Phi
MF veteraan
in aanvulling op mijn vorige bericht:
Ben wel in voor een rondje morgen overdag!
Ben wel in voor een rondje morgen overdag!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Het was weer toppie jongens, helemaal die chit-chat aan het einde
Misschien wel het laatste ritje met de zxr400 maar je kunt nu in elk geval wel zeggen dat ie LEKKER ! ingereden is !
Tot de volgende keer, ik ga genieten van mijn week vrij
Ik heb je net nog gespot op de meppelerstraatweg samen met nickz kan dat?
kwam van de MC af.
Bjorn, wij waren om 15.30 in Ommen ijsje eten, moest toch ff rijden.
Rijden we bij station Dalfsen linksaf, Vilsteren, iemand op een 900rr vet zwaaien zo van ZACHTER ZACHTER. Stonden ze 2 km verderop mooi te laseren! Scheelde ons een dikke prent.
Wel aardig van die motorrijden, ik heb de motoren die ik tot Ommen ben tegen gekomen ook maar ff ingelicht
Ted, zo hey inderdaad, jij komt ook overal met de motor he?
MArco/Piet Zahut...... rondje zalkerdijk gedaan vanmiddag ?? rond 2.22 lang een zwarte Toyota Startslet gestuurt?
ik iig heel heftig zwaaien :D
Wil wil er morgen nog mee gaan rijden
Ik vertrek uit Briancon en ga o.a. via de Izoard en de col de vars naar castellane
[me="Ted"]zwaait vanuit de franse alpen [/me]
fotootje halverwege de col de roselend, met o.a. de nieuwe handschoentjes op de roltas
[afbeelding]
yeti vraagt zich af watskeburt
- met haywire en die mopeds...
Die brommerrijders ook altijd. Kwam gisteren ook nog een wannabe motorrijder tegen op een 'Pimp my Puch'-Maxi met snelle sportdemper, superbike stuur, benzinerekje achterop en Ducati-parelmoer witte paintjobmisschien had bart wel per ongeluk naar brommerrijders gezwaaid
Nouja een puch maxi is toch nog altijd beter dan een citaDie brommerrijders ook altijd. Kwam gisteren ook nog een wannabe motorrijder tegen op een 'Pimp my Puch'-Maxi met snelle sportdemper, superbike stuur, benzinerekje achterop en Ducati-parelmoer witte paintjob
Okido, ken ik ook wel daar .Ik woon vlakbij Steenwijk, iets buiten Steenwijkerwold.
Een fietser stak vanaf de stoep de weg op, ik kon hem met geen mogelijkheid meer ontwijken. Gelukkig allrisk verzekerd, hij is er goed afgekomen en ik ook. Maar helaas erg veel schade aan de motor en besloten een andere te kopen.
Dus straks rij ik suzuki :D
Ben ik terug in NL, heb me 5 maanden lopen te verheugen op motorrijden. Is het pinksteren xD. Kon ik mn verzekering enzo niet regelen....Lekker weer
Maar hopen dat de weg morgen droog blijft, maar zoals het er nu uitziet komt dat wel goed
Die brommerrijders ook altijd. Kwam gisteren ook nog een wannabe motorrijder tegen op een 'Pimp my Puch'-Maxi met snelle sportdemper, superbike stuur, benzinerekje achterop en Ducati-parelmoer witte paintjob
Hoho dont fuck met de puch maxi.. uiterst beschaafde lieden..
heb er zelf ook één namelijk
[~[url="http/img2.imageshack.us/img2/2136/p1000130.jpg"]afbeelding~][/URL]
Moet nog wel een kleurtje op
haha Dennis als je 2 dagen niet kijkt is er vet veel gepost ja.
Bernd, slet jij maar lekker een eind weg jongen, ik ga boodschappen doen en lief zijn voor de vrouw en eens gezellig avondje thuis zijn