Seizoen is klaar....wat nu?

Hi NoStra,
Ik wil me voorbereiden op mijn eerste jaar ZAC, ook naar Almeria, maar dan medio maart voor bijna hetzelfde geld, ook Focsedevents. Lijkt me leuker om met meerdere te gaan, gezamenlijk een huurauto e.d. Is medio mrt ook een optie voor jou?
 
Hi NoStra,
Ik wil me voorbereiden op mijn eerste jaar ZAC, ook naar Almeria, maar dan medio maart voor bijna hetzelfde geld, ook Focsedevents. Lijkt me leuker om met meerdere te gaan, gezamenlijk een huurauto e.d. Is medio mrt ook een optie voor jou?

Er gaat een grote groep in januari en in februari ga ik met nog 2 anderen. Van 4 tot 7 februari. Je kan mee :)
 
Naast de gebruikelijke winter depressie wanneer de motoGP seizoensfinale het effectieve eind van het seizoen aanduidt:

- pitbiken in Meeuwen-Geertruide (racelandkart)
- elektrisch supermotard (KTM- in Doornik)

- zaterdag nieuwe circuitmotor kijken }) Spannend!!
 
Nog wat te doen deze winter, ombouwen voor camper kenteken:
BE3B4B5E-FE1C-4416-BF13-CC7D8FCA067B.jpeg
90EB343E-5A78-4B60-B2C1-60D3946711C1.jpeg
 
Nog later weg als je een keer ‘sochtends pas besluit naar Assen te rijden 😂

Mijn to-do winterlijst blijkt heel erg mee te vallen, na het monteren van een rcs19 en onluchten van de koppeling, zijn het alleen kleine dingetjes (borgen, gashendel herstellen, vork olie+keerringen en kuipwerk voorzien van stickers) die nog gedaan moeten worden voor volgend seizoen *O*
Toch altijd afwachten als je een motor op de gok koopt zonder proefrijden.
A35EF772-0525-4B3C-8BCE-3938C8AD322C.jpeg
 
Ik ga 22 t/m 25 maart ook weer.

Eerder deze maand voor het eerst op Portimao geweest en dat is toch wel het gaafste circuit waar ik tot op heden ben geweest.
 
Ik ben pas terug uit Jerez, met 2 van de 3 dagen regen. Dus ik zit ook te overwegen om ergens in maart weer ergens in het zuiden te gaan rijden. Eerst maar eens wat extra werken, om de boel te financieren.
 
Ik ben pas terug uit Jerez, met 2 van de 3 dagen regen. Dus ik zit ook te overwegen om ergens in maart weer ergens in het zuiden te gaan rijden. Eerst maar eens wat extra werken, om de boel te financieren.

Portmao zit ik ook nog aan te denken!
 
portimao is echt heel gaaf , aragon is ook gaaf en spa natuurlijk

nu wachten op januari voordat ik weer naar almeria kan en hopelijk op een andere fiets
 
Bij mij moet er een ander blok in. De oude is er uit....

588AC3AE-0B78-4FE2-AF27-1E17B9278834.jpeg

D792B3B5-2175-4CED-BFE3-8F7966C4CDBF.jpg


Begin oktober nog een circuitdag willen doen op circuit Zolder, maar helaas na 1,5 sessie hield de motor er met een enorm geratel en lawaai er mee op. Geen idee wat het is, maar het klonk fataal. Binnenkort maar eens opentrekken, maar eerst het blok eronder sleutelen van mijn fiets die ik in mei total loss heb gereden. De oude motor van Willem :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan