Hier genoeg te doen:
Ik ga regelmatig vrij rijden op het circuit en wil aankomend jaar gaan zorgen dat mijn niveau wat omhoog gaat.
Om te beginnen heb ik maar een laptimer (aim solo) aangeschaft aangezien er bij de ene organisatie geen tijdwaarneming is, of bijvoorbeeld de eerste sessies niet en als er wel tijd wordt bijgehouden weet ik toch nooit meer in welke ronde het lekker ging tegen de tijd dat je de tijdlijst te zien krijgt.
Ik denk dat met een laptimer dat een stuk prettiger/makkelijker is, je kan immers meteen zien hoe je ronde was en wat het effect is als je ergens probeert om jezelf te verbeteren.
Verder rijd ik met mijn motor op straat en op het circuit waardoor er toch een soort gulden middenweg gekozen moet worden.
Zo is de ketting de standaard lengte waardoor ik niet teveel kan experimenteren met andere verhoudingen, gevolg is dat ik op Assen de 6e versnelling eigenlijk maar net haal en ga nu toch maar zorgen dat ik een nieuwe kettingset met langer ketting ga monteren, de keren dat ik op straat rijd zijn er toch niet zoveel meer de laatste tijd dus dan loopt de motor daar maar wat meer toeren.
Afgelopen jaar heb ik een brembo RCS19 rempomp gemonteerd maar deze zit nu nog net niet helemaal lekker ivm het huis van de gashendel, deze winter wil ik ook proberen om de schakelaars te vervangen voor een smaller model en dan meteen maar snelgas te monteren.
Verder zal er nog wat onderhoud gedaan moeten worden om de motor volgend jaar weer fris op het circuit te hebben staan, maar dat is een kwestie van verse vloeistoffen en een nieuw achterbandje.
Ik ga regelmatig vrij rijden op het circuit en wil aankomend jaar gaan zorgen dat mijn niveau wat omhoog gaat.
Om te beginnen heb ik maar een laptimer (aim solo) aangeschaft aangezien er bij de ene organisatie geen tijdwaarneming is, of bijvoorbeeld de eerste sessies niet en als er wel tijd wordt bijgehouden weet ik toch nooit meer in welke ronde het lekker ging tegen de tijd dat je de tijdlijst te zien krijgt.
Ik denk dat met een laptimer dat een stuk prettiger/makkelijker is, je kan immers meteen zien hoe je ronde was en wat het effect is als je ergens probeert om jezelf te verbeteren.
Verder rijd ik met mijn motor op straat en op het circuit waardoor er toch een soort gulden middenweg gekozen moet worden.
Zo is de ketting de standaard lengte waardoor ik niet teveel kan experimenteren met andere verhoudingen, gevolg is dat ik op Assen de 6e versnelling eigenlijk maar net haal en ga nu toch maar zorgen dat ik een nieuwe kettingset met langer ketting ga monteren, de keren dat ik op straat rijd zijn er toch niet zoveel meer de laatste tijd dus dan loopt de motor daar maar wat meer toeren.
Afgelopen jaar heb ik een brembo RCS19 rempomp gemonteerd maar deze zit nu nog net niet helemaal lekker ivm het huis van de gashendel, deze winter wil ik ook proberen om de schakelaars te vervangen voor een smaller model en dan meteen maar snelgas te monteren.
Verder zal er nog wat onderhoud gedaan moeten worden om de motor volgend jaar weer fris op het circuit te hebben staan, maar dat is een kwestie van verse vloeistoffen en een nieuw achterbandje.