Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Er is een deel van de dijk bij lelystad afgesloten, dat heb ik vanmiddag gezien. Is de route daar omheen gepland??
4300 :
Nee
Ik ken niet de hele route uit mijn hoofd en heb ook geen route op papier staan voor op de motor...ik weet hoe ik ongeveer moet rijden en de rest is op de goeie gok en dat gaat in de meeste gevallen helemaal goed. Zo ben ik onlangs ook zonder kaart en zonder de hoofdwegen te rijden in Cochem Duitsland met de motor aangekomen...dus dat gaat denk ik wel goedkomen en anders niet als de wegen maar mooi zijn.
Inderdaad, oefening baart kunst. Als jij nog even met je camera oefen dan doe ik dat met de wheely's. Zou leuk zijn als we dit tegelijkertijd onder de knie hebben Ik vrees helaas voor mij van niet Die (gecontroleerde) wheely's dan
gaan jullie dan echt weer scheuren of gewoon toeren??
heb mijn camera al aardig onder de knie, hoe zit het met jouw wheelies?
(neem voor de zekerheid toch ook mijn videocamera mee )
jammer dat je maat heeft afgezegd, ben je nog wel gegaan?
vergeet die cd voor indo nietdinsdag: zeven uur bij de IJselhallen?
wie?vergeet die cd voor indo niet
Geen van beiden!
nice snapt da wel
Dat was heel serieus bedoeld, als jullie echt gaan scheuren is het nl verstandiger dat ik niet mee ga, kan ik toch niet bij houden. Met rondje IJsselmeer moeten jullie af en toe gewoon rustig aan doen. dat wil ik niet missen!!