Scheuren in de omgeving Zwolle (deeltje 17!) Hartje Zomer!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Laatst bewerkt:
jij hebt ook wel eens een bonnetje gehad voor een doorgetrokken streepje ;)

maarja... risico van het vak he?! je wéét dat je te hard gaat, en toch doe je het...

onnodig links rijden hoor je niet vaak... maar het is wel een grote ergernis. hoe vaak ik (met de auto of motor) al wel niet rechts, al toeterend, langs zo'n slaaprijder in de linkerbaan ben gereden... B| :X

aardbei schreef..

Ik heb 1 bon gehad voor te hard rijden in 6 jaar. Dat was 6 km/h te hard op de kamperzeedijk
:P

Laatst bewerkt:
Vertell !! Hoe zien die goede gebruikte eruit ? En quanta costa ?

Een klein lesje Spaans. Als je wil weten wat iets kost --> ¿Cuánto cuesta?

Moet zeggen dat jouw versie nog wel redelijk in de buurt komt, maar soms kom je ook hele aparte constructies tegen... ;)

Zo nu de rest van het forum nog opvoeden. :+

Een klein lesje Spaans. Als je wil weten wat iets kost --> ¿Cuánto cuesta?

Moet zeggen dat jouw versie nog wel redelijk in de buurt komt, maar soms kom je ook hele aparte constructies tegen... ;)

Zo nu de rest van het forum nog opvoeden. :+

Muahahha :) jah, spaans is zekers niet mijn ding :P
Maare...stiekem heb je moeten googlen of niet :Y

Muahahha :) jah, spaans is zekers niet mijn ding :P
Maare...stiekem heb je moeten googlen of niet :Y

Mwah heb een half jaartje in Barcelona gewoond. Dr is toch nog wel wat blijven hangen... ;)

Maar daar kun je echt mooi motorrijden! Prachtige omgeving, dus ik heb me daar wel vermaakt! :)

DSC00693.JPG

Hmm kwam deze ook nog tegen bij het zoeken naar een mooie Barca foto... Wat een mooie helm is het ook! ;)

DSC00858.jpg

Ik twijfel toch zo af en toe of ik nou nog lekker door moet rijden met Suzuki, aangezien ik daar nog steeds enorm veel plezier mee beleef.... ;)

[afbeelding]

Of dat ik toch in moet gaan op het 'smekende' aanbod van Ducati om met hun apparaten rond te rijden... 8-)

[afbeelding]

Moeilijk moelijk... :+

Ik merk toch dat ik meer een Ducati-man ben :P
Ze kijken denk ik zo smekend omdat ik vanaf de pitboxen stond te kijken :+

Iets anders: Onze auto heeft de geest gegeven!!! -O-
Wervelkleppen (variabel klepsysteem) compleet opgebrand door een technische storing..
Gevolg: Gebrek aan koppel en vermogen...
Kosten: 2200euro ex BTW |( ;(

Dus morgen maar op de motor naar Ten Kate :)

rik, jij mag blijven

en respect voor deze jongen

WTF!!! :}

als het goed is gister gespot op de A50 richting zwolle je reed weg bij tankstation en toen tijdje voor mij, later reed je stukje achter mij (antrasiet 207, smerig van heel veel zand op de achterkant :P).

@MJ wanneer ben je keer thuis dat ik je dat jasje effe terug kom brengen?

Ik merk toch dat ik meer een Ducati-man ben :P
Ze kijken denk ik zo smekend omdat ik vanaf de pitboxen stond te kijken :+

Iets anders: Onze auto heeft de geest gegeven!!! -O-
Wervelkleppen (variabel klepsysteem) compleet opgebrand door een technische storing..
Gevolg: Gebrek aan koppel en vermogen...
Kosten: 2200euro ex BTW |( ;(

Dus morgen maar op de motor naar Ten Kate :)

Kom misschien nog wel even langs vandaag ;)

Daan, das mooi klote man! hoop knaken EX btw! Voor 800 erbij mag je mijn passat overnemen ;)

Davy, vanavond ben ik thuis rond etenstijd 18.00 dus.

en ander zaterdagavond rond 19.00 :)

kiek maar eem heb er geen haast mee, staat nog op MP :)

Nou als alles goed gaat heb ik morgen de onderdelen in huis.........
Nu nog op zoek naar kopervet.......

