Show hier je (nieuwe) gereedschap *3*

• Onderwerp starter Onderwerp starter Fuzy
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Net voor de zekerheid even gekeken, maar mijn momentsleutel staat idd in 'ontspannensfeer' ;)

Ik heb de Mannesmann nr.183.
Goedkope versie, blijkbaar, maar werkt prima.
Zie net dat de garantie is verlopen, dus binnenkort zal ie wel springen :+

Dat is dan deze directe link denk ik.

800163_BB_02_FB.EPS.jpg

Heeft die boormachine eigenlijk wel een fijnvoeding? Anders heeft die hele uitlezing niet veel nut lijkt me O-)

leren lezen ;) t is een frees.. op de foto zie je t overigens ook. Helemaal rechts zie je nog de arm van de grove voeding, en die dikke knop waar je recht op kijkt is de fijnvoeding (compleet met nonius en alles, maar dat kijkt zo onhandig daar)

Laatst bewerkt:
doppensetje 3/8ste facom

IMG_0630.jpg

dop 8 t/m 22
ratel
kort verlengstuk
lang verlengstuk
knietje

in compact kunstof doosje met rubber antislip eronder.

al eens eerder gepost
1/4 setje van bluepoint (familie van snap-on)

IMG_0620.jpg

IMG_0621.jpg

IMG_0622.jpg

1/2 set heb ik al maar wil daarvan de belangrijke doppen en ratel/verlengstukken gaan vervangen voor stahlwille oid.

Laatst bewerkt:
leren lezen ;) t is een frees.. op de foto zie je t overigens ook. Helemaal rechts zie je nog de arm van de grove voeding, en die dikke knop waar je recht op kijkt is de fijnvoeding (compleet met nonius en alles, maar dat kijkt zo onhandig daar)

Staat nergens in die post hoor, misschien verderop, maar posts zonder plaatjes lees ik niet :+

Dat is diegene die Aldi ook meerdere malen heeft verkocht.
Ik heb hem nu een jaar of 8 en ben er erg tevreden over, behalve over de ratels (en de schroevendraaier die erbij zit: echt bagger!)
Ik heb de ratels vervangen door twee andere (nadat die andere stuk waren gegaan).
Uitgebreide set voor weinig geld. Maar de ratels zijn slecht.

Dat is diegene die Aldi ook meerdere malen heeft verkocht.

Ik heb hem nu een jaar of 8 en ben er erg tevreden over, behalve over de ratels (en de schroevendraaier die erbij zit: echt bagger!)
Ik heb de ratels vervangen door twee andere (nadat die andere stuk waren gegaan).
Uitgebreide set voor weinig geld. Maar de ratels zijn slecht.
Klopt, komt hij ook vandaan.

Hoe lang heb je ongeveer gewerkt met die ratels en vaak?

Die grote ging al snel stuk en schot geregeld door. Nu heb ik een ratel van een tientje of twee op een beurs gekocht en die werkt perfect. Later ging ook die kleine stuk, ook vervangen.
De set gebruik ik vaak.

staat eerder en verderop inderdaad.. en de fijne voeding-bedieningsknop zou een welgetrained plaatjeskijkend oog toch moeten zijn opgevallen dan :9

no harm done, hij werkt in ieder geval top!

Ik zat te twijfelen, daarom vroeg ik het ook O-)

Anyway, wat is de slag van de kruistafel zelf? Ik heb hier nog een setje Nikon glaslinealen (120 en 220mm) met uitleeskast, weergave op een mu. Hoeft niet alles te kosten (inbouwafmetingen waren helaas te groot voor mijn draaibankje) O-)

Veel momentsleutels werken op veerspanning (ook dure!) en die veer moet je altijd ontspannen na gebruik. Doe je dat niet, dan verloopt ze zaak.

Ik heb 2 sleutels van Stahlwille en die werken met een torsiestaaf.
Na gebruik terugstellen hoeft bij dat soort sleutels niet.
Niet goedkoop, wel zo goed! :Y

En daar ben ik het nou helemaal mee eens! Had m al eens eerder gepost maar dit is de mijne:
full8016971.jpg

4669781ada82972a67906ed21932662b14ca4d1.jpg

Nou dan doe ik er ook maar wat bij kettingverbouwsetje van regina werkt perfekt zelfs voor dummies kan iet misgaan rechts de breker die de pin eruitperst in het midden het onderdeel dat de contraplaat op de schakel perst en links de klinker je krijgt daarmee een mooi kopje,en dat alles zonder schade aan te brengen aan de ketting.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan