Scheuren in de omgeving Zwolle (deeltje 17!) Hartje Zomer!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
moeten ze wel maar doen ze niet ;)

nee gekheid hij is er met een collega motors halen

edit
toch maar ff een klein rondje doen :p gisteren de stepjes wat lager gezet.. (ik het wat met opgevouwen op de motor zitten oid) en ff kijken hoe dat gaat.

morgen me andere kuipruitje erop en dan alleen de stickers + op den duur andere uitlaat eronder en hijs af

Laatst bewerkt:

edit
toch maar ff een klein rondje doen :p gisteren de stepjes wat lager gezet.. (ik het wat met opgevouwen op de motor zitten oid) en ff kijken hoe dat gaat.

morgen me andere kuipruitje erop en dan alleen de stickers + op den duur andere uitlaat eronder en hijs af

het is: ik heb wat met... maar dat ter zijde ;) :+
wat je bedoelt is: "...ik heb wat met pósér op de motor zitten oid..." :Y

@ aardbei: deees a.u.b. in de OP!! Thnx :j

09aj5723024.jpg

edit

heb je al een mooie uitlaat in gedachten Remco?

ik ga morgen (als het droog weer is) met de motor naar mijn werk...nog mensen die rond 1uur met mij de dijk naar Deventer over willen?

voor de volgende keer dan, maar wist niet zeker of je het was zag je rijden en bedacht mij dat er iemand was op het 038 topic met een tl1000r maar heb nog nooit met je gereden dus wist niet of je het zou zijn en zag toen wel mf sticker maar goed wist het nog niet zeker maar zal volgende keer toeteren, rijd je vaak dat stuk A50 dan?

ja ik rijdt iedere dag dat traject,werk in arnhem vandaar

ik rij daar ook elke dag..meestal rond half 5 :) ik kom vanaf Apeldoorn... en elke ochtend vanaf de andere kant rond half 7 (als ik ochtenddienst heb )

ik rij daar ook elke dag..meestal rond half 5 :) ik kom vanaf Apeldoorn... en elke ochtend vanaf de andere kant rond half 7 (als ik ochtenddienst heb )
voor de volgende keer dan, maar wist niet zeker of je het was zag je rijden en bedacht mij dat er iemand was op het 038 topic met een tl1000r maar heb nog nooit met je gereden dus wist niet of je het zou zijn en zag toen wel mf sticker maar goed wist het nog niet zeker maar zal volgende keer toeteren, rijd je vaak dat stuk A50 dan?

ja ik rijdt iedere dag dat traject,werk in arnhem vandaar

ik werk in epe, rijdt er smorgens om ongeveer kwart over 7 en smiddags tussen 4 en 5 ligt eraan wanneer ik zin heb om naar huis te gaan :P

ik rij daar ook elke dag..meestal rond half 5 ik kom vanaf Apeldoorn... en elke ochtend vanaf de andere kant rond half 7 (als ik ochtenddienst heb )

ik werk in epe, rijdt er smorgens om ongeveer kwart over 7 en smiddags tussen 4 en 5 ligt eraan wanneer ik zin heb om naar huis te gaan

ik rijdt er iedere ochtend zo rond 0630 uur weg uit zwolle
en terug vanaf arnhem zo rond 1630 uur.
wie weet tot :W

Nog mensen die zin/tijd hebben voor een rondje vanmiddag. Rond half 2.
Tot half 5 max. Roept u maar.

kan niet ga zo naar de landmachtdagen met de kids,next time
veel plezier voor degene die wel gaan.

[Nick]

@bart:

Hoe ging het? Kon er helaas niet bij wezen... :( Laat even weten wanneer je weer moet.

Laatst bewerkt:
@Roel, gewoon rustig blijven oefenen totdat je er een beter gevoel bij hebt. Dan kan je telkens verder gaan ;) Voor de rest wel een paar lekkere KD's zeg :9

Maar terug naar huis, bij een rotonde bij mij in de buurt gleed mn achterbandje uit et niets weg! Kon em net op tijd weer recht omhoog smijten. Mischien lag er wel troep op de weg of wat dan ook, heel vaag allemaal, schrikt toch een beetje af ( alleen voor op dat moment dan :D )

Laatst bewerkt:
@ daanio,

Kawasaki ZX10R 2004

Das echt een koopje!! :9~

Snel, weg met die Z!!!

Vandaag voor het eerst weer op de motor gereden! Terug vanaf het werk vol over de kamperzeedijk! *D Ging wel goed ondanks mn schouder })

En Remco: die had ik je allang laten zien lutser ;) Net als die Triumph trouwens :P

@ Pieter: Mooie tank man! *O*

@ Rik: Goeie timing met die chick bij Ten Kate :+

Vandaag voor het eerst weer op de motor gereden! Terug vanaf het werk vol over de kamperzeedijk! *D Ging wel goed ondanks mn schouder })

En Remco: die had ik je allang laten zien lutser ;) Net als die Triumph trouwens :P

slimme sjaak, kom ff langs de eenvoud dan man :]

Haha, om 12 uur stukje poken dan? ;) Ff kamperzeedijk e.d. onveilig maken })

helaas moet ik vandaag helemaal naar ====> Puttershoek, familie bezigheden beetje sociaal doen :Z

BTW zondag kamperzeedijk, hoeveel fietsers/wandelaars wil je op je dak hebben _O- *O*

Laatst bewerkt:
helaas moet ik vandaag helemaal naar ====> Puttershoek, familie bezigheden beetje sociaal doen :Z

BTW zondag kamperzeedijk, hoeveel fietsers/wandelaars wil je op je dak hebben _O- *O*

Die fietsen over het fietspad ;)
Dus ze zijn toch niet snel genoeg bij de autoweg om in de weg te staan :P

Maar ik wilde eigenlijk ff een dijke bij Kuinre proberen... Ziet er op Google wel cool uit...
wie gaat er mee?

Gisteren met een collega Dijken Kuinre / Blokzijl / natuurgebied Weerribben gepakt en stuk Drenthe terug, 5 uur gereden incl eten :)

leuke wegen, vrij schoon ook, gisteren weinig fietsers, denk omdat er beetje veel wind stond en toch best fris.

succes Daan, ik ga leren voor mijn Permanente Eductie examen ( aantonen dat je nog steeds kennis van zaken hebt, mijn diploma is inmiddels 1,5 jr oud en moet zogenaamd dan weer bijspijkeren )

Laatst bewerkt:
[Nick]

@bart:

Hoe ging het? Kon er helaas niet bij wezen... :( Laat even weten wanneer je weer moet.

Hoi Nick, ik miste je al ;)

De baan had niks met supermoto te maken. Het was 70% off-road en 30% asfalt terwijl het juist andersom moet zijn. Dus dan weet je het wel.....niet mijn ding maar wel leerzaam. Zat wel bij de A's in maar achteraan zoals ik zelf al had verwacht. Dus gewoon ''rustig'' gereden en ben daardoor uiteindelijk 26e geworden van de 58 (in combinatie met de B groep.)

DSC_0058.JPG

DSC_0282.JPG

Laatst bewerkt:

Sorry man :P

Maar fijn dat je weer kan motorrijden :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan