Scheuren in de omgeving Zwolle (deeltje 17!) Hartje Zomer!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
@ Dubb, Shit!!! Vanavond onverwachts andere dingen te doen, sorry...
Ik ga dus niet rijden!
Jammer, want het is zo lekker weer '(

Geen probleem ik krijg ook net een telefoon van een maatje of ik hem wou helpen met het maken van zijn koekblik dus voor mij ook niet rijden vanavond ;(

yeti vraagt zich af watskeburt :?
- met haywire en die mopeds...
- met "gezellig" en "chit-chat"...
- maar met name met de zxr400 en zijn eventueel laatste ritje?

@ Edxr: tissue? :+

@ VStrom-Zwolle: mnee... ik moet weer de hele dag werken -O-

:W

Had je er maar bij moeten zijn ;)

Ben ik terug in NL, heb me 5 maanden lopen te verheugen op motorrijden. Is het pinksteren xD. Kon ik mn verzekering enzo niet regelen....Lekker weer
Maar hopen dat de weg morgen droog blijft, maar zoals het er nu uitziet komt dat wel goed :)

Heeft ie 5 maand de tijd maar nee.....zuipen :P

Aankomende zaterdag ''thuiswedstrijd'' supermoto voor mij. Wie komen er kijken? Het begin rond 12.00

ONK_Supermoto_oldebroek.jpg

Laatst bewerkt:
het is dat ik moet werken anders was ik komen kijken :Y

Had je er maar bij moeten zijn ;)Heeft ie 5 maand de tijd maar nee.....zuipen :P

Aankomende zaterdag ''thuiswedstrijd'' supermoto voor mij. Wie komen er kijken? Het begin rond 12.00

[afbeelding]

dat lijkt me wel tof...!

even kijken hoe ik zaterdag zit met anderen bezigheden. maar als ik tijd heb kom ik zeker even aanmoedigen! *O*

Nog mensen die morgen om één uur met me willen meerijden over de dijk naar Deventer? ik ga dan (weer) over de dijk naar mijn werk toe. kan tot uiterlijk één uur vertrekken, en ga dan langs Wilp naar mijn werk...

nog mensen in de stemming om nog een ronde temaken tot ongeveer 9a half tien.
kx rijder ik wist dat ze daar ook s nachts werken ik dacht altijd tot ongeveer tien uur s''avonds.
maar dat je mischien helemaal aan de andere kant nu zit dat ik dat niet zien.

Hey Frans, volgens mij zijn er wel een paar rijders die vanavond gaan, bij de bocht rond half acht geloof ik?

Okido, ken ik ook wel daar :).

Das niet zo handig, beter dat je zelf niet al te veel had.
SOES? jammer dit :+

Bjorn, ze stonden bij de TOlhuisweg, aan de kant van Dalfsen, nog lang niet bij de bochten joh, je reed ze in de rug, ze pakten mensen vanaf Ommen en niet vanaf Dalfsen. Ik wij het je de volgende keer wel aan.

Geen rijden voor mij mannen, vanavond lekker boodschappen doen en rest van de week 's avonds adviesgesprekken.Wees welkom in NL :+ , had mij bericht, jij kent mij zeker nog niet ;) verzekeringen *O* ,motoren *O* volgende keer mij pff pb-en dus ;)

ahh okej, wijs maar een keer aan :9 ik had er gister ook niet precies 60 voor daar moet ik zeggen :$ ik zie de plek wel een keer van je ;) .

voor de mensen die vanavond gaan rijden: bij mij is er ook al wat tussen gekomen, dus word het voor mij vanavond jammer genoeg ook weer geen motorrijden, al is het nog zo mooi weer ;( . volgende keer beter!

mensen die nog wel gaan rijden: veel rijplezier en geniet van het mooie weer!

Vandaag nog mooi ritje gemaakt, met iemand achterop. Lekker getoert in de omgeving, Hasselt, Genemuiden, Zalk, Kampen, Zwolle enzovoort. Lekker weer erbij, en toen nog redelijk wat motorrijders.......

Aan de rijders vanavond, veel plezier!

Kajotan

De komende dagen wordt het alleen rijden van en naar het werk. De schilders zijn hier bezig tot en met vrijdag, wat maken die gasten een t@ringbende zeg. Ik kan het niet tegenover mijn vrouw maken om er tussen uit te piepen :/

Vandaag nog mooi ritje gemaakt, met iemand achterop. Lekker getoert in de omgeving, Hasselt, Genemuiden, Zalk, Kampen, Zwolle enzovoort. Lekker weer erbij, en toen nog redelijk wat motorrijders.......

Aan de rijders vanavond, veel plezier!

Kajotan

Trouwens, waar was u gistermiddag?

Wij maar wachten met zn allen voor de ijsselhallen :+

Heeft ie 5 maand de tijd maar nee.....zuipen :P

[afbeelding]
Jah zolang mn motor niet kon zuipen deed ik het wel....

Net eerste ritje gemaakt sinds 5 maanden }) lekker gevoel weer :]

Had je er maar bij moeten zijn ;)Heeft ie 5 maand de tijd maar nee.....zuipen :P

[afbeelding]

:j

misschien dat ik nog wel even langs kom! eerst naar loenen met mn tank :Y

Trouwens, waar was u gistermiddag?

Wij maar wachten met zn allen voor de ijsselhallen :+

Oef sorry !
Ik had gehoopt dat het wel duidelijk was, ik kon gisteren vanaf half 3 wel rijden, maar ik begreep dat jullie later af hadden gesproken bij de Ijsselhallen.....Daarom was ik bang dat het te laat zou worden voor mij, dus ben ik maar niet gegaan.
Nogmaals mijn excuses, 'k zal de volgende keer duidelijker zijn! :$

@bart:

Ik kom wel even kijken iig! Neem camera mee! (als mag van remco?)

~[edit] die aardbei weer ingelogd op laptop... Nick dus.

Laatst bewerkt:
ben aant werk tot 21.00 en best druk , dus weinig tijd om te posten, ga zo ff eten en dan weer op gesprek :)

Laatst bewerkt:
ja hoor vanmiddag dacht ik een lekker stukje te gaan cruisen, dat deed ik dus......tot ik vanaf s'heerenbroek naar zwolle reed, je weet wel dat heerlijke stukje nieuw asfalt :]

dus ik gezellig cruisen iets harder dan toegestaan +- 90 kmph..... komt er net voorbij de bocht een zilverkleurige Opel Astra mij voorbij. Ik denk "pfoe nette auto, mooie Koni Schoks zitten eronder.

maar dat momentje van dromen werd abrubt afgebroken door een irritant balkje wat zei: "stop politie" daarop volgend "politie volgen" Ik denk wat wil je nou eikel |(

dit gezellige ritje vanmiddag heeft mij dit gekost:

niet rechtshouden op de weg: 90 euro
overschrijding van de maximum snelheid met 17 kmph 126 euro (ik vroeg netjes hoe kun je dat dan weten? ) JAH DOM LASERGUN!!! <== dan houden ze je toch aan met motoren ?? :?

nou tel dit bij mekaar op en het de conclusie luidt het was weer een feest om in zwolle te zijn geweest!

Stelletje %@&^(#

ja hoor vanmiddag dacht ik een lekker stukje te gaan cruisen, dat deed ik dus......tot ik vanaf s'heerenbroek naar zwolle reed, je weet wel dat heerlijke stukje nieuw asfalt :]

dus ik gezellig cruisen iets harder dan toegestaan +- 90 kmph..... komt er net voorbij de bocht een zilverkleurige Opel Astra mij voorbij. Ik denk "pfoe nette auto, mooie Koni Schoks zitten eronder.

maar dat momentje van dromen werd abrubt afgebroken door een irritant balkje wat zei: "stop politie" daarop volgend "politie volgen" Ik denk wat wil je nou eikel |(

dit gezellige ritje vanmiddag heeft mij dit gekost:

niet rechtshouden op de weg: 90 euro
overschrijding van de maximum snelheid met 17 kmph 126 euro (ik vroeg netjes hoe kun je dat dan weten? ) JAH DOM LASERGUN!!! <== dan houden ze je toch aan met motoren ?? :?

nou tel dit bij mekaar op en het de conclusie luidt het was weer een feest om in zwolle te zijn geweest!

Stelletje %@&^(#

sow lekker dagje dan!..
hozo niet rechtshouden op de weg? bij mij hebben ze me geleerd bij motorrijles dat je beetje links op de weg moet rijden, dan ben je beter zichtbaar voor tegenliggers :? .vaag..

en ze kunnen wel met een lasergun er hebben gestaan en dan met de auto achter je aan, zou best wel kunnen, maar vaak zie je ze dan met motoren rijden..

sow lekker dagje dan!..
hoezo niet rechtshouden op de weg? bij mij hebben ze me geleerd bij motorrijles dat je beetje links op de weg moet rijden, dan ben je beter zichtbaar voor tegenliggers :? .vaag..

en ze kunnen wel met een lasergun er hebben gestaan en dan met de auto achter je aan, zou best wel kunnen, maar vaak zie je ze dan met motoren rijden..

ik denk dat ie onnodig links heeft gereden!? of zit ik er naast MesonyX? :')

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan