Show hier je (nieuwe) gereedschap *3*

• Onderwerp starter Onderwerp starter Fuzy
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenstaande schop:
tools3-big.jpg

2x(met nieuw rubber en schenktuit):
div19-big.jpg

1x:
175px-Hammer-wood.jpg

Was in de buurt bij SIETSMA ARMY GOODS ;)

Ik had niet genoeg bij, anders had ik nog een sledgehammer aangekocht :)

En nu gebruik maken van de schop: een betonpaal uitgraven die iig dieper dan 50cm zit B|
Ben benieuwd of er nog een betonblok van 1m2 aanhangt B|

jaaaa! die zocht ik! Eens ff zoeken of ik wat in NL vind..

sodeju, ze hebben er zelfs een externe aflezer en dergelijke voor..

bedankt!

in NL hebben we ze ook; maar met de huidige pond-prijs ben ik op de eerder gegeven site wel heeeeel wat goedkoper uit..

Digitale linialen

360 euro in NL, 150 pond in Engeland.. (1x verticaal 100mm, 2x horizontaal 400mm en 2 externe schermpjes)

Vandaag mijn op ebay.uk gekochte speedglas binnen gekregen
p1025899897-5.jpg

Is een lashelm waarbij je van alles kunt regelen
Had ik tien jaar eerder moeten hebben lekker grote ruit type 9002X

Hopelijk kan iemand me hier helpen.

Ik zit eens te kijken om mn frees digitaal-afleesbaar te maken. Het is niet dat ik tot in 1/100 nauwkeurig wil. Maar ik ben van de nieuwe lichting, en vind dat gepiemel met die nonius maar vervelend.

Nu herinnerde ik me dat er dingen te koop zijn, voor niet teveel geld, die sterk lijken op de tegenwoordig veel gebruikte (en steeds goedkopere) digitale schuifmaten. Met als verschil dat er geen bek aan zit, maar het alleen een liniaal is waar de aflees-eenheid overheen schuift. Dit wil ik dan als basis gebruiken voor mn systeempje. (goedkoop, leuk om eens mee te experimenteren, en het houd me bezig!)

Maar nu kan ik die dingen nergens meer vinden. En ik heb zo gauw ook geen flauw idee hoe ik ze zou moeten noemen.. Weet iemand meer?

www.hogetex.com

Thanks voor de informatie, ga ik morgen even navragen.

mocht het niet lukken dan wil ik hem wel voor je bestellen en opsturen.
mijn werkgever doet niet aan postorder dus ik zal hem dan zelf op de post doen tegen de normale portokosten.

stuur dan wel ff een PB naar me toe want ik lees dit topic niet zo vaak.

Laatst bewerkt:
www.hogetex.com

tx:) nu ik inmiddels weet dat zoiets gewoon een digitale liniaal heet, vind ik ze op steeds meer plekken. Bij Buitelaar hadden ze ze ook nog wel, alleen niet op de site. Waren een paar euro goedkoper dan hogetex. Maar met de huidige pond-stand, ben ik ruim 150 euro goedkoper uit via de engelse aanbieder.

Ik wil een ring-ratel-steeksleutel set aanschaffen. De ratelkant moet NIET onder een hoek staan. Zelf kom ik op Gedore of Kraftwerk uit. Voor welk merk moet ik gaan? Of is er nog een ander goed en betaalbaar alternatief?
Gedore:
Ring-Ratel-set-012.jpg

Kraftwerk:
19-delige_0020_GEARWRENCH_0020_ratel-ringsteeksleutelset_0020_.jpg

Ik ben enorm te spreken over de gedore set.. Van wat ik tot nu toe heb gezien heeft deze de smalste ratel-kop. Vooral die van teng-tools was volgens mij vrij dik. Aangezien je de ringratel juist vaak op moeilijk bereikbare plaatsen gebruikt, wil je geen dikke kop ergens tussen moeten frotten.

de 5 delige set (8-10-13-17-19) kost 77 euro ex btw
de grotere set (9-19) was 150 euro ex btw geloof ik (bovenstaande ben ik zeker van)

Ik wil een ring-ratel-steeksleutel set aanschaffen. De ratelkant moet NIET onder een hoek staan. Zelf kom ik op Gedore of Kraftwerk uit. Voor welk merk moet ik gaan? Of is er nog een ander goed en betaalbaar alternatief?
Gedore:
[afbeelding]
Kraftwerk:
[afbeelding]

Ik heb zelf zo'n setje (10 tot 24) van Beta ,voordeel van beta is dat er een handeltje (net zoals op een ratel) opzit zodat je de draai richting kunt omdraaien

Ik heb zelf zo'n setje (10 tot 24) van Beta ,voordeel van beta is dat er een handeltje (net zoals op een ratel) opzit zodat je de draai richting kunt omdraaien

is dat handig? gewoon de sleutel omdraaien vind ik praktischer dan zitten piemelen met zo een handeltje..

Je moet gewoon voor jezelf uitmaken wat je eraan uit wil geven, en bij de dealers langsgaan en eens in je hand leggen.. t enige kleine beetje nadeel dat de gedore heeft, is dat ie een beetje scherpe randjes heeft.. normaal niet zo een probleem, maar als je flink lang bezig bent met bouten strakdraaien met de 19 (=wat meer kracht dan de 8) dan wil je hand t wel voelen

Ik ben enorm te spreken over de gedore set.. Van wat ik tot nu toe heb gezien heeft deze de smalste ratel-kop. Vooral die van teng-tools was volgens mij vrij dik. Aangezien je de ringratel juist vaak op moeilijk bereikbare plaatsen gebruikt, wil je geen dikke kop ergens tussen moeten frotten.

de 5 delige set (8-10-13-17-19) kost 77 euro ex btw
de grotere set (9-19) was 150 euro ex btw geloof ik (bovenstaande ben ik zeker van)

Voor een Japanse fiets moet je er minimaal sw 12 en 14 bij hebben

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan