Show hier dus al je nieuwe/oude/verse/vage/gejatte/gevonden
gereedschap dat je met de sleutelaars wil delen!
Voorgaande Topics:
gereedschap dat je met de sleutelaars wil delen!
Voorgaande Topics:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Gelukkig hebben wij daar gewoon deze voor: [afbeelding]
Waar heb je dat setje weg, ik moet er namelijk ook nog één hebben. 13 eu erg nette prijszo, ik heb deze gekocht:
[afbeelding]
merk is topcraft, en op die dingen staat topcarft, niks mis mee dus
ziet er wel aardig uit, heb er nog niks mee gedaan
en voor de 13 eu
Waar heb je dat setje weg, ik moet er namelijk ook nog één hebben. 13 eu erg nette prijs
Topcraft is van de lidl of aldi 1 van de 2
Ik moest helemaal scrollen maar dan heb je ook wat :Waar heb je dat setje weg, ik moet er namelijk ook nog één hebben. 13 eu erg nette prijs
Ik moest helemaal scrollen maar dan heb je ook wat :
reuffneck in "Show hier je (nieuwe) gereedschap *3*"
Waarom zit er weer niet Torx 27 in een setje? Is dat een verboden maat of zo???
vind het nog grappiger dat er topcraft aan de buitenkant van de doos staat en dat er op de handvaten van de inbus en torx topcarft staat
[irri. opmerking die steeds vaker voorkomt]vind het nog grappiger dat er topcraft aan de buitenkant van de doos staat en dat er op de handvaten van de inbus en torx topcarft staat
vind het nog grappiger dat er topcraft aan de buitenkant van de doos staat en dat er op de handvaten van de inbus en torx topcarft staat
Geen nieuwe aanwinst, maar ik vond het wel grappig om het hier te plaatsen:
[afbeelding]
Die moeten nog groeien
Een oude tang met van die jonge tangetjes
Nieuwe wekker Gezien de tijd dat jij postte loopt hij wat achter
Ok, nou snap ik hem
En ik dacht dat hier al de slimmerikken zaten
Ik ga nu even verder sleutelen met mijn potcarft-gereedschap