Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
die pik zit in engeland
moeten ze wel maar doen ze niet
nee gekheid hij is er met een collega motors halen
edit
toch maar ff een klein rondje doen :p gisteren de stepjes wat lager gezet.. (ik het wat met opgevouwen op de motor zitten oid) en ff kijken hoe dat gaat.
morgen me andere kuipruitje erop en dan alleen de stickers + op den duur andere uitlaat eronder en hijs af
moeten ze wel maar doen ze niet
nee gekheid hij is er met een collega motors halen
edit
toch maar ff een klein rondje doen :p gisteren de stepjes wat lager gezet.. (ik het wat met opgevouwen op de motor zitten oid) en ff kijken hoe dat gaat.
morgen me andere kuipruitje erop en dan alleen de stickers + op den duur andere uitlaat eronder en hijs af
voor de volgende keer dan, maar wist niet zeker of je het was zag je rijden en bedacht mij dat er iemand was op het 038 topic met een tl1000r maar heb nog nooit met je gereden dus wist niet of je het zou zijn en zag toen wel mf sticker maar goed wist het nog niet zeker maar zal volgende keer toeteren, rijd je vaak dat stuk A50 dan?
ja ik rijdt iedere dag dat traject,werk in arnhem vandaar
ik rij daar ook elke dag..meestal rond half 5 ik kom vanaf Apeldoorn... en elke ochtend vanaf de andere kant rond half 7 (als ik ochtenddienst heb )
voor de volgende keer dan, maar wist niet zeker of je het was zag je rijden en bedacht mij dat er iemand was op het 038 topic met een tl1000r maar heb nog nooit met je gereden dus wist niet of je het zou zijn en zag toen wel mf sticker maar goed wist het nog niet zeker maar zal volgende keer toeteren, rijd je vaak dat stuk A50 dan?
ja ik rijdt iedere dag dat traject,werk in arnhem vandaar
die pik zit in engeland
Vandaag voor het eerst weer op de motor gereden! Terug vanaf het werk vol over de kamperzeedijk! Ging wel goed ondanks mn schouder
En Remco: die had ik je allang laten zien lutser Net als die Triumph trouwens
@ Pieter: Mooie tank man!
@ Rik: Goeie timing met die chick bij Ten Kate
slimme sjaak, kom ff langs de eenvoud dan man
Haha, om 12 uur stukje poken dan? Ff kamperzeedijk e.d. onveilig maken
helaas moet ik vandaag helemaal naar ====> Puttershoek, familie bezigheden beetje sociaal doen
BTW zondag kamperzeedijk, hoeveel fietsers/wandelaars wil je op je dak hebben
[Nick]
@bart:
Hoe ging het? Kon er helaas niet bij wezen... Laat even weten wanneer je weer moet.
Vandaag voor het eerst weer op de motor gereden! Terug vanaf het werk vol over de kamperzeedijk! Ging wel goed ondanks mn schouder
En Remco: die had ik je allang laten zien lutser Net als die Triumph trouwens
@ Pieter: Mooie tank man!
@ Rik: Goeie timing met die chick bij Ten Kate