Show hier dus al je nieuwe/oude/verse/vage/gejatte/gevonden
gereedschap dat je met de sleutelaars wil delen!
Voorgaande Topics:
gereedschap dat je met de sleutelaars wil delen!
Voorgaande Topics:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Zilver zelfs
Nou wordt ik vast gevraagd voorwaku wakuLingo en call TV, de wereld ligt aan mijn voeten
Ik word oud....
Waku Waku rules!!!
Ook altijd leukOver baco's gesproken, ik kreeg deze week dit ding mee van m'n ouweheer:[afbeelding]
Is wel niet nieuw, minstens een jaar of 40 oud al zelfs, maar keihard spul! Heb um met mijn jeugdige knuistjes vaak misbruikt, en nu mag ik dat dus voortzetten Kan dat ding uit de grabbelbak weg.
Maar heb eigenlijk wel standaard een krat koud staan in de koelkast.
Maar heb eigenlijk wel standaard een krat koud staan in de koelkast.
Ook belangrijk gereedschap.
Ook belangrijk gereedschap.
Volgens de medici moet men bij lichamelijke inspanningen het vochtgehalte op peil houden.
Voordeel: Geen vriendin die klaagt dat er een plank in de koelkast vol ligt met bier Nu deed de ex dat ook niet maar goed
Hier doet ze dat ook niet . Scheelt ze lust er zelf ook wel eentje.
Oeh gevaarlijk, straks is de koelkast leeg voor jij er 1 hebt
Of je hebt last van slaapwandelen of ander ongewenst bezoek.En als je eega geen bier drinkt en je mist bier uit de koelkast........
King roy of roy"r"dus ..Het ergste is...ik krijg geeneens een bedankje ...voor het bierOf je hebt last van slaapwandelen of ander ongewenst bezoek.
Onder het mom beter laat dan nooit:
Laats is mijn oma verhuisd, en moest het gereedschaps hok van opa ook leeg.
Hier heb ik dan ook nog het benodigde nieuwe gereedschap verkregen, hier alvast een voorproefje.
Dit is wel niet voor in de garage maar voor buiten aan de muur.
[afbeelding]
Hier heb ik dan ook nog het benodigde nieuwe gereedschap verkregen, hier alvast een voorproefje.
[afbeelding]
Nog bedankt Ratz!
Was lekker...
Iets om te delen met MF, of het verkeerde topicNog bedankt Ratz!
Was lekker... Klinkt bekend, wij hadden een oude schuur staan anno 1416 oid en daar kwam uit een geheim vakje ook ineens héél oud gereedschap vandaan.
Nog meer bierjatters!!??Iets om te delen met MF, of het verkeerde topic
Het "maak je eigen horrortoneelstukstartpakket" uit 1864Onder het mom beter laat dan nooit:
[afbeelding]
[afbeelding]