Show hier je (nieuwe) gereedschap *3*

• Onderwerp starter Onderwerp starter Fuzy
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Over baco's gesproken, ik kreeg deze week dit ding mee van m'n ouweheer:[afbeelding]

Is wel niet nieuw, minstens een jaar of 40 oud al zelfs, maar keihard spul! Heb um met mijn jeugdige knuistjes vaak misbruikt, en nu mag ik dat dus voortzetten :) Kan dat ding uit de grabbelbak weg.
Ook altijd leuk :Y
Het gereedschap wat mijn vader vroeger mee werkte, dat heb ik ook nog her en der liggen(net alsof het soms ook nog eens 'beter' werkt, dan dat nieuwerwets spul ;). Zal wel door het 'gevoel' komen :) )

:^

Mijn moeder heeft ook nog heel veel gereedschap liggen wat van
mijn pa is geweest, ze wil er toch maar vanaf na 5 jaar in een hoek
van de kelder te hebben gelegen. Of ik nog wat kon gebruiken ...

:Y :Y :Y

Uit de categorie zelfgemaakt gereedschap is ook gereedschap:
mijn PVC zuigerveercompressiecompressoren.

'T werkt met een beetje olie erin, geen idee hoe makkelijk het echte spul werkt dus ik heb geen vergelijking. Ik weet wel dat qua sleutelen een eenpitter veel praktischer is dan een viercilinder :Y

full

edit: deze keer met 1 slangen klem gedaan, twee werkt waarschijnlijk beter. De blikken versie was te din en wilde mee de cilinder in

Laatst bewerkt:
Onder het mom beter laat dan nooit:
Laats is mijn oma verhuisd, en moest het gereedschaps hok van opa ook leeg.
Hier heb ik dan ook nog het benodigde nieuwe gereedschap verkregen, hier alvast een voorproefje.
Dit is wel niet voor in de garage maar voor buiten aan de muur.

IMG_1422.jpg

Nog bedankt Ratz! :W
Was lekker... O-)

Hier heb ik dan ook nog het benodigde nieuwe gereedschap verkregen, hier alvast een voorproefje.

[afbeelding]

Klinkt bekend, wij hadden een oude schuur staan anno 1416 oid en daar kwam uit een geheim vakje ook ineens héél oud gereedschap vandaan.

Laatst bewerkt:

[afbeelding]
Het "maak je eigen horrortoneelstukstartpakket" uit 1864 *O*

[afbeelding]

Sommige van die stukken gereedschap zijn best wel handig, als iemand je motor probeert te jatten. })

Vroembert heeft overigens ooit een revolver naar het politiebureau gebracht, die hij tijdens sloopwerken in een oud herenhuis tegenkwam. Hoewel zo'n stuk "gereedschap" soms best wel handig kan zijn in roerige tijden, toch maar ingeleverd. Een strafblad vanwege verboden wapenbezit pastte niet in zijn toenmalige carriëre :P

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan