Scheuren in de omgeving Zwolle (deeltje 17!) Hartje Zomer!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Morguh !

@ KX500Freak, congrats met je nieuwe baan !! Heeft je nieuwe werkplek ook AIRCO of ARKO ?

Nee ik bedoelde een meer dan geweldige streetfighter..... ik zal ff kiek'n of ik hem nog kan vinden..........

Hey Piet,

Wanneer gaan we deze een keer pakken dan?
Stelviopas - Wikipedia

Stelvio-2.jpg

Laatst bewerkt:
Hey Piet,

Wanneer gaan we deze een keer pakken dan?
Stelviopas - Wikipedia

[afbeelding]

Wat een toeval. Daar het ik het eergisteren met Jeroen over gehad. Op vrijdag heen knallen (vroeg!!) en dan daar een uur of 10 later aankomen. Biertje,Biertje,Biertje,Biertje,Biertje etc.... En dan op zaterdag de Stelvio rijden. De zondag daar een beetje in de rondte toeren en op maandagochtend weer vroeg naar huis..................

Dat gaat qua planning dit jaar niet lukken maar misschien zijn we gestoord genoeg om het volgend jaar te gaan doen in een weekend.............

Wat een toeval. Daar het ik het eergisteren met Jeroen over gehad. Op vrijdag heen knallen (vroeg!!) en dan daar een uur of 10 later aankomen. Biertje,Biertje,Biertje,Biertje,Biertje etc.... En dan op zaterdag de Stelvio rijden. De zondag daar een beetje in de rondte toeren en op maandagochtend weer vroeg naar huis..................

Dat gaat qua planning dit jaar niet lukken maar misschien zijn we gestoord genoeg om het volgend jaar te gaan doen in een weekend.............
Nou daar kunnen we idd nog wel eens over babbelen ;)
Kan Jeroen dat wel bijhouden met die duffe duuzn'd?

Mmm, jammer dat het zo rustig is @ forum.

Ben vanavond maar even alleen weggegaan. Leuk rondje gereden. c.a. 100km.
Jammer dat er niemand mee wilde.

Knaap! Als morgen mij dikke vette WP-stuurdemper op de brommer zit kom ik je wel even gezelschap houden op de brommer. Goed plan?

Tering, wat lijkt het me gaaf om daar een keer te rijden.... :9~ :$

Ik wil niemand frustreren, maar deze kant van de stelvio is echt zwaar ruk B|

Ontzettend slecht wegdek, belachelijk krappe haarspeldbochten en daartussenin rij je toch alleen maar rechtdoor, en als je een beetje mazzel hebt nog achter een sleep campers aan ook :X
Heb daar een aantal keren gefietst en op de camping gestaan onder in de foto, maar als je echt vet wil rijden moet je er overheen, en daar op de hoogvlaktes gaan poken :}

Hartelijk gefeliciteerd!
Uw kantoor is als 1 van de winnaars uit de bus gekomen van onze vliegticket actie 2009.
De 2 tickets, economy class, kunt u, geheel naar eigen keuze, binnen Europa besteden.

do i need to say more

haha is van een verzekeraar waar ik veel heb ondergebracht, dus zit wel snor!

maar goed, nu de vraag, wie gaan er, mijn collega en ik? ( wij sluiten uiteindelijk) DIRECTIE ( zoals het in de meeste bedrijven gaat :( )

of iemand met partner dmv loting?

haha is van een verzekeraar waar ik veel heb ondergebracht, dus zit wel snor!

maar goed, nu de vraag, wie gaan er, mijn collega en ik? ( wij sluiten uiteindelijk) DIRECTIE ( zoals het in de meeste bedrijven gaat :( )

of iemand met partner dmv loting?

Makkelijkst lijkt mij om het gewoon aan een externe persoon te geven..

En heb ook nogwel een suggestie voor wie dat kan zijn ;)

haha Daan, ritsel jij dan € 100 korting op dat kangaroo pak voor me waar ik laatst bij stond?

maar goed,weet vanmiddag WIE er gaan.

Las ik nou dat jij vanavond wilde rijden?

Gefeliciteerd Menno,

het valt niet mee om in deze tijd nog werk te vinden. Ik hoop voor je dat je het er een beetje naar je zin gaat krijgen.

Gertie

dank gertie ,idd het is verdomd lastig werk te vinden in mijn sector.
laat hier nu net een vette omzetstijging zijn =meer distributie= chauffeurs
ik heb kans op een contract ,zal na de vak. meer weten :)

@stan en bandiet ..thnx gasten !

mijn collega intersseert zich niet voor auto's en motoren, dus wordt lastig.
Dacht zelf aan D'land en met de zx10r terug :+

Laatst bewerkt:
Bert, ja zou wel een bak zijn toch, heen vliegen, terug racen ;)
Maar goed, dat gaat niet gebeuren want we zijn met 2 en zou inderdaad zonde zijn.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan