Show hier dus al je nieuwe/oude/verse/vage/gejatte/gevonden
gereedschap dat je met de sleutelaars wil delen!
Voorgaande Topics:
gereedschap dat je met de sleutelaars wil delen!
Voorgaande Topics:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Voor het mondstuk van een lastoorts van een mig/mag schoon te maken.
ja, maar... ook kan je ermee de pit en het gasmondstuk losdraaien,je lasdraadje doorknippen.
oja dit kocht ik er ook bij.[afbeelding]
ja, maar... ook kan je ermee de pit en het gasmondstuk losdraaien,je lasdraadje doorknippen.
oja dit kocht ik er ook bij.[afbeelding]
Weet ik.ja, maar... ook kan je ermee de pit en het gasmondstuk losdraaien,je lasdraadje doorknippen.
Mooioja dit kocht ik er ook bij.[afbeelding]
Voor een draaibank, of voor wat voor andere machine?aangezien hier de experts zitten,
ik ben opzoek naar een centrerende machineklem.
Ik krijg wel allemaal normale machineklemmen gevonden maar geen centrerende.
Iemand een idee waar deze te halen zijn, liefst via internet.
Het hoeft maar een kleine te zijn, er moeten kunststof tekst plaatsjes in passen
Voor een draaibank, of voor wat voor andere machine?
aangezien hier de experts zitten,
Het hoeft maar een kleine te zijn, er moeten kunststof tekst plaatsjes in passen
Weet ik.
Ben ook lasser geweest
Voor een draaibank, of voor wat voor andere machine?
http/www.buitelaar.nl/comasy/templates/product.aspx?contentid=237&productid=4090
aangezien hier de experts zitten,
bedoel je een kruistafel dan?
bij mijn weten noemen ze het een centrerende machine klem.
beide bekken moeten gewoon tegelijk open en dicht gaan en dus niet dat er 1 op een vast punt blijft staan
http/www.buitelaar.nl/comasy/templates/product.aspx?contentid=237&productid=4090
Is het wel met blokhoekinstellingsdingetje?
Goede tip als ik mijn boordgereedschap mocht kwijtraken.fietsgereeschapssleuteltje... Verkleuring komt door accu zuur
[~[url="http/img87.imageshack.us/img87/8192/ssa42729.th.jpg"]afbeelding~][/URL]
Hiermee kan ik de veering stellen en ook de balhoofdlager aan draaien.
Veel carburateurs hangen redelijk recht, maar bij veel Yamaha's en supersports zijn ze, net als de cilinders/kop naar voren gekanteld. Dat kan wel invloed hebben op hoe je vlotterhoogte gemeten moet wordenMet een wat? Nee zit geen instelling in welke vorm dan ook op.
Als je het niet nodig hebt hoeft het er ook niet op, voor brikken is reecht hangen prima volgens mij.Was dat wel slim geweest dan?
Veel carburateurs hangen redelijk recht, maar bij veel Yamaha's en supersports zijn ze, net als de cilinders/kop naar voren gekanteld. Dat kan wel invloed hebben op hoe je vlotterhoogte gemeten moet wordenAls je het niet nodig hebt hoeft het er ook niet op, voor brikken is reecht hangen prima volgens mij.
Veel carburateurs hangen redelijk recht, maar bij veel Yamaha's en supersports zijn ze, net als de cilinders/kop naar voren gekanteld. Dat kan wel invloed hebben op hoe je vlotterhoogte gemeten moet wordenAls je het niet nodig hebt hoeft het er ook niet op, voor brikken is reecht hangen prima volgens mij.