En dan..............op naar de Ardennen met Piet Zahut.
Alleen jammer dat het clubje steeds kleiner wordt....... :?

Laatst bewerkt:

Ja, vind je het gek. Jij snurkt als een idioot en stinkt als een beer.........

Mijn voorremklauwen moeten nog gereviseerd worden. Helaas zijn de helft van de rubbers pas binnen, nu maar hopen dat de rest er vlot achteraan komt. De schijven worden al lekker blauw.................

Ja, vind je het gek. Jij snurkt als een idioot en stinkt als een beer.........

Mijn voorremklauwen moeten nog gereviseerd worden. Helaas zijn de helft van de rubbers pas binnen, nu maar hopen dat de rest er vlot achteraan komt. De schijven worden al lekker blauw.................
Hey, ga eens lief doen! :(
Ten eerste moeten we verplicht elke dag douchen, dus stinken valt nog wel mee.
En snurken....... man ik (en dus ook jij!)mag blij zijn als ik 4 uurtjes slaap haal in zo'n nacht.

Laatst bewerkt:

Volgend jaar ben ik er weer bij. Dit jaar wordt een beetje lastig....

Hmm kwam deze ook nog tegen bij het zoeken naar een mooie Barca foto... Wat een mooie helm is het ook! ;)

[afbeelding]

Rik, je moet me even iets uitleggen.

Dit valt mij op :

En ik kreeg toch het vermoeden dat dit je vriendin was met jouwn helm op :X

full

Laatst bewerkt:
als het goed is gister gespot op de A50 richting zwolle je reed weg bij tankstation en toen tijdje voor mij, later reed je stukje achter mij (antrasiet 207, smerig van heel veel zand op de achterkant ).

kan kloppen,had effe getoeterd ofzo :W

als het goed is gister gespot op de A50 richting zwolle je reed weg bij tankstation en toen tijdje voor mij, later reed je stukje achter mij (antrasiet 207, smerig van heel veel zand op de achterkant ).

kan kloppen,had effe getoeterd ofzo :W

voor de volgende keer dan, maar wist niet zeker of je het was zag je rijden en bedacht mij dat er iemand was op het 038 topic met een tl1000r maar heb nog nooit met je gereden dus wist niet of je het zou zijn en zag toen wel mf sticker maar goed wist het nog niet zeker :P maar zal volgende keer toeteren, rijd je vaak dat stuk A50 dan?

Rik, je moet me even iets uitleggen.

Dit valt mij op :

En ik kreeg toch het vermoeden dat dit je vriendin was met jouwn helm op :X

[afbeelding]

Ja met die meid in m'n helm heb ik destijds wat gehad, maar die op de foto is m'n droomvrouw... :X

Nee een paar huisgenoten vonden dat die foto wel bij mij op de deur hoorde... Dikke lol _O- ;)

kopervet hebben ze bij van Rossum wel... en anders heb ik ook wel een potje in de schuur :)

voor de volgende keer dan, maar wist niet zeker of je het was zag je rijden en bedacht mij dat er iemand was op het 038 topic met een tl1000r maar heb nog nooit met je gereden dus wist niet of je het zou zijn en zag toen wel mf sticker maar goed wist het nog niet zeker maar zal volgende keer toeteren, rijd je vaak dat stuk A50 dan?

ja ik rijdt iedere dag dat traject,werk in arnhem vandaar

Dus je deed wat verkeerd, en toen gaf die stoute politie-meneer je zomaar een bekeuring? :jSport attacks zijn ook príma banden :Y

Volgens mij heb ik nog een goede gebruikte liggen, dan kun je hem eens proberen...

Vertel eens meer rambammel. :Y

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan