Ik twijfel toch zo af en toe of ik nou nog lekker door moet rijden met Suzuki, aangezien ik daar nog steeds enorm veel plezier mee beleef....
[afbeelding]
Of dat ik toch in moet gaan op het 'smekende' aanbod van Ducati om met hun apparaten rond te rijden...
[afbeelding]
Moeilijk moelijk...
jij hebt ook wel eens een bonnetje gehad voor een doorgetrokken streepje
maarja... risico van het vak he?! je wéét dat je te hard gaat, en toch doe je het...
onnodig links rijden hoor je niet vaak... maar het is wel een grote ergernis. hoe vaak ik (met de auto of motor) al wel niet rechts, al toeterend, langs zo'n slaaprijder in de linkerbaan ben gereden...
aardbei schreef..
Ik heb 1 bon gehad voor te hard rijden in 6 jaar. Dat was 6 km/h te hard op de kamperzeedijk
Vertell !! Hoe zien die goede gebruikte eruit ? En quanta costa ?
Een klein lesje Spaans. Als je wil weten wat iets kost --> ¿Cuánto cuesta?
Moet zeggen dat jouw versie nog wel redelijk in de buurt komt, maar soms kom je ook hele aparte constructies tegen...
Zo nu de rest van het forum nog opvoeden.
Muahahhajah, spaans is zekers niet mijn ding
Maare...stiekem heb je moeten googlen of niet
Ik twijfel toch zo af en toe of ik nou nog lekker door moet rijden met Suzuki, aangezien ik daar nog steeds enorm veel plezier mee beleef....
[afbeelding]
Of dat ik toch in moet gaan op het 'smekende' aanbod van Ducati om met hun apparaten rond te rijden...
[afbeelding]
Moeilijk moelijk...
rik, jij mag blijven
en respect voor deze jongen
WTF!!!
Ik merk toch dat ik meer een Ducati-man ben
Ze kijken denk ik zo smekend omdat ik vanaf de pitboxen stond te kijken
Iets anders: Onze auto heeft de geest gegeven!!!
Wervelkleppen (variabel klepsysteem) compleet opgebrand door een technische storing..
Gevolg: Gebrek aan koppel en vermogen...
Kosten: 2200euro ex BTW
Dus morgen maar op de motor naar Ten Kate
En dan..............op naar de Ardennen met Piet Zahut.
Alleen jammer dat het clubje steeds kleiner wordt.......
Hey, ga eens lief doen!Ja, vind je het gek. Jij snurkt als een idioot en stinkt als een beer.........
Mijn voorremklauwen moeten nog gereviseerd worden. Helaas zijn de helft van de rubbers pas binnen, nu maar hopen dat de rest er vlot achteraan komt. De schijven worden al lekker blauw.................
Volgend jaar ben ik er weer bij. Dit jaar wordt een beetje lastig....Nou als alles goed gaat heb ik morgen de onderdelen in huis.........
Nu nog op zoek naar kopervet.......
Hmm kwam deze ook nog tegen bij het zoeken naar een mooie Barca foto... Wat een mooie helm is het ook!
[afbeelding]
Ja, vind je het gek. Jij snurkt als een idioot en stinkt als een beer.........
als het goed is gister gespot op de A50 richting zwolle je reed weg bij tankstation en toen tijdje voor mij, later reed je stukje achter mij (antrasiet 207, smerig van heel veel zand op de achterkant ).
kan kloppen,had effe getoeterd ofzo
Rik, je moet me even iets uitleggen.
Dit valt mij op :
En ik kreeg toch het vermoeden dat dit je vriendin was met jouwn helm op
[afbeelding]
Nou als alles goed gaat heb ik morgen de onderdelen in huis.........
Nu nog op zoek naar kopervet.......
Dus je deed wat verkeerd, en toen gaf die stoute politie-meneer je zomaar een bekeuring?Sport attacks zijn ook príma banden
Volgens mij heb ik nog een goede gebruikte liggen, dan kun je hem eens proberen...