Scheuren in de omgeving Zwolle (deeltje 17!) Hartje Zomer!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ha, ja dat waren wij.. vriend op de gsx-f en ik uiteraard op mijn kanarie.. Nou kon me wel ff herrinneren dat ik een vectra heb gezien uit 1 van die straten daar..maar ging ff niet zo snel lampie branden dat jij et was..

Uit eindelijk ik ook nog ff op de gsx-f gereden.. Maar nu snap ik pas hoe frank altijd zo door die bochten knalde op zijn vorige liefde... Tering wat kun je sturen met zo`n ding zeg.. en kost echt HELEMAAL geen moeite.. ik vind het daarom ook eigenlijk beetje saai..werk me liever de pleuris op zo`n machine als dan dat alles van zelf gaat.. De zit houding is ook heerlijk....maar mis toch echt een kick.. qua looks vind ik ze ook echt zeker niet verkeerd..

Zo ik ben ook weer in zwolle terug, dus mochten er ritjes gemaakt worden, count me in!

@ Jeroen, zeg dat soort dingen nou niet, krijg ik nog temee ook nog heimwee... :X
[edit] Maar het is zonder meer waar :Y [/edit]:W

Morguh,

Welkom terug, heb je het leuk gehad Frank?

wordt weinig gereden, afgelopen week regen, daarvoor tyfus heet en veel zijn op vakantie, maar als je keer 's avonds wil zeg je het maar, sluit ik aan!

Ha, ja dat waren wij.. vriend op de gsx-f en ik uiteraard op mijn kanarie.. Nou kon me wel ff herrinneren dat ik een vectra heb gezien uit 1 van die straten daar..maar ging ff niet zo snel lampie branden dat jij et was..

hmmmm... dan let je toch nog aardig goed op ;)

maar jij bent uiteraard wel héél makkelijk te herkennen, knalgeel met "ghostrider"-style coureur er op _O- :W

Ik heb over een paar weken een rit met collega's. Ik ga de rit morgen uitzetten... Vertrek rond de klok van 10..... Liefhebbers om mee te gaan? Rit van ongeveer 200 km... Moet wel weer om 1430 uur werken helaas.........................

He jongs... krijgen jullie een email notificatie binnen bij een nieuw bericht? Mijn mailbox blijft leeg :?
Hoi Cor,

nee die heb ik niet aan staan.

Van de week nog tijd 's avonds ?!?!

Marco, zeer veel zin om mee te gaan, maar moet nog 6 weken werken overdag......

Laatst bewerkt:
Motormuizen!

Ik had ff een vraagje: Heeft er hier iemand een bok voor de voorkant van de motor?
Vriend van me heeft een lekke voorband gehad met zn CBR600F, en nu willen we ff het voorwiel eruit trekken.
Zou ik zo'n bokje mogen lenen van iemand?

Kom maar halen.....................

Ik denk het wel. Ik ben op het moment ben ik mijzelf aan het instuderen op een nieuwe functie, dus wederom drukdrukdruk (wanneer niet). Vanaf vrijdag vakantie :)

Ok, sms overdag maar als je kunt en dan spreken we af.
krijg je een nieuwe functie of wil je die graag waarop je je aan het inlezen bent?

vakantie........pfffff........duurt voor ons helaas nog vet lang.....

Ze willen mij voor de functie en ik zat er al een tijdje op te wachten. Meer geld en uitdaging, helaas ook meer ondersteuning oefeningen en uitzendingen :) Ik sms je wel als ik tijd heb :)

[me="Ted"]is ook weer terug van zijn ardennen/luxemburg motorweekend :W [/me]

@aardbei : nog van harte *D

verder nog iets gemist ?

.... en de eerstvolgende rit is naar de bandenboer :/ was allang blij heelhuids weer in zwolle aangekomen te zijn :$
Een achterbandje in 6500 km opgereden, dat is voor mij veel te snel, echter voorband is nog goed, dus twijfel over alleen nieuwe achterband (Pirelli angel ST) of weer mijn halfversleten PR2's eronder te laten zetten ....

