Scheuren in de omgeving Zwolle

Wanneer MZ Zwolle Feestdag?

• 16 januari

Stemmen: 3 27,3%
  • 23 januari

Stemmen: 0 0,0%
  • 30 januari

Stemmen: 8 72,7%

• Totaal aantal stemmers
    11
Status
Niet open voor verdere reacties.
Shit, nu pas thuis dus net te laat :(

Nou ja, morgen een lang weekend naar Valkenburg om vanuit daar de Ardennen en misschien wel even de Eifel op te zoeken :)

Dindagavond weer? })

Nou Indo, je heb niets gemist denk ik, ik ben nog wel gegaan maar was aan de late kant dus ben zelf nog ff wezen toeren. Dinsdagavond lijkt mij ook top. Misschien kunnen we een keer een toerrit richting Duitsland regelen, ik heb gehoord dat Tekkelenburg? ook een mooi gebied moet zijn en ligt niet ver over de grens.
Veel "toerplezier" in Valkenburg en omstreken.

Ik ben nog wel effe naar de ijsselhallen gegaan, maar er was geen MF-er. Daarna ben ik zelf maar even gaan "toeren".

Nou Indo, je heb niets gemist denk ik, ik ben nog wel gegaan maar was aan de late kant dus ben zelf nog ff wezen toeren. Dinsdagavond lijkt mij ook top. Misschien kunnen we een keer een toerrit richting Duitsland regelen, ik heb gehoord dat Tekkelenburg? ook een mooi gebied moet zijn en ligt niet ver over de grens.

Toch jammer dat ik Vuurstorm's (what's in a name ;) ) SP1 nog niet gezien heb.

Nieuwe routes lijken me altijd welkom dus misschien moeten we ons daar inderdaad eens in verdiepen 8-) Eerst maar eens om dat IJsselmeer knallen *D

Bedankt, ga me zeker vermaken dit weekend, overdag :] en 's avonds....hik :9

indo veel plezier dit weekend. al sje het de volgende keer wat eerder meldt ga ik zeker mee.... })

Hou het heel want dinsdagavond gaan we weer voor een filmsessie......

Voor diegenen die mee willen er wordt om 19.00 uur vertrokken vanaf de ijsselhallen. Van daaruit wordt plan de campagne bepaald. (omdat oom agent hier blijkbaar ook al meeleest :( )

Wat ik van deadeye had begrepen komt een maat van hem (hayabusa zijspan }) ) ook mee en gaat hij daarvanuit filmen...... :]
Ikzelf heb al een mooi bochtje op een verlaten landweggetje gevonden waar we van alle kanten kunnen filmen.
Dussss maandagavond poetsen :9

Twee weken geleden ben ik samen met hurricane naar teckelnburg gereden. heen over de snelweg en terug van plaatsje naar plaatsje.
De omgeving is mooi maar voor de bochtjes hadden we er niet heen hoeven rijden.
Kan natuurlijk ook zijn dat we de verkeerde wegen heb gereden.

Zal kijken of ik er dinsdag bij kan zijn. *D En neem dan de cam ook mee :)

Tekkelenburg is toch juist bekend bij wielrenners....
Weet dat m'n vader met de racefiets daar is geweest...

Shit, wordt net afgebeld voor dit weekend :( De moeder van die vriend van me is vanmorgen met spoed opgenomen... '(

Ik in de telefoon klimmen, moet ik zoiezo het hotel betalen. Ik denk dat het te snel komt, maar probeer het toch even. Iemand zin :? Hotel is gratis ;)

Mmmm, Indo verlijdelijk aanbod, alleen jammer dat het op deze manier afgelast moet worden. Heb zondag al bbq aan het strand dusss.... en moet mn pootjes sparen voor :] rondje IJsselmeer de 15e.

Nieuwe routes moeten te doen zijn, zal wel even mn best doen en de pc opduiken, kijken of daar nog iets :] :] te vinden is.

Shit, wordt net afgebeld voor dit weekend :( De moeder van die vriend van me is vanmorgen met spoed opgenomen... '(

Ik in de telefoon klimmen, moet ik zoiezo het hotel betalen. Ik denk dat het te snel komt, maar probeer het toch even. Iemand zin :? Hotel is gratis ;)

:( :( lees het nu pas........

Indo volgende keer benik erbij kerel....

Volgens mij mag je wettelijk gezien 12 uur van te voren annuleren en mogen ze je dan alleen de rerserveringskosten in rekening brengen. Ik zou ff een mailtje naar de consumentenbond doen ;)

Ga zometeen een rugprotector kopen....... })

|( |( |( |( |( |( |( |( |(

Ik ben dr dinsdag nie...ik moet onder begeleiding :] en da kan ik nie verzetten.....dat wordt dus ander keertje filmen B|

Voor diegenen die mee willen er wordt om 19.00 uur vertrokken vanaf de ijsselhallen. Van daaruit wordt plan de campagne bepaald. (omdat oom agent hier blijkbaar ook al meeleest :( )
moet je niet raar opkijken als er dinsdagavond opeens een nieuwe meerijd op een politiemotor (zou 't opvallen) ;)

|( |( |( |( |( |( |( |( |(

Ik ben dr dinsdag nie...ik moet onder begeleiding :] en da kan ik nie verzetten.....dat wordt dus ander keertje filmen B|
Zal een maadag wel eens even bellen met die instruteur van je 8-)

Mocht het nou allemaal niet lukken.......donderdagavond iedereen? :]

Moet die nieuwe wel bij zien te blijven... })

Ik wil graag zien hoe dat er aan toe gaat dus dinsdag of donderdag, count me in *D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan