Scheuren in de omgeving Zwolle

Wanneer MZ Zwolle Feestdag?

• 16 januari

Stemmen: 3 27,3%
  • 23 januari

Stemmen: 0 0,0%
  • 30 januari

Stemmen: 8 72,7%

• Totaal aantal stemmers
    11
Status
Niet open voor verdere reacties.
Er is een deel van de dijk bij lelystad afgesloten, dat heb ik vanmiddag gezien. Is de route daar omheen gepland??

Er is een deel van de dijk bij lelystad afgesloten, dat heb ik vanmiddag gezien. Is de route daar omheen gepland??

Nee :)

Ik ken niet de hele route uit mijn hoofd en heb ook geen route op papier staan voor op de motor...ik weet hoe ik ongeveer moet rijden en de rest is op de goeie gok en dat gaat in de meeste gevallen helemaal goed. Zo ben ik onlangs ook zonder kaart en zonder de hoofdwegen te rijden in Cochem Duitsland met de motor aangekomen...dus dat gaat denk ik wel goedkomen en anders niet als de wegen maar mooi zijn.

Nee :)

Ik ken niet de hele route uit mijn hoofd en heb ook geen route op papier staan voor op de motor...ik weet hoe ik ongeveer moet rijden en de rest is op de goeie gok en dat gaat in de meeste gevallen helemaal goed. Zo ben ik onlangs ook zonder kaart en zonder de hoofdwegen te rijden in Cochem Duitsland met de motor aangekomen...dus dat gaat denk ik wel goedkomen en anders niet als de wegen maar mooi zijn.

In principe als we van de lelystad kant afkomen kun je het eerste deel van de omleiding volgen en dan richting almere, maar ik weet niet hoe je daar weer op de volgende dijk kunt komen.

Misschien verstandig als iemand een kaart mee neemt?? ik heb er geen

Hmmm, heb hoopjes kaarten, zal dr eentje meenemen... ;) , ken rondje IJsselmeer ook beetje (korte variant welteverstaan) dus erg misgaan kan het nooit.

Inderdaad, oefening baart kunst. Als jij nog even met je camera oefen dan doe ik dat met de wheely's. Zou leuk zijn als we dit tegelijkertijd onder de knie hebben ;) Ik vrees helaas voor mij van niet B| Die (gecontroleerde) wheely's dan :+

heb mijn camera al aardig onder de knie, hoe zit het met jouw wheelies?
(neem voor de zekerheid toch ook mijn videocamera mee ;) )

jammer dat je maat heeft afgezegd, ben je nog wel gegaan?

Vrijdagmiddag lag het forum weer eens plat, dus ik kon jullie reacties niet zien. Had achteraf het goede gevoel dat het wel erg kort dag was.
Ik ben dus afgelopen vrijdag wel naar Limburg geknald. M'n vriendin en dochter zijn met de auto achter me aangegaan. Had immers toch voor twee personen geboekt ;) Ik ben gisteren op aanwijzingen van het motorhotel waar we overnachtten naar de Eifel gereden en leer bij de eerste tussenstop direct een R1-rijder (nieuw model! :9~ ) kennen uit Landgraaf. Toen hij hoorde dat ik uit Zwolle kwam zei hij 'rij maar achter mij aan want ik ken hier wel wat weggetjes'. En of hij wat weggetjes kende :} Ik heb dus een topdag gehad :) Meer dan 350 km in de Eifel geknald })
Al met al een topweekend waarin ik 850 km onder de wielen door heb laten glijden. Op de weg terug vanmiddag Melanie nog even een 'dinsdagavond' demonstratie ;) gegeven en bij thuiskomst de Bike weer gepoetst :)

Suggestie: laten we dinsdagavond maar wel gaan rijden (cam of niet) })

Ik zal het proberen,zeven uur zal krap aan worden.
Je
ziet
me
dan
vanzelf
wel
verschijnen.

Ik ga ook proberen om er bij te zijn in principe moet 7 uur, kwart over 7 te doen zijn voor mij om bij de ijsselhallen te zijn...

7 uur lijkt me uitstekend en we kunnen natuurlijk even wachten als het voor iemand net niet haalbaar is :)

ehhhhhh...... O-) O-)

full

heb mijn camera al aardig onder de knie, hoe zit het met jouw wheelies?
(neem voor de zekerheid toch ook mijn videocamera mee ;) )

jammer dat je maat heeft afgezegd, ben je nog wel gegaan?

Mail komt eraan....alvast bedankt Nice!

Dat was heel serieus bedoeld, als jullie echt gaan scheuren is het nl verstandiger dat ik niet mee ga, kan ik toch niet bij houden. Met rondje IJsselmeer moeten jullie af en toe gewoon rustig aan doen. dat wil ik niet missen!!

Weet dat je dat serieus bedoelde was ook maar als geintje bedoeld ;)

Morgen is volgens mij de planning om gewoon lekker wat bochies te pakken. Dus bochten lekker doorrijden en tussendoor tuurlijk aan de snelheid houden. Is wel goed voor je bochtentechniek. Of je het bijhoudt?????

Rondje ijsselmeer wordt rustig aan gereden zodat iedereen mee kan komen! Rij dan maar vooraan mee en de rest die harder wil rijden in bv. bochten moet maar afstand nemen als dat geen gevaarlijke momenten met overig verkeer met zich meebrengt. Dat is op zich wel belangrijk want we hebben een aardig grote groep met het rondje ijsselmeer.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan