Show hier dus al je nieuwe/oude/verse/vage/gejatte/gevonden
gereedschap dat je met de sleutelaars wil delen!
Voorgaande Topics:
gereedschap dat je met de sleutelaars wil delen!
Voorgaande Topics:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Net voor de zekerheid even gekeken, maar mijn momentsleutel staat idd in 'ontspannensfeer'
Net voor de zekerheid even gekeken, maar mijn momentsleutel staat idd in 'ontspannensfeer'
Ik heb de Mannesmann nr.183.
Goedkope versie, blijkbaar, maar werkt prima.
Zie net dat de garantie is verlopen, dus binnenkort zal ie wel springen
Idd.
Heeft die boormachine eigenlijk wel een fijnvoeding? Anders heeft die hele uitlezing niet veel nut lijkt me
leren lezen t is een frees.. op de foto zie je t overigens ook. Helemaal rechts zie je nog de arm van de grove voeding, en die dikke knop waar je recht op kijkt is de fijnvoeding (compleet met nonius en alles, maar dat kijkt zo onhandig daar)
Staat nergens in die post hoor, misschien verderop, maar posts zonder plaatjes lees ik niet
Staat nergens in die post hoor, misschien verderop, maar posts zonder plaatjes lees ik niet
Klopt, komt hij ook vandaan.Dat is diegene die Aldi ook meerdere malen heeft verkocht.
Ik heb hem nu een jaar of 8 en ben er erg tevreden over, behalve over de ratels (en de schroevendraaier die erbij zit: echt bagger!)
Ik heb de ratels vervangen door twee andere (nadat die andere stuk waren gegaan).
Uitgebreide set voor weinig geld. Maar de ratels zijn slecht.
staat eerder en verderop inderdaad.. en de fijne voeding-bedieningsknop zou een welgetrained plaatjeskijkend oog toch moeten zijn opgevallen dan
no harm done, hij werkt in ieder geval top!
Hartelijk dank voor de tip.Die grote ging al snel stuk en schot geregeld door. Nu heb ik een ratel van een tientje of twee op een beurs gekocht en die werkt perfect. Later ging ook die kleine stuk, ook vervangen.
De set gebruik ik vaak.
ik meen ergens gelezen te hebben dat een sleutel NIET gebruikt mag worden met een extensie. in de handleiding van een proxxon momentsleutel.
Veel momentsleutels werken op veerspanning (ook dure!) en die veer moet je altijd ontspannen na gebruik. Doe je dat niet, dan verloopt ze zaak.
Ik heb 2 sleutels van Stahlwille en die werken met een torsiestaaf.
Na gebruik terugstellen hoeft bij dat soort sleutels niet.
Niet goedkoop, wel zo goed!
Ik dacht dat powerplus tools de naam had veranderd in datona!!Datona en powerplustools is zelfde spul. Alleen de kleur en prijs is anders. Ontvetterbak kost bij Datona 99 euro en bij powerplustools 119 euro...
Ik dacht dat powerplus tools de naam had veranderd in datona!!
''NIET gebruikt mag worden'' is een beetje overdreven, maar bij het gebruik van een extensie ''kan'' het moment afwijken en is niet aan te bevelen.ik meen ergens gelezen te hebben dat een sleutel NIET gebruikt mag worden met een extensie. in de handleiding van een proxxon momentsleutel.