Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

Show hier je (nieuwe) gereedschap *3*

• Onderwerp starter Onderwerp starter Fuzy
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik denk dat hij bedoelde dat je de linker spacer met de rechter spacer kan verwisselen, maar dan nog moet je al een talent zijn om de klauw over de schijf te krijgen en om de achteras aan te trekken. Maar sommige kunnen veel hé
Ik weet wat hij bedoeld, maar bij de meeste motoren zijn deze spacers ofwel van verschillende diameters, ofwel even lang. Daarnaast zijn er veel motoren met aan 1 kant een spacer, en aan de andere kant de wielas met een grote borst er op.

is er hier toevallig iemand die verstand heeft van t inwendige van MIG-apparaten??

Bij mij doet plotsklaps de aardekabel niks meer.. apparaat zelf doet nog wat ie moet doen.. er zit geen kabelbreuk in het deel dat ik nog kan volgen tot binnenin (tot het in een of andere dikke spoel gaat.. vandaar af valt er niks meer te meten voor mij)

Aanbiedeingssetje van Stahlwille vandaag meegenomen (18,-)

Ik ga lanzaam een 2de set gereedschap aanschaffen, want binnenkort hebben we waarschijnlijk een koekblikbrik erbij. Altijd handig om gereedschap te hebben dat in het blik kan blijven.

Ik heb nog een nieuwe 5 delige set platte ringratel sleutels in de aanbieding van Gedore. Nieuw in doos (met plastic er nog omheen).

Bij interesse, mail staat in mijn profiel.

Laatst bewerkt:

Een carburateurvlotterniveaumeetstandaard-met-benzine-tankje. 't Ziet er omslachtig uit maar het werkt handig en schoon. Ik kan de zo ook de carbs aftappen zonder dat ik alles onderknoei.

[afbeelding]
vanaf zaterdag voor 13 eu bij de aldi
misschien is het niks, maar voor die 13 eu

totdat je een verzonken inbus moet losdraaien, of een inbus waar je niet met een tang omheen kan. Dan is het vloeken als ie dol gaat.

Inbussleutels zou ik niet veel op bezuinigen als je ze regelmatig nodig hebt, scheelt een hoop ellende...

Alvast een tip als een inbusgat in de bout dol is, sla er een iets grotere torq in en je draait m zo los....

Net een doppendoos binnen gekregen
Is een 3/4 van Beta en dan nog in de oudekleur (rood)
Dopjes gaan van 22 tot 50 met ratel en verlengstukken
Gemakkelijk als je eens aan een tractor moet sleutelen (daar heb ik er ook twee van )
Oja zo tezien zijn de doppen nog nooit gebruikt
Enigste slijtage die tezien is is aan de onderkant van de kist (ik denk van het telkens weer ergens anders neer zetten (weegt maar een dikke 15kg)

Status
Niet open voor verdere reacties.