kop en los is de schroef werkt echt heel goed. merk gedore
Wat kost de Gedore?
Ik heb een goedkope slagschroevendaaier, en die doet het meestal prima, maar het gaat me nu juist om die enkele keer dat het niet lukt.....
Weet iemand trouwens waarom er een omkeerinrichting op een slagschroevendraaier zit? Zo vaak kom ik geen links draad tegen, en voor vastzetten gebruik ik hem niet......
Ja, die heb ik ook al ruim 20 jaar (merkloos), maar hij begint slechter te werken (of ik durf niet meer hard te slaan.......).Ik heb een soortgelijkende als deze:
[afbeelding]
Iets van 15eurootjes meen ik.
Werkt nogsteeds prima
Staat geen merk op...wellicht tooltech oid.
Ik heb een soortgelijkende als deze:
[afbeelding]
Iets van 15eurootjes meen ik.
Werkt nogsteeds prima
Staat geen merk op...wellicht tooltech oid.
SoortgelijkendeSow.. da's een luxe versie, bij mijn doosje zit de bithouder nog vast in het doosje..
Die gedore zit rond de 80 euro,kijk als je maar zelden gebruikt kun je natuurlijk een goedkopere nemen maar ja dat is wat je zelf wiltWat kost de Gedore?
Ik heb een goedkope slagschroevendaaier, en die doet het meestal prima, maar het gaat me nu juist om die enkele keer dat het niet lukt.....
Weet iemand trouwens waarom er een omkeerinrichting op een slagschroevendraaier zit? Zo vaak kom ik geen links draad tegen, en voor vastzetten gebruik ik hem niet......
Is dat zo'n zetpilbom
mooie slagschroevendraaier!
was laatst bij fabory, de stahlwille slagdraaier is weer in de aanbieding voor €35