Candy lavender!Jij leeft maar een keer daarom is de echte vraag die je jezelf moet stellen wil ik een rode Hayabusa of een knal rode Hayabusa?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Candy lavender!Jij leeft maar een keer daarom is de echte vraag die je jezelf moet stellen wil ik een rode Hayabusa of een knal rode Hayabusa?
Valt wel mee hoor, ik zie er hier al 18 staan. Alleen zijn dit wel allemaal handelaren, dus je zal er iets meer voor betalen dan bij een particulier, maar er staat zo veel mooi spul op die website ....maar die zijn helaas wat minder vaak te kopen, moet je maar net tegen een mooie aanlopen.
Mijn hoofd is altijd leeg .Ik kies een motor met mijn hoofd, het is gewoon een gebruiksvoorwerp waar ik bepaalde eisen aan stel. Daarom rij ik ook op een lelijk hok, maar voor mijn gebruik erg praktisch.
Dat ik op een motor rij en niet in een auto is dan wel weer wel omdat ik juist op die motor mijn hoofd goed leeg kan maken.
Eerlijk? Mocht het zo zijn dat ik weer meer ga rijden en ik kan het betalen dan ruil ik hetgeen ik nu ga kopen over een aantal jaren zeker in op een Harley.
Je helm lijkt erg groot in verhouding met het aapjeHarley hoeft echt niet duur te zijn.
Alhoewel dit een kleintje is.
Bekijk bijlage 1992039
Maar naast m.n Monkey is hij enorm.
Bekijk bijlage 1992040
En ik heb op beide evenveel lol.
Dus het merk boeit er echt niet toe.
Kan ook schrijven formaat maar dan krijgt het verhaal weer een ranzig seksistisch tintje waarschijnlijk.
Ik heb 1x een moto gekocht die ik echt wou (harley) en heb er al 5/6 met 'verstand' gekocht (japanners) en de moto die me altijd zal bijblijven en waar ik spijt van heb te verkopen is de harley. Dusja, volg je hart en niet je verstand want van het laatste krijg je in mijn ervaring spijt.
Eerlijk? Mocht het zo zijn dat ik weer meer ga rijden en ik kan het betalen dan ruil ik hetgeen ik nu ga kopen over een aantal jaren zeker in op een Harley. Of een Indian. Maargoed, daar is nu mijn gebruik en zeker mijn portemonnee niet naar...
heb ook een dikke plofhasses.Je helm lijkt erg groot in verhouding met het aapje
M'n eerste motor heb ik met m'n hart gekocht en na 4 maanden total loss gereden. M'n huidige motor heb ik (grotendeels) met m'n hoofd gekocht, toch rijd ik hem met plezier.Ik ga lekker tegendraads zeggen dat ik de motor zou kopen waar ik het lekkerst op zit en het leukst mee rijd, want die pak ik het snelst om een eind mee te rijden. In deze context is dat dan toch de Vulcan S.
Daarnaast is ie denk ik betrouwbaarder en qua kosten op lange termijn ook beter te doen dan de HD's die ik langs zie komen.
Maarja, ik rijd een NC - inmiddels al m'n tweede NC-, een "verstandsmotor" pur sang. Dus neem wat ik zeg met een korreltje zout en koop gewoon een dikke Harley als je dat echt wilt.
Tenzij je iemand bent die alleen maar met de motor rijdt om bv files te omzeilen en verder niks hebt met dat ding, kies je natuurlijk met je hart.
Je stapt een motorzaak binnen en ziet er eentje staan in de hoek waarvan je denkt "oooooooooh jaaaaa, dat is 'm".
Ook al heb je er geen meter mee gereden, als je er verliefd op wordt dan zie je zo door de tekortkomingen heen.
Liefde op het eerste gezicht vind ik gezeik, tenzij het over motoren gaat
Als je er maar lol van hebt .Een motor kopen en er dan maar 2000 km per jaar mee rijden is sowieso onverstandig.
Afschrijving, problemen door lang stilstaan (accu/brandstofsysteem) enz.
In dit geval koop je dus een motor met je hart.