Scheuren in de omgeving Zwolle

Wanneer MZ Zwolle Feestdag?

• 16 januari

Stemmen: 3 27,3%
  • 23 januari

Stemmen: 0 0,0%
  • 30 januari

Stemmen: 8 72,7%

• Totaal aantal stemmers
    11
Status
Niet open voor verdere reacties.
@Deadeye: je mailadres doet het niet snap er geen zak van heb alles al geprobeerd met spatie zonder spaties: dit is je mail toch

deadeye AT debokkerijders.com :?

:P

k, hij is binnen en zit er mooi uit.Goed beeld en mooie muziek eronder.
Voice over:.. "pak hem pak hem, chris pak hem" :)
deadeye de bont :)

Gaaf filmpie Deadeye!!! :}

BTW zijn er nog beelden waar ik een scherpe bocht doorga? bv van bovenaf gefilmd?

heeeeeeeeej Spielberg.......klasse man en dat voor een 1e keer..... :9~

Binnenkort weer?? }) morgen? 8-)

p.s kun je ook in het filmpje nog bewerken? misschien wat nummerbordjes wegwerken? Tot die tijd is het filmpje voor prive gebruik toch? O-)

Ik stond nog naar je te zwaaien, er stonden 2 auto's in de berm een blauwe en een soort goude......kon zweren dat je me zag........bij de oprit naar apeldoorn toe....(na afrit heerde)

Edit: dit was darter die niet doorhad dat zijn vriendin was aangemeld.. :Z
Nu word het me eindelijk duidelijk :? jullie waren met de autoo,ik zag wel iemand naar beneden lopen van het viaduct af ,maar wist niet dat ,dat 1 van jullie was

mooi filmpje trouwens ,volgende keer mijn kawa er ook op :9~

Volgende sessie wordt alweer script voor bedacht....komt tzt wel weer een leuk filmpie *D

[me]Deadeye zn eerste prioriteit is een stempel extra op zn roze papiertje[/me]

BTW zijn er nog beelden waar ik een scherpe bocht doorga? bv van bovenaf gefilmd?

Helaas... hebben niet alles even goed kunnen filmen
Practice makes Perfect, dus de volgende keer zal ik je goed in de gaten houden, 'k? 8-)
heb nog wel dat korte filmpje van je. Stuur me maar ff een mailtje. (geldt ook voor Chuck)

foto's zijn trouwens niet best (blond???). ben inmiddels druk aan het oefenen met mijn fotocamera *D

Gaaf hoor...acteren in zo'n filmpje! Bedankt voor de regie en productie zou ik maar zeggen. :} :} :}

Ik wil weer, want dit kan beter ;)

Nxt tme!

ben inmiddels druk aan het oefenen met mijn fotocamera *D

Inderdaad, oefening baart kunst. Als jij nog even met je camera oefen dan doe ik dat met de wheely's. Zou leuk zijn als we dit tegelijkertijd onder de knie hebben ;) Ik vrees helaas voor mij van niet B| Die (gecontroleerde) wheely's dan :+

Helaas... hebben niet alles even goed kunnen filmen
Practice makes Perfect, dus de volgende keer zal ik je goed in de gaten houden, 'k? 8-)
heb nog wel dat korte filmpje van je. Stuur me maar ff een mailtje. (geldt ook voor Chuck)

foto's zijn trouwens niet best (blond???). ben inmiddels druk aan het oefenen met mijn fotocamera *D

joe hef male *D

Voor een volgend toerritje heb ik Powersl@ve al kunnen strikken :)
Dat wordt dus filmen vanuit een zijspan, moet leuke beelden opleveren.

Warm he!!!!!! Het zweet breekt me al uit als ik naar mijn motorpak kijk :( Dat wordt voorlopig alleen 's avonds een beetje "toeren" op de SP1 :}

Vanavond ben ik er ook bij, trouwens vuurstorm, nog gefeliciteerd met je aankoop, zal leuke beelden/geluiden opleveren on camera.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan