Schwenker I en Schwenker II

Zo dat was een week pittig doorlezen......(jammer van die foto's aan het begin, van die bukketschit)
Maar ben weer bij.
Wel weer een paar slapeloze nachten gehad. B|
O ja @Baksteen, ik ree al met eigen zijspan voor jij moderator van MF werd. :+
Maar ga zo voord en het word wel weer wat.*O*
 
En weer wat gerotzooid vandaag.
Even de gemodificeerde slakom gemonteerd, de tank wat beter gepositioneerd en het zadel op hoogte gezet.
Oja, en het voorspatbord heeft ook ongeveer z'n juiste positie.

1587852599675.png


1587852649201.png



1587852684621.png



Om te voorkomen dat het op een chopper gaat lijken denk ik dat ik het zadel nog net een tikje hoger moet zetten, en wellicht de koplamp nog iets lager.
Al met al ben ik al wel redelijk tevreden over de lijn die er in komt.
 
Wat een hoop ambtenaren hier *D, ik ben milieu inspecteur bij de DCMR.
Maar gaaf project weer, het hele span wordt zwart met witte BMW lijnen straks?
 
Uiteraard want ik heb nog heel veel zwarte verf staan en je kunt er heel goed slecht gelukte oplossingen mee maskeren.
Met een wit lijntje breng je de aandacht naar de goed gelukte stukken en zo lijkt het ineens heel wat.
 
Goeiemorgen noeste creatieveling.

Inderdaad prachtige klassieke lijn al. Maar hou je er rekening mee dat jouw fotofop ontwerp aan de achterwand andersom is.... Zou zonde zijn als je na de nodige Joepies de voor en achterkant door elkaar haalt :$
 
gaaf achterspatbord maar doe er niet te veel bondo op zoals de Yanks vaak doen
 
Als ik er niet genoeg plamuur op doe, ziet het er echt niet uit.
Het lassen aan zulk slecht, dun, oud en geroest staal gaat mijn laskunsten te boven.
Ik haal gewoon een emmertje van 5 kilo en ik zie wel hoever ik kom......
 
Goeiemorgen noeste creatieveling.

Inderdaad prachtige klassieke lijn al. Maar hou je er rekening mee dat jouw fotofop ontwerp aan de achterwand andersom is.... Zou zonde zijn als je na de nodige Joepies de voor en achterkant door elkaar haalt :$
Als ik die photoshop volg, moet ik er ook nog een cilinder vanaf gaan zagen.
Dat was ik toch echt niet van plan...
 
Ik denk dat ik hem met heftafel en al even naar buiten rij om een foto te kunnen maken tegen een neutrale achtergrond, dit vertekent allemaal wel heel erg.
 
Wordt een leuk ding volgens mij. Het lompe K-blok misstaat niet eens in de klassiekere belijningen van balhoofd naar achteras. Ik denk dat het wel wat gaat worden.
 
Als ik er niet genoeg plamuur op doe, ziet het er echt niet uit.
Het lassen aan zulk slecht, dun, oud en geroest staal gaat mijn laskunsten te boven.
Ik haal gewoon een emmertje van 5 kilo en ik zie wel hoever ik kom......
Ik wil daar best wel een beetje aan bakken of hardsolderen hoor, zou zonde zijn als je de helft verliest. T'is geen Hur....Hag... shit kan het weer niet uit m'n strot krijgen
 
Terug
Bovenaan Onderaan