6500 km met een sport-toerband? Best pittig! In de motorplus stond vorige week een test over sport toerbanden. De dunlop roadsmart kwam er met een gedeelde eerste plaats (met de MPR 2ct) uit..... De angel ST als 4e achter de roadtech interact van Metzeler..............

Als je intersse in de roadsmart hebt moet je Superblackbird maar eens contacten, die maakt wel eens mooie prijsjes voor MF-ers............

Zo, Electra is weer opgedroogd van een feestje aan de Hökersbrink in Dalfsen :)
Oh en we zijn weer in staat om een voertuig te besturen....... ;)
Dus als het weer een beetje meezit morgen maar eens ff een stukkie tuffen

Zo, Electra is weer opgedroogd van een feestje aan de Hökersbrink in Dalfsen :)
Oh en we zijn weer in staat om een voertuig te besturen....... ;)
Dus als het weer een beetje meezit morgen maar eens ff een stukkie tuffen

Hé Feijth! Dan zie ik je morgen wel om 1000 uur voor me deur staan..................

Hé Feijth! Dan zie ik je morgen wel om 1000 uur voor me deur staan..................
Hahahahahahaha ik wou dat het kon, ware het niet dat Electra nog 1,5 week moet werken alvorens hij mag genieten van zijn welverdiende vakantie.

Ik heb over een paar weken een rit met collega's. Ik ga de rit morgen uitzetten... Vertrek rond de klok van 10..... Liefhebbers om mee te gaan? Rit van ongeveer 200 km... Moet wel weer om 1430 uur werken helaas.........................

ga je alleen? waar gaat de reis heen? heb wel intersse, als ik ga laat ik dat vanavond nog weten

ga je alleen? waar gaat de reis heen? heb wel intersse, als ik ga laat ik dat vanavond nog weten

De rit start in Wapenveld. Dan naar 't harde, elburg, noordereiland, kampen, ijsselmuiden, genemuiden, hasselt, zwolle, dalfsen, liederholthuus, olst, deventer, veesen en dan terug naar Hattem...... Voor de meeste van ons een zeer bekende route. Ik zet hem uit voor collega's, er komen een hoop uit de omgeving Zutphen en dus ga ik er van uit dat ze dit niet/nauwelijks kennen................

Lijkt me erg leuk! ik hoorde net van mijn vriendin dat er een barst in de ruit zit, dus de ruit moet worden vervangen, misschien kan het straks nog even. als ik kan, wil ik wel mee! ik laat het (nogmaals) vanavond even weten!

Ik ga vanavond nog ff stukkie rijden met een vriend achterop, misschien rijden we nog wel ff om 19:30uur langs de bocht om te buurten, maar das dus nog niet zekers...

:W

Lijkt me erg leuk! ik hoorde net van mijn vriendin dat er een barst in de ruit zit, dus de ruit moet worden vervangen, misschien kan het straks nog even. als ik kan, wil ik wel mee! ik laat het (nogmaals) vanavond even weten!
Gewoon ff carglass bellen. Vrouwlief kan dat best afhandelen....................... U gaat gewoon mee................................

Ze willen mij voor de functie en ik zat er al een tijdje op te wachten. Meer geld en uitdaging, helaas ook meer [b[ondersteuning oefeningen en uitzendingen :) ~[/b]Ik sms je wel als ik tijd heb :)
Nou, dat is toch ook niet gek? Wat ga je straks doen??

Is de aarbei jarig? Van harte!! Ennûh North Sea Jazz??? Lijkt me ook wel eens gaaf om heen te gaan.... Vrouwlief is aardig gek van Jazz......... Ik wordt van sommige soorten Jazz gek.............. Sommige niet..............

Bedankt voor de felicitaties allemaal *O*

North sea jazz was echt geweldig hoor.
Jazz is nogal een breed begrip hoor. Jamie Cullum en Adele waren er bijv ook, supertof :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan