Show hier dus al je nieuwe/oude/verse/vage/gejatte/gevonden
gereedschap dat je met de sleutelaars wil delen!
Voorgaande Topics:
gereedschap dat je met de sleutelaars wil delen!
Voorgaande Topics:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Na lang twijfelen over wat voor merk ik wilde hebben, naar aanleiding van alle positieve reacties hier en elders toch voor Teng Tools gegaan.
[afbeelding]
Karretje
[afbeelding]
1/4"en 3/8" ratel met hulpstukken
[afbeelding]
1/2"en 3/4"ratel
[afbeelding]
Schroeven draaiers en tangen
[afbeelding]
Ringratels, ponsen, rahsol sleutels (had ik al)
[afbeelding]
Momentsleutels rahsol (ook al ouder) en wat handige assortiments doosjes van de Hornbach
Binnenkort meer foto's van nog veel meer spullen. Heb bij mijn nieuwe huis een garage van 6,5 bij 4,5 en ben druk bezig met het vullen hiervan. Verlang lijstje
- kolomboor
- goed soldeer station
- goede verlichting overal
- kasten boven werkbank
- nog een aantal bakjes van Teng
Na lang twijfelen over wat voor merk ik wilde hebben, naar aanleiding van alle positieve reacties hier en elders toch voor Teng Tools gegaan.
[afbeelding]
Karretje
[afbeelding]
[afbeelding]
1/2"en 3/4"ratel
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Momentsleutels rahsol (ook al ouder) en wat handige assortiments doosjes van de Hornbach
Binnenkort meer foto's van nog veel meer spullen. Heb bij mijn nieuwe huis een garage van 6,5 bij 4,5 en ben druk bezig met het vullen hiervan. Verlang lijstje
- kolomboor
- goed soldeer station
- kasten boven werkbank
Biertap'K heb um zelluf ook!
Ik koop er elke keer de benodigde tappen wel los bij. Zo'n set is of prut of veel te duur met veel niet nodige troep erbij.
Tot nu toe heb ik dan ook maar 1 maat tap liggen
Biertap
Ook! Maar das een kud ding zeg!
Gekregen maar toch, denk ah gezellig BBQ met een paar man dus zal me eens zo'n vaatje halen. Heeft godd**** 3!!!! dagen geduurd voor het bier koud was Daarna dus 2 of 3 weken bier uit de tap gedronken
[afbeelding]
Karretje
[afbeelding]
[afbeelding]
1/2"en 3/4"ratel
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
- kolomboor
- goed soldeer station
- kasten boven werkbank
Ik gok op:Ziet er compleet uit
Wat is het voor iets dat rechtsboven op de foto staat en linksonder(evenredig met de schroevendraaier)?
2 tot 3 weken?! Wat voor een immens tapvat was dat wel niet? sterker nog, hoe groot is jouw koelkast!?
O, nu zie ik hetRechtsboven is een tapkruk, een ratel met spankop voor tappen. Erg handig als je weinig ruimte hebt aan 1 kant.
Dat andere ding is een schroefdraadmeter, een 50/60 tal plaatjes met in de vorm van een bepaalde schroefdraadspoed en tophoek.
Ik gok op:
rechtsboven: tapkrukje (ik bedoel dus niet 't cafe accessoire)
linksonder: spoedmeter (dingetje met sjablonen om spoed vd draad te meten)
edit: te laat, maar wel een bronzen medaille
Ongevraagde tip:Ik heb een oude accuboormachine:
[afbeelding]
Helaas is de accuoplader overleden†.
Ik kom er niet uit of deze nieuw te bestellen zijn.
Aan de andere kant, de 2 accu's hebben ook wel hun beste tijd gehad.
Anders morgen even opzoek naar de lokale opkoopboer of daar iets bij ligt.
Hoeft niet de duurste te zijn, en met hoge voltage(14V/17V is meer dan genoeg).
Mijzelf meteen antwoord gegeven
linksonder: spoedmeter (dingetje met sjablonen om spoed vd draad te meten)
Ongevraagde tip:
Van mijn accu/schroef/klop/boor-machine was de accu overleden (had er maar ene) en een tijd later bij de Gamma een aanbieding:
Accu/schroef/boor-machine met twee accu's voor € 25,- en laat dat nu net de juiste maat voor mijn eigen machientje zijn.
Voor € 25,- vindt je geen accu, laat staan twee.
P.S. In zoverre als ik het kan beoordelen was dat dezelfde accu + lader als de jouwe.
hoeveel was je heirvoor kwijt als ik vragen mag? moet zelf ook nog een schuur gaan vullen met gereedschap
Zilver zelfs