Red1
Die hard MF'er
uurtje of 19.30?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
uurtje of 19.30?
Nou Indo, je heb niets gemist denk ik, ik ben nog wel gegaan maar was aan de late kant dus ben zelf nog ff wezen toeren. Dinsdagavond lijkt mij ook top. Misschien kunnen we een keer een toerrit richting Duitsland regelen, ik heb gehoord dat Tekkelenburg? ook een mooi gebied moet zijn en ligt niet ver over de grens.
Veel "toerplezier" in Valkenburg en omstreken.
Twee weken geleden ben ik samen met hurricane naar teckelnburg gereden. heen over de snelweg en terug van plaatsje naar plaatsje.Nou Indo, je heb niets gemist denk ik, ik ben nog wel gegaan maar was aan de late kant dus ben zelf nog ff wezen toeren. Dinsdagavond lijkt mij ook top. Misschien kunnen we een keer een toerrit richting Duitsland regelen, ik heb gehoord dat Tekkelenburg? ook een mooi gebied moet zijn en ligt niet ver over de grens.
Veel "toerplezier" in Valkenburg en omstreken.
Shit, wordt net afgebeld voor dit weekend De moeder van die vriend van me is vanmorgen met spoed opgenomen...
Ik in de telefoon klimmen, moet ik zoiezo het hotel betalen. Ik denk dat het te snel komt, maar probeer het toch even. Iemand zin Hotel is gratis
moet je niet raar opkijken als er dinsdagavond opeens een nieuwe meerijd op een politiemotor (zou 't opvallen)Voor diegenen die mee willen er wordt om 19.00 uur vertrokken vanaf de ijsselhallen. Van daaruit wordt plan de campagne bepaald. (omdat oom agent hier blijkbaar ook al meeleest )
Zal een maadag wel eens even bellen met die instruteur van je
Ik ben dr dinsdag nie...ik moet onder begeleiding en da kan ik nie verzetten.....dat wordt dus ander keertje filmen
niet okee,ik wil ook meeeee