Show hier je motor

Honda Hornet 600, nieuwe tank, stuur en banden (en nog een paar dingetjes).
1E53A9D6-F26F-4B5B-B26B-BD6D6715F88B.jpg
 
Bedankt voor je antwoord.
Ik mag aannemen dat jij niet met weer en wind op die verbouwde Hornet rijdt toch?
Mede omdat ik bepaalde onderdelen open en bloot zie die me nogal gevoelig lijken voor regenwater.
Of is dat geen enkel probleem en heb jij dat wellicht al eens getest met een regenbui.
Ik vind het best wel geslaagd hoe bepaalde zaken aan de fiets zijn verbouwd.
Maar vraag me gelijk af hoe het zadel zich houdt voor het zitvlak op de langere ritten.
 
Bedankt voor je antwoord.
Ik mag aannemen dat jij niet met weer en wind op die verbouwde Hornet rijdt toch?
Mede omdat ik bepaalde onderdelen open en bloot zie die me nogal gevoelig lijken voor regenwater.
Of is dat geen enkel probleem en heb jij dat wellicht al eens getest met een regenbui.
Ik vind het best wel geslaagd hoe bepaalde zaken aan de fiets zijn verbouwd.
Maar vraag me gelijk af hoe het zadel zich houdt voor het zitvlak op de langere ritten.

Normaal gesproken alleen met droog weer inderdaad, bij regen pak ik liefst een andere, maar niet omdat de Elektra daar niet tegen kan. Dit is uiteraard uitvoerig getest. Mijn rug wordt vooral erg nat door het ontbreken van een achterspatbord.
Het zitje is inderdaad minder dan het origineel in zit comfort voor langere ritten, maar zeker niet dramatisch. De zithoogte is ook wat hoger dan standaard, wat zorgt voor meer beenruimte. Ik heb deze fiets zo gemaakt dat vorm en functie in balans zijn. Ook al ritjes genmaakt naar Frankrijk, 600 km is goed te doen op een dag.
 
2015 KTM SMC r
ktm.jpg


Mods:
- nieuwe stickerset (KTM Licensed :9)
- Quickshifter
- Cobrra Nemo 2 (lookalike)
- Navi
- Full titanium Akrapovic
- 2019 schakelster
- Diverse powerparts
- Rade Garage Airfilterbox
- Rottweiler fuel dongle
 
nee dat zijn niet mijn "speeltjes" ik reed erlangs,dus een fototje gemaakt BSA A65Tunderbolt jg.1970 is de mijne ,de Guzzi voor "normaal" gebruik,beide prima Motoren,meer heb ik er ook niet geen plaats no Money.
Groet Thunderbolt.
 
@Han S, Ik heb jou Norton Story helemaal gevolgt,mooi verhaal! De auto,s zijn Rover 3500 , MGtypB en een Jaquar überhaupt staat daar veel GB-meuk oa. mini,s , Austin Glider ,Morris Marina,en nog meer Britisch Leyland(elend.) Plaats eens een fototje van je Norton Dominator,voor mij de mooiste motoren uit de wilde sixties !!
 
Terug
Bovenaan Onderaan