Show hier je (nieuwe) gereedschap *3*

• Onderwerp starter Onderwerp starter Fuzy
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Voor het mondstuk van een lastoorts van een mig/mag schoon te maken.

ja, maar... ook kan je ermee de pit en het gasmondstuk losdraaien,je lasdraadje doorknippen.
oja dit kocht ik er ook bij.
full

aangezien hier de experts zitten,
ik ben opzoek naar een centrerende machineklem.
Ik krijg wel allemaal normale machineklemmen gevonden maar geen centrerende.
Iemand een idee waar deze te halen zijn, liefst via internet.
Het hoeft maar een kleine te zijn, er moeten kunststof tekst plaatsjes in passen

Het hoeft maar een kleine te zijn, er moeten kunststof tekst plaatsjes in passen
Voor een draaibank, of voor wat voor andere machine?

Cadeau gekregen van iemand die hem niet meer gebruikte.
"jij zit altijd te sleutelen dus jij hebt er vast wat aan" was het argument.

Juist ja, ik heb dus nog nooit gelast. Maar alles valt te leren dus binnenkort gaan we maar eens oefenen op een onschuldig stuk ijzer. Ben benieuwd........

full

Voor een draaibank, of voor wat voor andere machine?

voor onder een klein boormachientje, tekstplaten frezen we met een daarvoor bedoeld apparaat maar soms moeten er ook gaatjes in om de plaatjes met een schroefje te kunnen bevestigen

http://www.buitelaar.nl/comasy/templates/product.aspx?contentid=237&productid=4090

Zoiets zou al kunnen idd, al zouden die onderste 2 stel mogelijkheden er niet op hoeven te zitten, maar het is een optie

bedankt

bedoel je een kruistafel dan?

Tips gevraagd,

ik wil een nieuwe multimeter aan gaan schaffen.
ben een tijdje in het bezit geweest van een goedkoop bouwmarkt metertje, maar die is inmiddels al overleden.
ik wil nu wat meer gaan besteden en dan een goede multimeter kopen zodat ik daar jaren mee vooruit kan.

dus is het ook wel makkelijk als hij van alles kan, heb ze gezien met temperatuur metingen enz, als dit er ook opzit is het natuurlijk mooi meegenomen.
het budget licht tot 100euro eigenlijk.
heb ook wel gekeken naar fluke meters maar die zijn over het algemeen veel duurder.

bij conrad heb ik ook gekeken maar daar snap ik niets van, alles lijkt op elkaar behalve de prijzen.

laat maar eens horen wat jullie voor tips hebben. alvast bedankt

zo, ik heb deze gekocht:
BILD12.JPG

merk is topcraft, en op die dingen staat topcarft, niks mis mee dus :+
ziet er wel aardig uit, heb er nog niks mee gedaan
en voor de 13 eu :)

fietsgereeschapssleuteltje... Verkleuring komt door accu zuur O-)

Hiermee kan ik de veering stellen en ook de balhoofdlager aan draaien.

Laatst bewerkt:
Met een wat? Nee zit geen instelling in welke vorm dan ook op.
Veel carburateurs hangen redelijk recht, maar bij veel Yamaha's en supersports zijn ze, net als de cilinders/kop naar voren gekanteld. Dat kan wel invloed hebben op hoe je vlotterhoogte gemeten moet worden

Was dat wel slim geweest dan?
Als je het niet nodig hebt hoeft het er ook niet op, voor brikken is reecht hangen prima volgens mij.

Veel carburateurs hangen redelijk recht, maar bij veel Yamaha's en supersports zijn ze, net als de cilinders/kop naar voren gekanteld. Dat kan wel invloed hebben op hoe je vlotterhoogte gemeten moet wordenAls je het niet nodig hebt hoeft het er ook niet op, voor brikken is reecht hangen prima volgens mij.

Nou, bij de mijne komt het aan op een "raampje"van 0.5mm anders is hij niet af te stellen. Gelukkig hebben wij daar gewoon deze voor:
full8068322.jpg

Veel carburateurs hangen redelijk recht, maar bij veel Yamaha's en supersports zijn ze, net als de cilinders/kop naar voren gekanteld. Dat kan wel invloed hebben op hoe je vlotterhoogte gemeten moet wordenAls je het niet nodig hebt hoeft het er ook niet op, voor brikken is reecht hangen prima volgens mij.

Het gaat om een xj600 van 1985, en volgens mij hangen ze vrij recht. Maar ik zal er eens scherp naar kijken. Momenteel loopt ie nog niet 100% goed, dus er moet nog iets aan gesleuteld worden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan