Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Helaas, dat mag.maar mogen ze dan nu gewoon een momentopname nemen (namelijk, 1 blik op de kmteller door de agent)?
Wat een vrienden he, die agenten.......!
Op zich heel lullig voor je en gun het ook niemand zo'n bon, maar WIE rijdt er nou veel te hard? Je hebt nog geluk dat je je roze pas nog mag houden
Moeten zij niet een bepaalde afstand afleggen om een betrouwbare meting te krijgen? Een blik op de teller wil niet zeggen dat jij het gereden heb lijkt me. Hij kan aan het optrekken zijn om op jouw snelheid te komen en te hard opgetrokken heeft.Helaas, dat mag.
De snelheid is bij mij (en mijn maat die achter me reed) op basis zijn aflezing van zijn niet geijkte snelheidsmeter vastgesteld.
Heb het naderhand nog geprobeerd aan te vechten mbv een advocaat Meerts Rechtspraktijk & Boekhoudingen maar die zag het niet zitten om in beroep te gaan en zodoende €640,- naar de maan.
Ja, dat vind ik ook. Je hebt ook nog zoiets als harmonica effect als je met meerdere voertuigen achterelkaar rijdt. Je ziet het met toertochten. De voorrijder houd zich goed aan de snelheid, en de laatste man moet flink poken om de groep bij te houden.Moeten zij niet een bepaalde afstand afleggen om een betrouwbare meting te krijgen? Een blik op de teller wil niet zeggen dat jij het gereden heb lijkt me. Hij kan aan het optrekken zijn om op jouw snelheid te komen en te hard opgetrokken heeft.
Je zult mij ook niet horen dat ik dat moment niet te hard heb gereden en dat ik die agent het persoonlijk aanreken dat hij mij staande heeft gehouden. Hij doet ook maar gewoon zijn werk. En dat ik mijn RBW kwijt zou raken was in principe alleen een kwestie van tijd. De vraag was niet óf het ging gebeuren maar meer wanneer.Menno, tuurlijk ben ik geen moraalridder , ik rijd ook wel eens te hard in de 40.000km die ik met de auto rijd en daarnaast nog met de motor, maar als ik dan gepakt wordt, tja, jammer dan toch? Maar ik ga niet zeuren dat die agenten dan klooiers zijn als ze mij gepakt hebben. Risico van over de schreef gaan toch?
Mijn credo:
Alle Varadero's zullen branden in de hel!
Menno, tuurlijk ben ik geen moraalridder , ik rijd ook wel eens te hard in de 40.000km die ik met de auto rijd en daarnaast nog met de motor, maar als ik dan gepakt wordt, tja, jammer dan toch? Maar ik ga niet zeuren dat die agenten dan klooiers zijn als ze mij gepakt hebben. Risico van over de schreef gaan toch? En tuurlijk blijft het klote als je van mening bent dat de meting kut is verlopen en je het idee hebt dat je een oor wordt aangenaaid.
Moesten ze maar een V-Strom nemen!!
Heel verstandig.alleen ik houd mijn gepleegde feiten wel ff buiten het www.
Op dat kladblokje staat de wettelijke km die hij van zijn "geijkte" meting moet afhalen.
Waarschijnlijk was het een rood/oranje boekje.
Er zijn GEEN tabellen van geijkt naar ongeijkt. Dat bestaat niet.
Of zijn motorwas wel geijkt dan staat er een tabel bij.
MAAREEEE.. zoals ik al eerder zei, er moet een ijkings datum op de bon komen.
Anders is de meting niet geldig, als je mazzel hebt is de motor niet meer optijd geijkt.
En is de meting daarna niet meer geldig.
dr rijdt al zon Vstrom vd pliesie toch ?
met een lange vent erop met een grijze systeemhelm en een topkoffert met lichtbalk btw tis een grijze
Het is toch wat..... Hardrijders .......................
Dus
Gisteren Electra en Davy nog ff in de kroeg gespot........ Moest weer gezopen worden........ Was wel weer guszellug................. Alleen vanmorgen..... .............. en ik had vandaag een zaaddodende cursus..... Het viel allemaal niet mee zeg maar......
nog mensen die nog even bij de bocht ofzo gaan kieken vananvond ?? en/of
klein rondje rijden ......
Wil wel ff klein rondje doen, maar niet al te laat en niet te lang...
Rond uurtje of 19:00uur bijvoorbeeld?