Show hier je Motorbeursaankopen 2012

Vandaag ook geweest was drukker op Donderdag als afgelopen jaren maar voor de aanbiedingen hoef je niet naar de beurs te gaan , internet is toch vele malen goedkoper verder vond ik persoonlijk de beurs niet heel bijzonder Ducati en Triumph hadden veel aandacht
en verder zoals alle jaren kleding is overjarige spul en gereedschap is troep en veelste duur :)
 
Vandaag voor de eerste keer geweest, had toch meer 'koopjes'verwacht...
Wel een optimate 3+ meegenonem voor 37,50 en een leuke muts voor de kleine meid..
Volgens mij het enige wat je goedkoper kan kopen is een overjarig lederen pak....
Ow ja, en als je lid bent van de knmv, gratis energy drank....(op vertoon van pasje)
 
@ Yuhan: Wat heeft die combi nou gekost?

ik ga zondag ook naar de beurs, opzoek naar de Alpinestars gp-pro combi, alpinestarts gp pro handschoene en een agv botsmuts, hoop dat ik slaag voor weinig!
 
Bij de Triumph clothing outlet.
Textiel broek + jas samen (!!!!) voor 60.--

:o :o :o

ff gescoord dus.
 
Ik ga morgen kijken naar een paddockstand! Zijn deze een beetje voordelig te krijgen?
 
Mooi spul Johan

Thanks sniep ;)

Vandaag geweest met een volle portomonee, en die is nu leeg:

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

en

[afbeelding]

Nu weer sparen.

Je loopt wel wat achter in de tijd, ik denk dat je nog 1 van de weinigen bent die nog een zwart-wit camera heeft.

Mooi setje :)

Zwart wit past bij veel ;), ook bij een nieuwe motor :D. Helm had ook wel in allerlei kleuren kunnen gekocht worden, maar kon er geen naar mijn tevredenheid vinden. Deze zat gewoon lekker op mijn bolle hoofd.

@ Yuhan: Wat heeft die combi nou gekost?

ik ga zondag ook naar de beurs, opzoek naar de Alpinestars gp-pro combi, alpinestarts gp pro handschoene en een agv botsmuts, hoop dat ik slaag voor weinig!

Zoals altijd toen ik het pak aanhad (Wat een combi is tussen twee pakken: Apollo jas, Tarmac Broek) bleek deze niet in de aanbieding te zijn ;). De aanbieding hing eronder en was minder naar mijn tevredenheid. Heb de combi plus helm plus handschoenen voor kleine 1000. Wel een 2012 pak.

Alpinestars pakken ook heel mooi! Let wel op bij de handschoenen dat de pink veel korter is dan bij andere merken. Viel mij op na een tijdje dragen dat de pink begon te knellen. Daarom voor deze gegaan.
 
bavaria_blik_50cl.jpg




*burp*
 
vandaag de bankrekening geplundert...

A*'s jas en broek
dsc0006ll.jpg


Nolan N104 helm
dsc0008mq.jpg


verder nog een regenoveral en een waterdichte rolzak
 
MF stand ook niet gevonden

helaas met lege handen naar huis, kon geen geschikte broek vinden in de uitverkoop.

wederhelft heeft Alpine oordoppies gekocht

wel lekkere friet daar
 
- oordoppen aangemeten (wederom Alpine)
- dubbellicht module (dubbellicht.nl)
- broodje bal en broodje Unox
 
Maatje van me laat zijn schoenen poetsen....... *O*
6924044795_e001efda71_z.jpg


Ik verzamel papier. En koop een hoes en reparatie setje.
6777931714_c1dc097298_z.jpg


Was een geslaagde dag, maar vond de aanbiedingen wat tegenvallen.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan