Show hier dus al je nieuwe/oude/verse/vage/gejatte/gevonden
gereedschap dat je met de sleutelaars wil delen!
Voorgaande Topics:
gereedschap dat je met de sleutelaars wil delen!
Voorgaande Topics:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
jaaaa! die zocht ik! Eens ff zoeken of ik wat in NL vind..
sodeju, ze hebben er zelfs een externe aflezer en dergelijke voor..
bedankt!
heb je een biertender in je schuurtje gezet dan ??Iemand een biertje
gewoon bij de makita dealer bestellen.
typenummer doorgeven en dan kunnen ze zo een explosietekening opvragen bij makita.
makita levert meestal binnen 1 werkdag uit.
Hopelijk kan iemand me hier helpen.
Ik zit eens te kijken om mn frees digitaal-afleesbaar te maken. Het is niet dat ik tot in 1/100 nauwkeurig wil. Maar ik ben van de nieuwe lichting, en vind dat gepiemel met die nonius maar vervelend.
Nu herinnerde ik me dat er dingen te koop zijn, voor niet teveel geld, die sterk lijken op de tegenwoordig veel gebruikte (en steeds goedkopere) digitale schuifmaten. Met als verschil dat er geen bek aan zit, maar het alleen een liniaal is waar de aflees-eenheid overheen schuift. Dit wil ik dan als basis gebruiken voor mn systeempje. (goedkoop, leuk om eens mee te experimenteren, en het houd me bezig!)
Maar nu kan ik die dingen nergens meer vinden. En ik heb zo gauw ook geen flauw idee hoe ik ze zou moeten noemen.. Weet iemand meer?
En ook nog eens te gebruiken als pilotenhelmVandaag mijn op ebay.uk gekochte speedglas binnen gekregen
[afbeelding]
Is een lashelm waarbij je van alles kunt regelen
Had ik tien jaar eerder moeten hebben lekker grote ruit type 9002X
Thanks voor de informatie, ga ik morgen even navragen.
www.hogetex.com
Ik wil een ring-ratel-steeksleutel set aanschaffen. De ratelkant moet NIET onder een hoek staan. Zelf kom ik op Gedore of Kraftwerk uit. Voor welk merk moet ik gaan? Of is er nog een ander goed en betaalbaar alternatief?
Gedore:
[afbeelding]
Kraftwerk:
[afbeelding]
Probeer Custo eens. Die heb ik ook, ze zijn goedkoop, en ze bevallen goed.Ik wil een ring-ratel-steeksleutel set aanschaffen. De ratelkant moet NIET onder een hoek staan. Zelf kom ik op Gedore of Kraftwerk uit. Voor welk merk moet ik gaan? Of is er nog een ander goed en betaalbaar alternatief?
Ik heb zelf zo'n setje (10 tot 24) van Beta ,voordeel van beta is dat er een handeltje (net zoals op een ratel) opzit zodat je de draai richting kunt omdraaien
Ik ben enorm te spreken over de gedore set.. Van wat ik tot nu toe heb gezien heeft deze de smalste ratel-kop. Vooral die van teng-tools was volgens mij vrij dik. Aangezien je de ringratel juist vaak op moeilijk bereikbare plaatsen gebruikt, wil je geen dikke kop ergens tussen moeten frotten.
de 5 delige set (8-10-13-17-19) kost 77 euro ex btw
de grotere set (9-19) was 150 euro ex btw geloof ik (bovenstaande ben ik zeker van)
Staat er toch bij DAGproduct
Staat er toch bij DAGproduct