Ik weet wat hij bedoeld, maar bij de meeste motoren zijn deze spacers ofwel van verschillende diameters, ofwel even lang. Daarnaast zijn er veel motoren met aan 1 kant een spacer, en aan de andere kant de wielas met een grote borst er op.Ik denk dat hij bedoelde dat je de linker spacer met de rechter spacer kan verwisselen, maar dan nog moet je al een talent zijn om de klauw over de schijf te krijgen en om de achteras aan te trekken. Maar sommige kunnen veel hé
HandigScheelt weer wat geklieder op de vloer met een vloeistofactie
(nog geen €2,- bij de akTi0n).
[afbeelding]
Voor de 'doehetzelfert'Lidl aanbiedingen:
- 2 x 350 doekjes op rol, uitermate handig
Daar is mijn oude kattenbak dus naartoeHandig
Ik gebruik er een oude kattenbak voor
Daar is mijn oude kattenbak dus naartoe
Is het wel met blokhoekinstellingsdingetje?[afbeelding]
Een carburateurvlotterniveaumeetstandaard-met-benzine-tankje. 't Ziet er omslachtig uit maar het werkt handig en schoon. Ik kan de zo ook de carbs aftappen zonder dat ik alles onderknoei.
Lidl aanbiedingen:
- halogeenlamp met sensor
- LED Looplamp
- LED lampje voor oa in tent, multifunctioneel
- 2 x 350 doekjes op rol, uitermate handig
Ik zag het in het krantje.
En we hebben een winnaarVoor het mondstuk van een lastoorts van een mig/mag schoon te maken.
Ijskast kan worden opgestuurdEn we hebben een winnaar
*Hmm herinneringen*
[afbeelding]
Een carburateurvlotterniveaumeetstandaard-met-benzine-tankje. 't Ziet er omslachtig uit maar het werkt handig en schoon. Ik kan de zo ook de carbs aftappen zonder dat ik alles onderknoei.
Ga eens wat nuttigs doen, die oude vouwwagen van mij ombouwen tot motoraanhanger bijv.